Dat die schoften maar lekker in de **** zakken. Die zijn nog 1000 keer erger dan mama Smit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:33 schreef berney het volgende:
De Prive zal het niet leuk vinden dat de pagina's hier geplaatst worden.
200.000 las ik ergens, wat een onzin.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Heb de foto's gezien in de Privé. Begrijp er niets van: het gaat geloof ik om twee kamers (althans daar zijn foto's van). Er is een bed weg, een stoel met poef weg, flatscreen maar verder zag ik enkel wat klein grut op een bijtafel. Totale waarde hiervan lijkt mij hooguit 5.000 euro.
Je zou zeggen dat je dan toeslaat in de woonkamer. Maar daar zijn geen foto's van.
???
Volgens mij staan de muren er nog, dus dat bedrag is echt grote onzin.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
200.000 las ik ergens, wat een onzin.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee wat die andere doos allemaal heeft ingepikt.
Ze kunnen niet alles plaatsen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Heb de foto's gezien in de Privé. Begrijp er niets van: het gaat geloof ik om twee kamers (althans daar zijn foto's van). Er is een bed weg, een stoel met poef weg, flatscreen maar verder zag ik enkel wat klein grut op een bijtafel. Totale waarde hiervan lijkt mij hooguit 5.000 euro.
Je zou zeggen dat je dan toeslaat in de woonkamer. Maar daar zijn geen foto's van.
???
das wel typisch volendams ja, pochen met wat je hebt om de buren lekker de ogen uit te stekenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wát een jankartikel. Tering. Wat wil die doos nu aantonen? Kijk es wat Jan allemaal voor geweldig duur spul heeft had?
\quote:
Volgens mij was zij toch degene met de dikke wang (van een mep van Wim)? Goed voor de beeldvorming. Arme Janneman, arme Liza, foute Wim.quote:
Maar Yo vond zijden bloemstukken mooi, dus alles wat WIJ mooi vinden, hoeft zij nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die buffettafel vind ik wel mooi. Maar die heeft ze laten staan!
Maar dan verwacht je toch dat je de meest erge beelden te zien krijgt? Kaalslag in de living.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:38 schreef berney het volgende:
Ze kunnen niet alles plaatsen natuurlijk.
ja en jouw Liza is daar ook een van , IK ben in ieder geval NIET zo ,dat jullie dat ff weten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
das wel typisch volendams ja, pochen met wat je hebt om de buren lekker de ogen uit te steken
Ja Eef is een toppertje!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:40 schreef beequeen het volgende:
Ik lach me kapot om al die tabloids ( thanx Eef). Zal Jantje zich nu echt lekker voelen samen met Liza in "who knows where"? Kan me niet voorstellen. Of heeft Jantje net zo'n bunker (lees cententenbak) voor zijn hoofd als Gerda?
Je kunt er het beste maar niet meer wonen als je BN-er bent.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:38 schreef Day het volgende:
[..]
\
Of ze trekt, net als Ger, d'r scheur open!
Goh, ik moet echt een keer naar Volendam. Gewéldig dorpje!
Dat zijn de ergste ... die hardop roepen dat ze NIET zo zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:40 schreef Anniebab het volgende:
ja en jouw Liza is daar ook een van , IK ben in ieder geval NIET zo ,dat jullie dat ff weten.
nee hoor, ben anti niemand maar ik beperk me tot de feiten...feit is dat Wim ook zijn partner heeft verlaten om er met Liza vandoor te gaan en dat overkomt hem nu zelf ook, ironisch is het niet?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
O een ant -Wim figuur? Wat heeft t er eigenlijk mee t maken hoe Wim en liza bijeen zijn gekomen?Je trouwt toch niet zomaar met eentje en neemt g een kind toch niet omdat zijn haar z\o mooi zat?Nou kom op met die Mr. T.
Team Annie!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja en jouw Liza is daar ook een van , IK ben in ieder geval NIET zo ,dat jullie dat ff weten.
Die arme man zit er helemaal doorheen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:38 schreef Smallish het volgende:
[..]
Volgens mij was zij toch degene met de dikke wang (van een mep van Wim)? Goed voor de beeldvorming. Arme Janneman, arme Liza, foute Wim.
Jij bent inderdaad speciaal, de meeste volos Hyven alleen maarquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Daar was geen kind bij betrokken ,en misschien zegt dat meer over Liza dan over Wim, de tweede die ze in haar val lokt.....laat ik er wel ff bij zeggen dat ik Liza niet persoonlijk ken en haar niet bij voorbaat niet mag.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
nee hoor, ben anti niemand maar ik beperk me tot de feiten...feit is dat Wim ook zijn partner heeft verlaten om er met Liza vandoor te gaan en dat overkomt hem nu zelf ook, ironisch is het niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |