SHO-meeting in het palingdorpquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:38 schreef Day het volgende:
[..]
Goh, ik moet echt een keer naar Volendam. Gewéldig dorpje!
Dat klinkt pijnlijk zeg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:45 schreef WammesWaggel het volgende:
En van RTL:
[..]
Misschien is Jan wel tanden kwijt
Doe je dan wel een pica van Day in Volendammer kledij? Zoiets als dit, maar dan een ander kleurtje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:38 schreef Day het volgende:
Ze maken er steeds een groter drama van.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:45 schreef WammesWaggel het volgende:
En van RTL:
[..]
Misschien is Jan wel tanden kwijt
Die zal wel in t halfgebakken nederlands een beetje slap lullen ,waar ik me meestal dood voor schaam,een anti Wim actie dus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:38 schreef Day het volgende:
[..]
\
Of ze trekt, net als Ger, d'r scheur open!
Hoezo halfgebakken Nederlands?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die zal wel in t halfgebakken nederlands een beetje slap lullen ,waar ik me meestal dood voor schaam,een anti Wim actie dus.
Dat staat wel op mijn 'ooit wi ik dat doen'-lijstje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe je dan wel een pica van Day in Volendammer kledij? Zoiets als dit, maar dan een ander kleurtje.
[ afbeelding ]
Meestal halen ze hier mensen voor de camera die ( niet om haar tekort te doen ) ala Annie Schilder zo moeizaam uit hun woorden komen, zo plat ,ja dan zitten mijn tenen door me zolen heen,terwijl hier zat welbespraakte keurig Nederlands pratende mensen wonen, maar die hoor je nou vlak nooit.quote:
Ja, 'ik ben al 14 jaar gelukkig getrouwd' bekt nou eenmaal niet zo lekker als titel voor een liedje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik had altijd al het idee dat je een man kunt beoordelen naar de nummers die hij zingt.
http://www.muzikum.eu/nl/121-1805/jan_smit/discografie.html
Ik doe een greep:
Vogelvrij
Dromen in duigen
Vrienden voor het leven
Laat me maar gaan
Telkens weer
Op eigen benen
Vrijheid
Want ieder kind verdient een thuis
Het kleine meisje
Laat me niet vrij
De bliksem slaat in
Vriendschap
Nooit meer terug
Zeven zonden
Van die dagen
Dan volg je haar benen
Ik wil een blondine
Ooit zal voor jou de zon weer gaan schijnen
Het is weer vakantie
Geen plaats meer voor jou
Ze zou toch eenmalig.....quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Zo meteen bij EditieNL..Mama Smit is boos. Nu is rtl nieuws te zien.
Juist en straks bij Boulevard..quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:05 schreef Greys het volgende:
Alle andere media teren gewoon allemaal op dat ene interview.
Die zijn toch nog op vakantie?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:09 schreef versabommie het volgende:
Vanavond ingelaste uitzending anderhalf uur Albert Verlinde met Yolante en Welsey!![]()
![]()
quote:Bankstellen, waterbedden en gordijnen; muziekminnend Nederland schiet Jan Smit massaal te hulp. Moeder Gerda Smit vertelde gisteravond in het tv-programma Shownieuws dat ex-schoondochter Yolanthe Cabau van Kasbergen veel meer had meegenomen uit huis waar het voormalige liefdespaar samenwoonde, dan de bedoeling was. Radio 538 is hierna meteen een inzamelingsactie begonnen.
De radiozender riep luisteraars op meubels en accessoires ter beschikking te stellen en tot nu toe heeft deze actie al heel wat nieuwe spulletjes voor de volkszanger opgeleverd. Radio-dj’s Barry Paf en Frank Dane maken vanavond een selectie uit het aanbod en leveren dat morgenmiddag af in Volendam.
Jan Smit kan zijn nieuwe inboedel echter niet zelf in ontvangst nemen. De artiest is vandaag met zijn nieuwe vriendin Liza op vakantie gegaan. De dj’s hebben aangegeven dat de spullen naar een goed doel gaan, mocht Smit de tweedehandsjes niet zien zitten.
Boos op... ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Zo meteen bij EditieNL..Mama Smit is boos. Nu is rtl nieuws te zien.
De promo is er nog niet maar was net op radio en staat hierrrrrrrrrquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zijn toch nog op vakantie?
Of zit je nou te dollen?
Ik durf niet te klikken, 't is vast een rickrollquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
De promo is er nog niet maar was net op radio en staat hierrrrrrrrr![]()
Dat wor een slagveld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |