Sommige vrouwen zien eruit alsof ze op de vlucht zijn voor Generaal Custer...quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Fuck nee!, make up bij dames echter
zo te zien smeer je alleen maar wat eyeliner onder je neus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:25 schreef sourcy het volgende:
[..]
ik doe het al met enige regelmaat?en jullie?
Ook niet. Vreselijk. Een vrouw moet van nature mooi zijn. Gelukkig gebruikt mijn verloofde nooit make-up.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Fuck nee!, make up bij dames echter
Van dat Guido-bruin bedoel je?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zien eruit alsof ze op de vlucht zijn voor Generaal Custer...
Ongelooflijk lelijk. En die chicks die zichzelf glimmend bruin hebben gesmeerd mogen ze wat mij betreft in het vriesvak van de lokale buurtsuper leggen.
Ja, poep-bruin. Die figuren die al die rotzooi op hun gezicht smeren zien er dan trouwens op hun 28ste al uit als Rachel Hazes.quote:
Die is ook pas 28 dus wat leuter je nou?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, poep-bruin. Die figuren die al die rotzooi op hun gezicht smeren zien er dan trouwens op hun 28ste al uit als Rachel Hazes.
Het is waar, toch moest ik lachenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zien eruit alsof ze op de vlucht zijn voor Generaal Custer...
Alleen haar nieuwe borsten zijn 28 jaar: de rest zit al rond de 60 ofzo....quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:02 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Die is ook pas 28 dus wat leuter je nou?
Samen met makeup...quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:17 schreef Heatseeker het volgende:
Nu is het nog wachten totdat leer en lange haren weer "in" komen.
Idd, af en toe wel maar meestal nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:47 schreef saaw het volgende:
ik draag zelf geen make-up dus als mn vriend dat ineens wel gaat doen weet ik niet hoe snel ik weg moet komen
je vergeet gayquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:45 schreef Ringo het volgende:
Elke dag mascara. No joke. Word ik nog altijd om uitgelachen. Maar het staat gewoon netjes en verzorgd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |