quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:46 schreef Niliss het volgende:
Aangezien ik zo nu en dan wel is op msn zit
Psies, die wil je gewoon op z'n smoelwerk stampenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:52 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind die '' op msn anders nog veel erger.
Dat dusquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Echt zo een "Ja, heel leuk, maar het boeit me niet dus opkankeren"-smiley.
;) is er ook al zo één.
Ik gebruik lekker FOK!smileys op MSN.![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:34 schreef Hetiszover het volgende:
De FOK! smilies sluiten beter aan bij de realiteit.
Denk ik.
Ja klopt wel aardig. Als ik iemand de gek aan wil steken pak ik mn hertengewei uit mn go go gadget hoed en voilaquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:34 schreef Hetiszover het volgende:
De FOK! smilies sluiten beter aan bij de realiteit.
Denk ik.
Die is ook zo slecht.quote:
Die smilie jaquote:
dat wil ik ook!quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Echt zo een "Ja, heel leuk, maar het boeit me niet dus opkankeren"-smiley.
;) is er ook al zo één.
Ik gebruik lekker FOK!smileys op MSN.![]()
Oplossing: dat soort mensen uit je lijst verwijderen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:30 schreef retuow82 het volgende:
Nog erger, mensen die woorden of letters hebben vervangen door "leuke" emoticons die draaien/glitteren/bewegen
De helft van de tijd komen die krengen later in beeld dan de tekst waardoor je maar de helft van de zin krijgt te lezen, kun je alles naar je eigen balk kopieeren om te lezen wat de afzender bedoelde...
quote:
Argh bij mij ook, de vriendin van een maat van me. en dan mag ik er uiteraard niks over zeggen want dan is het hommelesquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:49 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
VOORAL DIE ! Echt zo'n spottende kut-smiley, der zit zo'n arrogante kut-hoer op mijn msn die dat ook altijd doet![]()
Blaaaghh dat staat altijd zo achterlijk, dat smiley-overkill in die msn-namen en iemand ze complete levensverhaal, denken ze nou echt dat iemand erin geinterreseerd is dat ze ergens heen zijn gegaan ofzoquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:54 schreef TweeBallenZak het volgende:
Hehe, vooral in msnnamen
[ afbeelding ]
knorretj en tijgertjquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:54 schreef TweeBallenZak het volgende:
Hehe, vooral in msnnamen
[ afbeelding ]
Kijk, wij snappen elkaarquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:49 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
VOORAL DIE ! Echt zo'n spottende kut-smiley, der zit zo'n arrogante kut-hoer op mijn msn die dat ook altijd doet![]()
Boh heb je niet dequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |