abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70997818
Dat mens moet gewoon een puppy nemen om te betuttelen en Jan moet dat een keertje durven zeggen
pi_70997984
Grijsgedraaid in Huize Smit:
(haar vervangen door hem/zijn)

Niemand laat zijn eigen kind alleen
Je bouwt het liefst een muurtje om haar heen
Je wilt zo graag haar jeugd bewaren
En haar veel verdriet besparen

Jij wou altijd, altijd naast me staan
Je hebt ontzettend veel voor mij gedaan
Jij gaf mij wat je beloofde
Een leven waar ik in geloofde
Jij wou altijd, altijd naast me staan

Wat ik bij jou vond en nu nog vind
Dat, draag ik nu over op mijn kind
Niets zal ooit dat beeld uitwissen
Nooit mag zij mijn liefde missen
Je doet toch alles, alles voor je kind

Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:08:03 #253
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_70998065
Wat is dat voor een dorp zeg, dat Volendam??

Schoonmoeders die en plein publique de ex-geliefde van hun zoon afbranden, Smit die het aanlegt met een getrouwde vrouw met een dochter van 1 (!!) jaar. Ik heb werkelijk te doen met een kind wat in zo'n rare toestand opgroeit. Dat je van partner wisselt moet je zelf weten maar in dit geval is er een kind in het spel. Is die nu opeens zonder vader of ....????
pi_70998108
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat is dat voor een dorp zeg, dat Volendam??

Schoonmoeders die en plein publique de ex-geliefde van hun zoon afbranden, Smit die het aanlegt met een getrouwde vrouw met een dochter van 1 (!!) jaar. Ik heb werkelijk te doen met een kind wat in zo'n rare toestand opgroeit. Dat je van partner wisselt moet je zelf weten maar in dit geval is er een kind in het spel. Is die nu opeens zonder vader of ....????
Waarschijnlijk wel, pa heeft net Jantje in elkaar gemept
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:09:45 #255
88233 Steve
Still the best.
pi_70998112
Jan Smit in elkaar geslagen

edit: oh dat was al bekend hier.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_70998221
Uit de FP
quote:
Wat kun je verwachten als je de vrouw neukt van een ander? Precies ja, klappen. En dat is precies wat Jan Smit heeft gekregen.

De ex van zijn nieuwe neukertje Liza kwam de twee tegen toen Jan en Liza in Jans huis de koffers aan het pakken waren om op vakantie te gaan. Toen de exman binnenkwam om het 1 jarig dochtertje van Liza en hem op te halen knapte er iets.

De man vloog Jan aan en verkocht hem de ene na de andere klap. De bedrogen Volendammer zit nu vast. Of Jan aangifte doet is niet bekend.
Meer dan terecht dit. Wat denkt dat jochie wel niet om een gezin te ontwrichten?

Jan Smit Van ideale schoonzoon naar miezerig vreemdganger die met alles en iedereen aanpapt. Inclusief getrouwde moeder. Als ik Yolanthe was, zou ik niet meer treuren om dit trieste mannetje
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:13:22 #257
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_70998227
Dat ontbrak er nog maar aan: een lekkere knokpartij. Ook fijn voor zo'n kind om dat mee te maken (hoe jong een mens ook is, het voelt įlles aan).

Knap gedaan hoor! Kies lekker voor jezelf en laat de rest z'n draai maar vinden.
pi_70998290
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat ontbrak er nog maar aan: een lekkere knokpartij. Ook fijn voor zo'n kind om dat mee te maken (hoe jong een mens ook is, het voelt įlles aan).

Knap gedaan hoor! Kies lekker voor jezelf en laat de rest z'n draai maar vinden.
Die man heeft groot gelijk.

Ben je gelukkig(?) getrouwd, net vader geworden, komt er een wannabe BN'er die al een relatie heeft met een van de mooiste vrouw van Nederland, je vrouw afpakken.

Ik had het ook niet gepikt
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_70998334
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:15 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Die man heeft groot gelijk.

Ben je gelukkig(?) getrouwd, net vader geworden, komt er een wannabe BN'er die al een relatie heeft met een van de mooiste vrouw van Nederland, je vrouw afpakken.

Ik had het ook niet gepikt
Juist, hem een goed pak op zijn flikker geven elke keer dat je hem tegenkomt is wel het minste.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:17:35 #260
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_70998363
Ja ik snap die man op zich ook zeker wel, ik ben het met je eens Firefox. Als dat kind er maar niet bij is bij die idiote gebeurtenissen.

Jan valt op dubieuze vrouwen: eerst die Yolanthe, nu die Liza. Lijkt me uit de categorie Lellebellen. (Maar dat is mijn indruk.)
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:20:41 #261
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_70998444
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja ik snap die man op zich ook zeker wel, ik ben het met je eens Firefox. Als dat kind er maar niet bij is bij die idiote gebeurtenissen.

Jan valt op dubieuze vrouwen: eerst die Yolanthe, nu die Liza. Lijkt me uit de categorie Lellebellen. (Maar dat is mijn indruk.)
Ellemiek Vermolen had toch ook al zo'n reputatie ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_70998477
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:09 schreef Steve het volgende:

Waarschijnlijk leest televaag hier mee.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:23:34 #263
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_70998530
@Stroekie: oh ja inderdaad, die heeft ie ook nog gehad. Nog zo ééntje.
pi_70998624
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:17 schreef Boca_Raton het volgende:

Vergeet dat snolletje van KUS (zo heet dat wazige groepje toch?) niet.

Al mijn sympathie voor Jan (voor zover ik die ooit heb gehad) is compleet weg.

Dat je Yolanthe naait ( ) tot daar aan toe. Maar aanpappen met een getrouwde vrouw... Ben je toch wel de grootste egoļstische idioot die er bestaat
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:34:57 #265
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_70998866
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Vergeet dat snolletje van KUS (zo heet dat wazige groepje toch?) niet.

Al mijn sympathie voor Jan (voor zover ik die ooit heb gehad) is compleet weg.

Dat je Yolanthe naait ( ) tot daar aan toe. Maar aanpappen met een getrouwde vrouw... Ben je toch wel de grootste egoļstische idioot die er bestaat
Liza had het gewoon net zoals Wesley moeten doen .. eerst scheiden en dan verder aanpappen...
gut! nu hebben ze beiden dus een relatie met een kind erbij ... wat een gedoe allemaal
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_70998882
Ik begrijp die man niet hoor. Ja, het is erg dat zijn vrouw hem heeft verlaten voor Jan Smit, maar nu zit ie in de bak.
Is iets waar verder niemand wat mee opschiet, zeker z'n dochter niet. Drie maal raden waar die nu zit... Vast bij moeders en Jan Smit.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:40:05 #267
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_70999050
Die kleine heeft al een scheiding van haar ouders op haar dak. Want hoe je het ook wendt of keert, het gezin is ontwricht omdat moeders manlief binnen no time heeft ingeruild. Er zal ook goed over nagedacht zijn (niet dus). Het kind heeft van de ene op de andere dag een nieuwe papa.

pi_70999056
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik begrijp die man niet hoor. Ja, het is erg dat zijn vrouw hem heeft verlaten voor Jan Smit, maar nu zit ie in de bak.
Is iets waar verder niemand wat mee opschiet, zeker z'n dochter niet. Drie maal raden waar die nu zit... Vast bij moeders en Jan Smit.
Ik begrijp die man volkomen. Ik denk dat je zoiets pas helemaal begrijpt als je zelf in zo'n situatie heb gezeten.

Maar goed, niet slim van die man nee. Maar als je het op het punt staat alles kwijt te raken wat je lief is.. doe je soms dingen waar je achteraf gezien beter niet had kunnen doen.

Of hij er spijt van zal hebben van z'n actie? Ik denk het niet!
pi_70999075
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:09 schreef Steve het volgende:

Och jee, Stefan heeft zn beste nederlands weer van de plank gehaald en een stukje geschreven voor alle pubers van Nederland
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:41:30 #270
58921 Day
You can fly!
pi_70999087
Was dit niet gewoon een afleidingsmanoeuvre van Gerda en Jaap "the muscles" Buys? Ons afleiden met dit bizarre verhaal ( want wie zegt dat die voor/na-foto's echt zijn?), zodat niemand het meer heeft over Jan en Liza?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_70999139
Tjonge, tjonge, dit verzin je toch niet! Wat een soap!
pi_70999141

pi_70999242
Waar blijven die pics van die bolle palingkop
MOKUM XXX RATED
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 juli 2009 @ 13:47:37 #274
163650 Greys
pi_70999281
Mjah, is het al zeker dan, dat Jan 'in elkaar is geslagen'?
Ik wacht de foto's van het blauwe oog even af
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:47:49 #275
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70999287
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:43 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En maar alles groot in de bladen zetten en ondertussen de vermoorde onschuld spelen en roepen dat je o zo zielig bent . Wat een sukkel.
pi_70999365
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

En maar alles groot in de bladen zetten en ondertussen de vermoorde onschuld spelen en roepen dat je o zo zielig bent . Wat een sukkel.
Kan me er ergens wel wat bij voorstellen hoor. De Media is opzicht nog redelijk mild voor Jan die dus schijnbaar tijdens zn relatie eerst Yo dr beste vriendin neukt, vervolgens een getrouwde vrouw met net een dochtertje, om daarna na afloop z'n ex in eerste instantie volledig te laten afmaken door de hele pers, omdat zķj de vreemdganger zou zijn
pi_70999377
Jantje heeft zijn palinkje flink laten zwemmen .niet tot een ieders genoegen, blijkt nu
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_70999413
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ah jij kent Volendam
MOKUM XXX RATED
pi_70999426
Mijn god, wat een treurigheid.
Is dat zo?
pi_70999553
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:50 schreef qonmann het volgende:
Jantje heeft zijn palinkje flink laten zwemmen .niet tot een ieders genoegen, blijkt nu
Zijn genoeg ongetrouwde inteelt sletjes in Volendam te vinden waar hij mee kan aanpappen. Of zou hij ze daar allemaal al hebben gehad?

What's next? Zijn eigen zus?
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:56:21 #281
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_70999573
quote:
Wordt het niet eens tijd om te stoppen met die opmerkingen dat 'Liza een stuk ouder is dan Jan': wat is daarvan de relevantie? Bij Jan's eerste hit over zijn oma wist iedereen dat hij iets heeft met oudere dames, dat is dus geen nieuws meer.

Bron: reacties telegraaf.nl op vechtartikel
Fok!bejaarde
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:56:36 #282
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70999581
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Ah jij kent Volendam
Integendeel.
pi_70999705
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Integendeel.
Ohw
MOKUM XXX RATED
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:00:18 #284
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_70999709
Wat een irritante vrouw is die moeder van jan zeg.
pi_70999848
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:00 schreef Tiemie het volgende:
Wat een irritante vrouw is die moeder van jan zeg.
En hypocriet als de pest. Eerst Yolanthe als ideale schoondochter betitelen en dan vervolgens de media op te zoeken om haar gigantisch af te kraken.

Jan Familie Smit
pi_70999856
Ramona heeft er ook heel veel pijn van volgens haar vader, de scheiding is ook nog niet rond

pi_70999966
Ik vind wesley en yolanthe wel goed bij elkaar passen. Allebei totaal verziekt door alle aandacht.
pi_70999992
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Integendeel.
Wellicht moeten we eens zo'n busreisje boeken naar Costa del Palingdam Roel! Misschien dat nog leuker dan een U2 concert
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:09:18 #289
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_71000010
Ik ben benieuwd wanneer de media eens in het verleden van Wim gaat graven, meneer is zelf ook niet brandschoon
pi_71000015
Het ergste van alles vind ik dat de meerderheid van dit topic niet eens wist wat een molton is en waarvoor hij nodig is.

Dank je wel Gerda

Als we jou niet hadden gehad.
pi_71000020
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:04 schreef Eef999 het volgende:
Ramona heeft er ook heel veel pijn van volgens haar vader, de scheiding is ook nog niet rond

[ afbeelding ]
Ramona moet niet zeiken want die papte aan met een K1 fighter.

Had die Liza ook beter kunnen doen, kon die sukkeltje zich tenminste verdedigen
pi_71000072
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:09 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de media eens in het verleden van Wim gaat graven, meneer is zelf ook niet brandschoon
De liza-aanbidder is back
pi_71000097
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:09 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ramona moet niet zeiken want die papte aan met een K1 fighter.

Had die Liza ook beter kunnen doen, kon die sukkeltje zich tenminste verdedigen

We waren Ramona wel helemaal vergeten in deze soap
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:12:32 #294
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_71000127
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:10 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Sinds gisteren toen ik op GS las dat Gerda "ik heb alle bonnetjes" Smit op tv zou komen

Besloot maar eieren voor mijn geld te kiezen toen ik hoorde dat het wel eens waar kon zijn dat Jan & Liza wat zouden hebben en deze topicreeks te verlaten
pi_71000176
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:10 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Volg dit topic niet zo, maar hij zal vast de enige zijn

Als vader (als ik je UI zie) zou je juist beter moeten weten
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:14:42 #296
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_71000209
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:13 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Volg dit topic niet zo, maar hij zal vast de enige zijn
For the record: ben geen aanbidder
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:16:01 #297
165633 eriksd
The grand facade...
pi_71000254
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:09 schreef berney het volgende:
Het ergste van alles vind ik dat de meerderheid van dit topic niet eens wist wat een molton is en waarvoor hij nodig is.

Dank je wel Gerda

Als we jou niet hadden gehad.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:16:18 #298
78042 Breakfast
I'm not an addict
pi_71000260
VOLENDAM - Zanger Jan Smit is dinsdagavond belaagd door de ex van zijn nieuwe vriendin. Dat heeft zijn manager woensdag laten weten. Het incident gebeurde op de straat voor het huis van de moeder van zijn nieuwe geliefde. Smit is niet gewond en is inmiddels met Liza naar zijn vakantieadres gereisd. De artiest was bezig om met Liza koffers in te laden voor hun aanstaande vakantie. Haar moeder was er ook bij.

''Opeens kwam die ex er als een dolle stier aanrijden'', schetst manager Jaap Buijs. ''Hij sloeg wild om zich heen.''

Volgens Buijs trok hij Liza wat haren uit het hoofd en heeft een ander familielid een opgezwollen gezicht. Door interventie van nog een ander familielid werd de ruzie uiteindelijk gesust.

Volgens Buijs is de ex van Liza gearresteerd en zit hij nog vast. Liza en haar ex hebben samen een kindje. Toevalligerwijs had het incident plaats op de avond dat SBS6 in Shownieuws een interview uitzond met de moeder van Jan Smit. Zij beweerde in dat vraaggesprek dat de ex van Smit, Yolanthe Cabau van Kasbergen, meer huisraad heeft meegenomen uit de woning dan vooraf was afgesproken.
pi_71000306
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:16 schreef Breakfast het volgende:
VOLENDAM - Zanger Jan Smit is dinsdagavond belaagd door de ex van zijn nieuwe vriendin. Dat heeft zijn manager woensdag laten weten. Het incident gebeurde op de straat voor het huis van de moeder van zijn nieuwe geliefde. Smit is niet gewond en is inmiddels met Liza naar zijn vakantieadres gereisd. De artiest was bezig om met Liza koffers in te laden voor hun aanstaande vakantie. Haar moeder was er ook bij.

''Opeens kwam die ex er als een dolle stier aanrijden'', schetst manager Jaap Buijs. ''Hij sloeg wild om zich heen.''

Volgens Buijs trok hij Liza wat haren uit het hoofd en heeft een ander familielid een opgezwollen gezicht. Door interventie van nog een ander familielid werd de ruzie uiteindelijk gesust.

Volgens Buijs is de ex van Liza gearresteerd en zit hij nog vast. Liza en haar ex hebben samen een kindje. Toevalligerwijs had het incident plaats op de avond dat SBS6 in Shownieuws een interview uitzond met de moeder van Jan Smit. Zij beweerde in dat vraaggesprek dat de ex van Smit, Yolanthe Cabau van Kasbergen, meer huisraad heeft meegenomen uit de woning dan vooraf was afgesproken.
Arme Wim
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:18:35 #300
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_71000333
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:11 schreef Eef999 het volgende:

[..]

We waren Ramona wel helemaal vergeten in deze soap
Ramona moet natuurlijk ook een plek krijgen in de volgende OP
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay