Iks dee!quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:16 schreef Ruuub het volgende:
Wat ik meer kansloos vind is 'xD' en mensen die het in het echt roepen
xP is nog erger.. Alsof je zo in het echt zou kijken
D: is leuk![]()
OT: <3 is wel ok voor mannen.. geen problemen meehuilerd
Nichten zou toepasselijker zijn ja, maar het blijven personen van het mannelijk geslacht (die het te schande zettenquote:
Een hartje. ♥quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:47 schreef Agiath het volgende:
wtf moet dat voorstellen eigenlijk, zo'n 3?
Helemaal niet, het is gewoon zo'n anime uitdrukking met van die pretoogjes en zo'n kattensmoel eronder.quote:
Die rechter fotoquote:
Idd zeg, wat een triest gevalquote:Op woensdag 15 juli 2009 03:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die rechter fotoDie schoenen
![]()
Die broek
![]()
Die trui
![]()
![]()
Dat kapsel
![]()
![]()
Wat een gast![]()
![]()
... :3quote:Op woensdag 15 juli 2009 03:05 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Helemaal niet, het is gewoon zo'n anime uitdrukking met van die pretoogjes en zo'n kattensmoel eronder.
[ afbeelding ]
Omg die kat is echt lievvvvquote:Op woensdag 15 juli 2009 03:05 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Helemaal niet, het is gewoon zo'n anime uitdrukking met van die pretoogjes en zo'n kattensmoel eronder.
[ afbeelding ]
Een hartje.quote:
Zou je voortaan willen kiezen voor óf 'als man' óf 'man zijnde', want zo'n contaminatie in een verder puik verhaal doet mijn mondhoeken naar beneden krullen. Dank.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:14 schreef Biels het volgende:
Terechte klacht. Je faalt als man zijnde op een ongekend niveau zodra je <3 in je internetvocabulaire verwerkt. Er zijn er ook die het echt in brieven zetten enzo. Die brengen faal naar een heel nieuw, tot op heden nog onbekend niveau.
Naar mijn weten heeft hij gewoon gelijk hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou je voortaan willen kiezen voor óf 'als man' óf 'man zijnde', want zo'n contaminatie in een verder puik verhaal doet mijn mondhoeken naar beneden krullen. Dank.
Omdat veel mensen tegenwoordig last krijgen van hun nek doen ze dat zodat men naar rechts i.p.v. links moet draaien (':.quote:
We hadden hier een stagiair die dat zei.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Lekker boeiend zeg, vieze chagerijne altijd hier, Internet moet wel een beetje vrolijker worden denk ik. <3
Het is pas erg als iemand in het echt zegt 'looooooooooooooooooool'.
whehe loolllquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hadden hier een stagiair die dat zei.Te droevig gewoon.
Ach, de mensen die over dit soort dingen klagen (inclusief jankballen die klagen over mannen die zittend plassen etc) moeten zelf nog uit de kast komen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:59 schreef Sok41 het volgende:
Ik sluit menigeen smsje af met <3 en als er iemand hier een vent is dan ben ik het wel.
Conclusie:
Het kan.
Haha! Hij zegt net dat hij het vervelend vindt en dan doe jij nou net datgene waarover hij het had! HAhahahahahaha!!! LACHEEEEUHHH !!!!!!quote:
Duurde bij mij ook een half jaar voor ik het doorhad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:49 schreef SteveBudin het volgende:
Ik zie nu pas dat het een hartje moet voorstellen...
;__________________;quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:50 schreef Davoice het volgende:
Sjezus wat een huilie topic
Emo face, met zijwaarts kapsel en een teleurstellende blik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:50 schreef Plums het volgende:
[..]
wtf is dat dan? dude met blauw oog ofzo?
Emo's zijn heul geen kerels, noem maar eerst een voorbeeld dat aan je klacht voldoetquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:18 schreef julian6 het volgende:
zo'n emo kid
Klacht: Mannen die <3 en </3 gebruiken
Jezus, dat gaat mij iets te ver..quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:58 schreef Rasher het volgende:
[..]
Emo face, met zijwaarts kapsel en een teleurstellende blik.
Cheer up emo kid!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:58 schreef Rasher het volgende:
[..]
Emo face, met zijwaarts kapsel en een teleurstellende blik.
OMG, happycat! <3quote:Op woensdag 15 juli 2009 03:05 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
what just happened ?quote:
wat een afbeelding weerquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
-Dat- is D:
Zie je het?
hij wil kutusers zoals jij voor zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:43 schreef Darz het volgende:
Waarom vind jij Hyves een![]()
waard als je het zelf hebt?
conclusie:
TS loopt mensen achterna om populair te zijn.
twee bolletjes ijs op een hoorntje <3quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:47 schreef Agiath het volgende:
wtf moet dat voorstellen eigenlijk, zo'n 3?
STARFYYY:D:D:Dquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
-Dat- is D:
Zie je het?
Ja maar Starfy.. dat geluidje wat ie maakt "HUWEEEEEEH!!" en dat het onder water is vind ik zo liefquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:25 schreef Kriegel het volgende:
Stafy is gewoon een rip-off van de Kirb, dat is pas een echte baas.
Instabiel wijf, het is nepquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:24 schreef Meris het volgende:
[..]
Ja maar Starfy.. dat geluidje wat ie maakt "HUWEEEEEEH!!" en dat het onder water is vind ik zo lief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |