Ik neem aan dat jij T. al de weg naar Fok! hebt gewezenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ex_Liza__.html?p=1,1
[..]
Zit T. ook op FOK!? Die weet meer. Veel reacties uit Volendam daar op die Telecrap-site trouwens.
who the fuck is T.????quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij T. al de weg naar Fok! hebt gewezen![]()
T. uit Volendam, kom er maar in
Die Boyle-kloon valt in herhaling die tegen die guppenkop.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:19 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik kan ook zo slecht nee zeggen![]()
[ afbeelding ] de rest volgt....
Ja zoals die kromme witte kaarsen ,die zijn prachtig.....quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:26 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk nog best sympathiek van Yolanthe dat ze nog wat accesoires heeft neergeplempt en verplaatst, zo ziet het er nog bewoond uit!
geen idee maar hij spreekt wel de waarheidquote:
Wát een jankartikel. Tering. Wat wil die doos nu aantonen? Kijk es wat Jan allemaal voor geweldig duur spul heeft had?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:28 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
kopjes van 50 euro, allemaal met de creditcard van Jan![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:27 schreef Copycat het volgende:
In dat artikel komt ze zo mogelijk als een nog naarder mens naar voren.
"Als moeders onder elkaar vroeg ik hoe zij het vond dat Jan zijn bed nog steeds niet zelf kan verschonen ..."
Het lijkt me ook duidelijk dat het Jan geen bal kon schelen wat Yolanthe allemaal kocht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wát een jankartikel. Tering. Wat wil die doos nu aantonen? Kijk es wat Jan allemaal voor geweldig duur spul heeft had?
O een ant -Wim figuur? Wat heeft t er eigenlijk mee t maken hoe Wim en liza bijeen zijn gekomen?Je trouwt toch niet zomaar met eentje en neemt g een kind toch niet omdat zijn haar z\o mooi zat?Nou kom op met die Mr. T.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:29 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
geen idee maar hij spreekt wel de waarheidDat bedoelde ik met boontje komt om zijn loontje in m'n pm vanmiddag
Waarschijnlijk hebben ze ook zo'n gruwelijk duur ingebouwd systeem, waar je de slang gewoon aansluit op hmm 'gaten' in de muur.quote:
Nee wat die andere doos allemaal heeft ingepikt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wát een jankartikel. Tering. Wat wil die doos nu aantonen? Kijk es wat Jan allemaal voor geweldig duur spul heeft had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |