Twee dagen geleden in dit topic ( Fok! Muziek Trivia deel MXXXIV ), maar er stond dat het bijgewerkt was t/m 19 juli. En niet heel lang geleden wist ik te melden dat de Nike handloop CD van LCD Soundsystem 45:33 heet (een vraag van ranja; mijn vraag daarop was te moeilijk en stond toen in parkeer). Edit: zelfs kunnen vinden via Google: Fok! Muziek Trivia deel MXXVIquote:Op zondag 19 juli 2009 17:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Bij niemand, heb jij al punten dit jaar gehaald.
Of misschien in dit topic?
quote:And you know
There comes a time in every mans life when he's got to
Look over his misdemeanours, misgivings, misfortunes and
Miss Whatever her name is ha ha
Hothouse Flowers - I'm Sorryquote:Op zondag 19 juli 2009 19:36 schreef ranja het volgende:
Het spijt me .......
Je had zelfs twee punten (1021 en 1026), maar dat waren telfouten van de vorige keer en dat was helaas niet de enige. Ik heb hem geupdate en bij iedereen de juiste getallen geplaatst.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Twee dagen geleden in dit topic ( Fok! Muziek Trivia deel MXXXIV ), maar er stond dat het bijgewerkt was t/m 19 juli. En niet heel lang geleden wist ik te melden dat de Nike handloop CD van LCD Soundsystem 45:33 heet (een vraag van ranja; mijn vraag daarop was te moeilijk en stond toen in parkeer). Edit: zelfs kunnen vinden via Google: Fok! Muziek Trivia deel MXXVI![]()
Of ik daarvoor nog punten gehaald heb, zeg zo meer dan twee maanden geleden zou ik echt niet meer weten
Google weet het dus wel: Fok! Muziek Trivia deel MXXI
Doc +1quote:Op zondag 19 juli 2009 21:48 schreef Doc het volgende:
Drivin N Cryin
(een van m'n all time faves!)
- en ik ben nu off line en blijf dat ook eventjes dus iemand anders kan de volgende vraag stellen; en vergeet niet dit punt tzt te tellen
borduurt een beetje voort op ranja's laatste postquote:Op maandag 20 juli 2009 10:48 schreef belsen het volgende:
Tja, da's een goede...
quote:One of the better, but overlooked groups of the grunge era,made a name for themselves with aggressive yet melodic albums like 1993's Dragline and 1995's Death to Traitors. Lackluster sales caused their label, A&M, to drop them, and it seemed like the group had dropped off the face of the earth as well. However,
resurfaced in 2000 with original members Mark Hennessy and Grant Fitch and new recruits Jesse Larson and Jason Magierowski. Their third album, Home Is a Strange Place, was released in mid-2000 by Koch Records.
geen (deer-)hoof maar een ...quote:Op maandag 20 juli 2009 10:52 schreef schaap001 het volgende:
borduurt een beetje voort op ranja's laatste post
ik geloof dat ik de laatste weken alleen maar dingen vraag waar nog nooit iemand van gehoord heeftquote:Op maandag 20 juli 2009 13:10 schreef Gambolputty het volgende:
Opgezocht, NVG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |