Het gaat mij ook te snel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
Zelfs in de zomer leeft dit topic. Ik kan het bijna niet bijhouden.
behalve als je daarvoor in de file had gestaan voor 3 uur..quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:53 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ndjes-te-redden.html
, toffe actie.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
behalve als je daarvoor in de file had gestaan voor 3 uur..
quote:Daardoor ontstond een korte file.
Dat ligt alleen op het tijdstip waarop ze de boel afsloten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..].
En met de motor sta je niet in de file natuurlijk.
Ik kreeg meteen een flashback naar Alfred Jodocus Kwakquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:53 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ndjes-te-redden.html
, toffe actie.
En je vervolgens alsnog die krengen pletquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..].
En met de motor sta je niet in de file natuurlijk.
Dan sta je niet ín de file maar vóór de filequote:Op woensdag 15 juli 2009 13:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat ligt alleen op het tijdstip waarop ze de boel afsloten.
Maar kan je ook niet door rijden als je weg is afgesloten.. Hoewel je dan wel korter in stil staat natuurlijk en daarna een eind vrij baan hebt
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen een flashback naar Alfred Jodocus Kwak
Ik was altijd fan van Dolf....quote:
De ouders van Alfred zijn toen dood geredenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was altijd fan van Dolf....
Misschien zegt dat wel iets over mijn persoonlijkheid![]()
Grapje
Niet alleen zijn ouders... ook zijn broertjes en zusjes...quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
De ouders van Alfred zijn toen dood gereden.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, lekker uitgeslapen, in het zonnetje ontbeten en koffie gedronken en de krant gelezen, goed begin van de dag.
quote:
Prachtig weer is het inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, lekker uitgeslapen, in het zonnetje ontbeten en koffie gedronken en de krant gelezen, goed begin van de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |