ik doe het al met enige regelmaat?quote:'Mannenmake-up wordt nieuwe trend'
Uitgegeven: 15 juli 2009 12:59
Laatst gewijzigd: 15 juli 2009 12:59
AMSTERDAM - Volgens trendwatcher Antoinette van den Berg en haar agentschap Future-Touch begint mannenmake-up aan een opmars.
Dat vertelt Van den Berg aan woensdag aan Cosmetic Business.
"Twintig jaar geleden stond men sceptisch tegenover mannencrèmes. Tegenwoordig is het normaal dat mannen crèmes smeren. Ik verwacht dat dit ook gebeurt met mannenmake-up", aldus Van den Berg.
De trendwatcher raakte geïnspireerd door modeshows, tentoonstellingen, muziek, blogs en verschillende reizen. "Een voorbeeld is een man die ik tegenkwam in Amsterdam. Hij droeg nagellak en dat herinnerde mij aan de muziekindustrie. Daar is het de normaalste zaak van de wereld dat mannen make-up gebruiken."
Future Touch heeft een trendgids uitgebracht, waarin wordt uitgelegd waarom mannen nu klaar zijn voor het dragen van make-up. Er zullen ook handleidingen instaan voor nieuwkomers, hoe make-up op ogen, lippen, nagels en het gezicht het beste aan te brengen.
Volgens Van den Berg worden vooral liners het voor mannen, hoewel zij het wel anders zullen gaan dragen dan vrouwen.
Dan kan je wel met alle "trends" gaan meedoenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...dat zei men vroeger ook over vrouwen die een broek wilden dragen...
Mannen die make-up gebruiken zijn nog wel erger dan mannen die Birkenstock-slippers dragen. Ik denk niet dat elke man ooit aan de make-up zal gaan. Daar zijn de meeste mannen -gelukkig maar! - te mannelijk voor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:34 schreef sourcy het volgende:
[..]
nog wel.. straks gebruikt elke man het
Ja, vooral die slappe aftreksels van mannen die hun borsthaar verwijderen....quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:34 schreef sourcy het volgende:
[..]
nog wel.. straks gebruikt elke man het
jezus dit kan je toch niet menen! Je bent toch een man of niet? Gedraag je er dan naar!. Wat een onzin dit. Dit roepen ze trouwens al een aantal jaar dat dit hip gaat worden. maar verder dan uitzonderingen als jij komt het (gelukkig niet)quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:25 schreef sourcy het volgende:
[..]
ik doe het al met enige regelmaat?en jullie?
Mannen houden niet van "gedoe". Zal dus nooit aanslaan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:38 schreef DoctorB het volgende:
Natuurlijk niet. Het is niet efficient, het is lastig aanbrengen, lastig verwijderen en eenvoudigweg ultragay.
Uiteraard, maar je voelt je er wel fucking lekker bij...(!)quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:38 schreef DoctorB het volgende:
Natuurlijk niet. Het is niet efficient, het is lastig aanbrengen, lastig verwijderen en eenvoudigweg ultragay.
Als dat waar zou zijn, zouden we nooit aan relaties met vrouwen beginnenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:39 schreef Ada. het volgende:
[..]
Mannen houden niet van "gedoe". Zal dus nooit aanslaan.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als dat waar zou zijn, zouden we nooit aan relaties met vrouwen beginnen
[..]
[..]
Sommige vrouwen zien eruit alsof ze op de vlucht zijn voor Generaal Custer...quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Fuck nee!, make up bij dames echter
zo te zien smeer je alleen maar wat eyeliner onder je neus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:25 schreef sourcy het volgende:
[..]
ik doe het al met enige regelmaat?en jullie?
Ook niet. Vreselijk. Een vrouw moet van nature mooi zijn. Gelukkig gebruikt mijn verloofde nooit make-up.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Fuck nee!, make up bij dames echter
Van dat Guido-bruin bedoel je?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zien eruit alsof ze op de vlucht zijn voor Generaal Custer...
Ongelooflijk lelijk. En die chicks die zichzelf glimmend bruin hebben gesmeerd mogen ze wat mij betreft in het vriesvak van de lokale buurtsuper leggen.
Ja, poep-bruin. Die figuren die al die rotzooi op hun gezicht smeren zien er dan trouwens op hun 28ste al uit als Rachel Hazes.quote:
Die is ook pas 28 dus wat leuter je nou?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, poep-bruin. Die figuren die al die rotzooi op hun gezicht smeren zien er dan trouwens op hun 28ste al uit als Rachel Hazes.
Het is waar, toch moest ik lachenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zien eruit alsof ze op de vlucht zijn voor Generaal Custer...
Alleen haar nieuwe borsten zijn 28 jaar: de rest zit al rond de 60 ofzo....quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:02 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Die is ook pas 28 dus wat leuter je nou?
Samen met makeup...quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:17 schreef Heatseeker het volgende:
Nu is het nog wachten totdat leer en lange haren weer "in" komen.
Idd, af en toe wel maar meestal nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:47 schreef saaw het volgende:
ik draag zelf geen make-up dus als mn vriend dat ineens wel gaat doen weet ik niet hoe snel ik weg moet komen
je vergeet gayquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:45 schreef Ringo het volgende:
Elke dag mascara. No joke. Word ik nog altijd om uitgelachen. Maar het staat gewoon netjes en verzorgd.
waterproof mag ik hopen, of lig je zelf nooit in een deukquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:45 schreef Ringo het volgende:
Elke dag mascara. No joke. Word ik nog altijd om uitgelachen. Maar het staat gewoon netjes en verzorgd.
Als mannen lachen, dan hoeven ze niet te huilen. Ze zijn immers vrolijk (en geen wijf)quote:Op donderdag 16 juli 2009 04:01 schreef Manono het volgende:
[..]
waterproof mag ik hopen, of lig je zelf nooit in een deuk
oh, okequote:Op donderdag 16 juli 2009 12:47 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Als mannen lachen, dan hoeven ze niet te huilen. Ze zijn immers vrolijk (en geen wijf)
Dit soort dingen maken mij altijd boos, maar dan voel ik me verloren, wetende dat zodra ook maar iemand die het woord "trend", "hip" of "stylish" gebruikt er hordes met mensen zijn die dit zonder enkele tegenspraak zullen volgen.quote:Future Touch heeft een trendgids uitgebracht, waarin wordt uitgelegd waarom mannen nu klaar zijn voor het dragen van make-up.
Hee, mijn vriendinnen roepen al jaren dat ik moet kappen met die troep.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:31 schreef Nachtraaf het volgende:
Als iemand make-up wilt dragen of wat dan ook moet dat kunnen, geen probleem. Het stoort mij alleen zo uitermate erg dat deze mensen dit niet "voor zichzelf doen" maar omdat een of ander dom wijf zegt dat het ze het ergens heeft gezien en dat daarom iedereen in grote hordes zal kunnen volgen.
ik ben toch wel nieuwsgierig...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hee, mijn vriendinnen roepen al jaren dat ik moet kappen met die troep.![]()
Ik ben gewoon eigenwijs.
Ik voel me echt het heertje met wat mascara op mijn kop.
Welnee, sommige lieden hebben gewoon de neiging zich te onderscheiden van de anderen. Ik ken ook mannen die make-up dragen maar dan zijn 't meestal van die vage alto's en absoluut geen gays.quote:
Bwah, als je zegt dat 't gay is heb je geen kijk op de maatschappij. Het is voorlopig enkel voor excentriekelingen en alto's en ik stoor me er niet aan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:17 schreef StateOfMind het volgende:
Deze 'trend' laat ik maar aan me voorbijgaan![]()
Kom op zeg: een beetje zichzelf respecterende hetero man dènkt er niet eens aan.
hohohoho, hier in het zuiden wensen wij provinciale boeren niet voor refo's uitgemaakt te worden. Dank u wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bwah, als je zegt dat 't gay is heb je geen kijk op de maatschappij. Het is voorlopig enkel voor excentriekelingen en alto's en ik stoor me er niet aan.
Ik word meer een beetje moe van die provinciale boeren met hun gereformeerde "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg" houding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |