Appels/peren vergelijking.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]!!!
En de aarde is plat, omdat de horizon (op afstand lijkt het plat) horizontaal staat.
Oh heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is dus simpelweg niet waar. Als jij er voor kiest in de waan te blijven dat anderen dat wel doen, prima. Moet je zelf weten. Hou dat dan lekker voor je.
Druk van bovenaf?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Appels/peren vergelijking.
Door die druk van bovenaf klapt het naar buiten toe, omdat het geen andere kant op kan. Ik zal later vanavond (mits ik tijd heb) kijken of ik voorbeelden voor je kan vinden.
Ja, blijkbaar heb je wat gemist ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oh heb ik iets gemist?
Sinds wanneer laat jij de mogelijkheid open dat corrupte elementen in overheden terror zouden kunnen zaaien om hun doelen te bereiken, onder het mom van "het doel heiligt de middelen"?
laat maar, ik heb ze al gevonden, iemand met 30 jaar ervaring in de business.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Appels/peren vergelijking.
Door die druk van bovenaf klapt het naar buiten toe, omdat het geen andere kant op kan. Ik zal later vanavond (mits ik tijd heb) kijken of ik voorbeelden voor je kan vinden.
Mee eens. Mits mensen daadwerkelijk hun visie geven en niet alleen goede mogelijkheden verwerpen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:04 schreef ToT het volgende:
SalvadOR: gaarne even een STUK inbinden! We willen hier een prettige sfeer houden voor discussies! Elkaar voor gek verklaren of beschuldigen van allerlei zaken slaat echt nergens op!
Hier bespreekt men verschillende mogelijkheden en dat sommigen een andere visie als jij hebben betekent niet dat zij meteen een stel hoogverraders zijn die aan een lang stuk koord mogen bungelen of whatever!
Ga zo door en ik nodig je van harte uit om nog een paar weekjes weg te blijven, maar ik hoop niet dat het zo ver hoeft te komen. We kunnen toch een volwassen discussie houden hier waarbij alle partijen elkaar met respect behandelen?
"Dat is een ander gebouw"quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
laat maar, ik heb ze al gevonden, iemand met 30 jaar ervaring in de business.
http://www.jowenko.com/
dat is niet waar, een jaar na de uitzending is hij gewoon bij zijn mening gebleven.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
"Dat is een ander gebouw"
Die man geeft al zelf aan dat hij ziet dat het niet "netjes" is ingestort maar dat de randen nog gedeeltelijk staan maar die interviewer legt hem de woorden in de mond. Die foto is puur van dat WTC7 en dus ook die staande "debris" ook nog.
Verder veel "stel dat het H-balken waren" "stel dit" "stel dat" ... Weinig concluderends dus.
Er zijn 30-40 man nodig volgens hem, die hebben dat allemaal al die tijd ook verzwegen? Dat zijn ook Amerikanen, net zoals de slachtoffers van die vreselijke aanslagen.
Erg suggestief interview.
Elke keer als die man kritisch is m.b.t. of het wel een samenzwering was zet die interviewer het filmpje op, compleet met geluid.....
Van de betonnen verdiepingen is niets over behalve stof.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
? Een hoop betonpoeder? Het stalen frame stond gewoon nog onderin met een hoop puin eromheen, geen betonpoeder hoor...
Oh ja joh? Hoe weet jij dat zo zeker? En als dat het geval is, waarom zou dat raar zijn?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:10 schreef slackster het volgende:
[..]
Van de betonnen verdiepingen is niets over behalve stof.
Het versnijden van de metalen support balken tot korte verbogen stukken als gevolg v/d explosies is een andere zaak.
Als dat niet raar zou zijn, wat maakt het dan uit of hij het zeker weet of niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh ja joh? Hoe weet jij dat zo zeker? En als dat het geval is, waarom zou dat raar zijn?
Weet het Salvador, > MPT < afkorting voor Mod Protected Trollquote:
Heb je een antwoord op mijn vorige post?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:15 schreef slackster het volgende:
van iets te kunnen begrijpen houd ook in je ergens voor kunnen interesseren, een aantal vaste klanten interesseren zich in het afkraken met onverschillig afkeurend commentaar, verder gaat die interesse eigenlijk niet.
Dat is niet het geval; het commentaar van SalvadOR was gewoon te aanvallend.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:22 schreef slackster het volgende:
[..]
Weet het Salvador, > MPT < afkorting voor Mod Protected Troll
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |