abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71290454
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:31 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

!!!

En de aarde is plat, omdat de horizon (op afstand lijkt het plat) horizontaal staat.
Appels/peren vergelijking.

Door die druk van bovenaf klapt het naar buiten toe, omdat het geen andere kant op kan. Ik zal later vanavond (mits ik tijd heb) kijken of ik voorbeelden voor je kan vinden.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71290470
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is dus simpelweg niet waar. Als jij er voor kiest in de waan te blijven dat anderen dat wel doen, prima. Moet je zelf weten. Hou dat dan lekker voor je.
Oh heb ik iets gemist?

Sinds wanneer laat jij de mogelijkheid open dat corrupte elementen in overheden terror zouden kunnen zaaien om hun doelen te bereiken, onder het mom van "het doel heiligt de middelen"?
pi_71290523
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:33 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Door die druk van bovenaf klapt het naar buiten toe, omdat het geen andere kant op kan. Ik zal later vanavond (mits ik tijd heb) kijken of ik voorbeelden voor je kan vinden.
Druk van bovenaf?

Hoe bedoel je dat?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:46:51 #44
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_71290936
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:34 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Oh heb ik iets gemist?

Sinds wanneer laat jij de mogelijkheid open dat corrupte elementen in overheden terror zouden kunnen zaaien om hun doelen te bereiken, onder het mom van "het doel heiligt de middelen"?
Ja, blijkbaar heb je wat gemist ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:49:35 #45
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71291036
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:33 schreef Dragorius het volgende:

[..]

laat maar, ik heb ze al gevonden, iemand met 30 jaar ervaring in de business.

http://www.jowenko.com/
pi_71291537
SalvadOR: gaarne even een STUK inbinden! We willen hier een prettige sfeer houden voor discussies! Elkaar voor gek verklaren of beschuldigen van allerlei zaken slaat echt nergens op!
Hier bespreekt men verschillende mogelijkheden en dat sommigen een andere visie als jij hebben betekent niet dat zij meteen een stel hoogverraders zijn die aan een lang stuk koord mogen bungelen of whatever!

Ga zo door en ik nodig je van harte uit om nog een paar weekjes weg te blijven, maar ik hoop niet dat het zo ver hoeft te komen. We kunnen toch een volwassen discussie houden hier waarbij alle partijen elkaar met respect behandelen?
pi_71291771
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:04 schreef ToT het volgende:
SalvadOR: gaarne even een STUK inbinden! We willen hier een prettige sfeer houden voor discussies! Elkaar voor gek verklaren of beschuldigen van allerlei zaken slaat echt nergens op!
Hier bespreekt men verschillende mogelijkheden en dat sommigen een andere visie als jij hebben betekent niet dat zij meteen een stel hoogverraders zijn die aan een lang stuk koord mogen bungelen of whatever!

Ga zo door en ik nodig je van harte uit om nog een paar weekjes weg te blijven, maar ik hoop niet dat het zo ver hoeft te komen. We kunnen toch een volwassen discussie houden hier waarbij alle partijen elkaar met respect behandelen?
Mee eens. Mits mensen daadwerkelijk hun visie geven en niet alleen goede mogelijkheden verwerpen.
pi_71292057
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:49 schreef THEFXR het volgende:

[..]

laat maar, ik heb ze al gevonden, iemand met 30 jaar ervaring in de business.

http://www.jowenko.com/
"Dat is een ander gebouw"
Die man geeft al zelf aan dat hij ziet dat het niet "netjes" is ingestort maar dat de randen nog gedeeltelijk staan maar die interviewer legt hem de woorden in de mond. Die foto is puur van dat WTC7 en dus ook die staande "debris" ook nog.
Verder veel "stel dat het H-balken waren" "stel dit" "stel dat" ... Weinig concluderends dus.
Er zijn 30-40 man nodig volgens hem, die hebben dat allemaal al die tijd ook verzwegen? Dat zijn ook Amerikanen, net zoals de slachtoffers van die vreselijke aanslagen.
Erg suggestief interview.
Elke keer als die man kritisch is m.b.t. of het wel een samenzwering was zet die interviewer het filmpje op, compleet met geluid.....

[ Bericht 4% gewijzigd door Dragorius op 24-07-2009 17:29:08 ]
Mr. Prolapse 2009
pi_71292624
Ik vraag me af met wat voor verhaal de ontkenners komen... Zal wel iets worden met dat ze in een grot-laboratorium van Al-CIAda massaal nano thermite hebben geproduceerd en die op miraculeuze wijze aan hebben gebracht in het WTC complex.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:01:57 #50
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71293149
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:21 schreef Dragorius het volgende:

[..]

"Dat is een ander gebouw"
Die man geeft al zelf aan dat hij ziet dat het niet "netjes" is ingestort maar dat de randen nog gedeeltelijk staan maar die interviewer legt hem de woorden in de mond. Die foto is puur van dat WTC7 en dus ook die staande "debris" ook nog.
Verder veel "stel dat het H-balken waren" "stel dit" "stel dat" ... Weinig concluderends dus.
Er zijn 30-40 man nodig volgens hem, die hebben dat allemaal al die tijd ook verzwegen? Dat zijn ook Amerikanen, net zoals de slachtoffers van die vreselijke aanslagen.
Erg suggestief interview.
Elke keer als die man kritisch is m.b.t. of het wel een samenzwering was zet die interviewer het filmpje op, compleet met geluid.....
dat is niet waar, een jaar na de uitzending is hij gewoon bij zijn mening gebleven.

verder moet je ook beter luisteren, die randen wat zogenaamd zijn blijven staan zijn van een ander gebouw!
Ook is het natuurlijk gissen voor hem hoe het is gegaan, dat het op de dag zelf is gebeurd is in mijn visie niet waar, dat viel niet te doen!
Je mag hem ook zelf bellen, dat je zijn verklaring niet waar vind of dubieus vind.
je haalt hem onderuit met oneigenlijk argumenten, geen feiten
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:10:03 #51
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71294936
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:58 schreef Dragorius het volgende:

[..]

? Een hoop betonpoeder? Het stalen frame stond gewoon nog onderin met een hoop puin eromheen, geen betonpoeder hoor...
Van de betonnen verdiepingen is niets over behalve stof.

Het versnijden van de metalen support balken tot korte verbogen stukken als gevolg v/d explosies is een andere zaak.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:42:20 #52
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_71299775
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:10 schreef slackster het volgende:

[..]

Van de betonnen verdiepingen is niets over behalve stof.

Het versnijden van de metalen support balken tot korte verbogen stukken als gevolg v/d explosies is een andere zaak.
Oh ja joh? Hoe weet jij dat zo zeker? En als dat het geval is, waarom zou dat raar zijn?
Onikaan ni ov dovah
pi_71307821
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oh ja joh? Hoe weet jij dat zo zeker? En als dat het geval is, waarom zou dat raar zijn?
Als dat niet raar zou zijn, wat maakt het dan uit of hij het zeker weet of niet.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:15:37 #54
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71310994
van iets te kunnen begrijpen houd ook in je ergens voor kunnen interesseren, een aantal vaste klanten interesseren zich in het afkraken met onverschillig afkeurend commentaar, verder gaat die interesse eigenlijk niet.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:22:49 #55
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71311148
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:03 schreef Salvad0R het volgende:
- Ehm, wtf? -
Weet het Salvador, > MPT < afkorting voor Mod Protected Troll

[ Bericht 2% gewijzigd door slackster op 25-07-2009 12:31:13 ]
pi_71311809
Commentaar op moderaties in het Feedback topic

Verder, nergens staat wat over dat de betonnen vloeren nu "poeder" zouden zijn, je ziet op de foto's ook duidelijk gewoon de brokstukken etc. liggen van die vloeren.
Mr. Prolapse 2009
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:06:32 #57
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_71312035
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:15 schreef slackster het volgende:
van iets te kunnen begrijpen houd ook in je ergens voor kunnen interesseren, een aantal vaste klanten interesseren zich in het afkraken met onverschillig afkeurend commentaar, verder gaat die interesse eigenlijk niet.
Heb je een antwoord op mijn vorige post?
Onikaan ni ov dovah
pi_71312255
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:22 schreef slackster het volgende:

[..]

Weet het Salvador, > MPT < afkorting voor Mod Protected Troll
Dat is niet het geval; het commentaar van SalvadOR was gewoon te aanvallend.

En verder idd in het feedback topic.
pi_71318065
Zijn er bronnen die de claim m.b.t. betonpoeder ondersteunen? Zelfs in dat Control.Demo. filmpje heeft hij het over grote brokstukken etc.

[ Bericht 21% gewijzigd door ToT op 25-07-2009 17:07:32 ]
Mr. Prolapse 2009
  zaterdag 25 juli 2009 @ 17:11:26 #60
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71318793
WTC STOF INFO - Journal of 9/11 Studies

http://www.journalof911studies.com/

Quote:
Thank you for visiting The Journal of 9/11 Studies, a peer-reviewed, open-access, electronic-only journal, covering the whole of research related to the events of 11 September, 2001.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')