Waarschijnlijk wel, pa heeft net Jantje in elkaar gemeptquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat is dat voor een dorp zeg, dat Volendam??
Schoonmoeders die en plein publique de ex-geliefde van hun zoon afbranden, Smit die het aanlegt met een getrouwde vrouw met een dochter van 1 (!!) jaar. Ik heb werkelijk te doen met een kind wat in zo'n rare toestand opgroeit. Dat je van partner wisselt moet je zelf weten maar in dit geval is er een kind in het spel. Is die nu opeens zonder vader of ....????
Meer dan terecht dit. Wat denkt dat jochie wel niet om een gezin te ontwrichten?quote:Wat kun je verwachten als je de vrouw neukt van een ander? Precies ja, klappen. En dat is precies wat Jan Smit heeft gekregen.
De ex van zijn nieuwe neukertje Liza kwam de twee tegen toen Jan en Liza in Jans huis de koffers aan het pakken waren om op vakantie te gaan. Toen de exman binnenkwam om het 1 jarig dochtertje van Liza en hem op te halen knapte er iets.
De man vloog Jan aan en verkocht hem de ene na de andere klap. De bedrogen Volendammer zit nu vast. Of Jan aangifte doet is niet bekend.
Die man heeft groot gelijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat ontbrak er nog maar aan: een lekkere knokpartij. Ook fijn voor zo'n kind om dat mee te maken (hoe jong een mens ook is, het voelt įlles aan).
Knap gedaan hoor! Kies lekker voor jezelf en laat de rest z'n draai maar vinden.
Juist, hem een goed pak op zijn flikker geven elke keer dat je hem tegenkomt is wel het minste.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die man heeft groot gelijk.
Ben je gelukkig(?) getrouwd, net vader geworden, komt er een wannabe BN'er die al een relatie heeft met een van de mooiste vrouw van Nederland, je vrouw afpakken.
Ik had het ook niet gepikt
Ellemiek Vermolen had toch ook al zo'n reputatie ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja ik snap die man op zich ook zeker wel, ik ben het met je eens Firefox. Als dat kind er maar niet bij is bij die idiote gebeurtenissen.
Jan valt op dubieuze vrouwen: eerst die Yolanthe, nu die Liza. Lijkt me uit de categorie Lellebellen. (Maar dat is mijn indruk.)
Waarschijnlijk leest televaag hier mee.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:09 schreef Steve het volgende:
Jan Smit in elkaar geslagen
edit: oh dat was al bekend hier.
Vergeet dat snolletje van KUS (zo heet dat wazige groepje toch?) niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja ik snap die man op zich ook zeker wel, ik ben het met je eens Firefox. Als dat kind er maar niet bij is bij die idiote gebeurtenissen.
Jan valt op dubieuze vrouwen: eerst die Yolanthe, nu die Liza. Lijkt me uit de categorie Lellebellen. (Maar dat is mijn indruk.)
Liza had het gewoon net zoals Wesley moeten doen .. eerst scheiden en dan verder aanpappen...quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vergeet dat snolletje van KUS (zo heet dat wazige groepje toch?) niet.
Al mijn sympathie voor Jan (voor zover ik die ooit heb gehad) is compleet weg.
Dat je Yolanthe naait () tot daar aan toe. Maar aanpappen met een getrouwde vrouw... Ben je toch wel de grootste egoļstische idioot die er bestaat
Ik begrijp die man volkomen. Ik denk dat je zoiets pas helemaal begrijpt als je zelf in zo'n situatie heb gezeten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik begrijp die man niet hoor. Ja, het is erg dat zijn vrouw hem heeft verlaten voor Jan Smit, maar nu zit ie in de bak.
Is iets waar verder niemand wat mee opschiet, zeker z'n dochter niet. Drie maal raden waar die nu zit... Vast bij moeders en Jan Smit.
Och jee, Stefan heeft zn beste nederlands weer van de plank gehaald en een stukje geschreven voor alle pubers van Nederlandquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:09 schreef Steve het volgende:
Jan Smit in elkaar geslagen
edit: oh dat was al bekend hier.
En maar alles groot in de bladen zetten en ondertussen de vermoorde onschuld spelen en roepen dat je o zo zielig bentquote:
Kan me er ergens wel wat bij voorstellen hoor. De Media is opzicht nog redelijk mild voor Jan die dus schijnbaar tijdens zn relatie eerst Yo dr beste vriendin neukt, vervolgens een getrouwde vrouw met net een dochtertje, om daarna na afloop z'n ex in eerste instantie volledig te laten afmaken door de hele pers, omdat zķj de vreemdganger zou zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En maar alles groot in de bladen zetten en ondertussen de vermoorde onschuld spelen en roepen dat je o zo zielig bent![]()
. Wat een sukkel.
Ah jij kent Volendamquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En maar alles groot in de bladen zetten en ondertussen de vermoorde onschuld spelen en roepen dat je o zo zielig bent![]()
. Wat een sukkel.
Zijn genoeg ongetrouwde inteelt sletjes in Volendam te vinden waar hij mee kan aanpappen. Of zou hij ze daar allemaal al hebben gehad?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:50 schreef qonmann het volgende:
Jantje heeft zijn palinkje flink laten zwemmen .niet tot een ieders genoegen, blijkt nu
quote:Wordt het niet eens tijd om te stoppen met die opmerkingen dat 'Liza een stuk ouder is dan Jan': wat is daarvan de relevantie? Bij Jan's eerste hit over zijn oma wist iedereen dat hij iets heeft met oudere dames, dat is dus geen nieuws meer.
En hypocriet als de pest. Eerst Yolanthe als ideale schoondochter betitelen en dan vervolgens de media op te zoeken om haar gigantisch af te kraken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:00 schreef Tiemie het volgende:
Wat een irritante vrouw is die moeder van jan zeg.
Wellicht moeten we eens zo'n busreisje boeken naar Costa del Palingdam Roel! Misschien dat nog leuker dan een U2 concertquote:
Ramona moet niet zeiken want die papte aan met een K1 fighter.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:04 schreef Eef999 het volgende:
Ramona heeft er ook heel veel pijn van volgens haar vader, de scheiding is ook nog niet rond![]()
[ afbeelding ]
De liza-aanbidder is backquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:09 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de media eens in het verleden van Wim gaat graven, meneer is zelf ook niet brandschoon
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ramona moet niet zeiken want die papte aan met een K1 fighter.
Had die Liza ook beter kunnen doen, kon die sukkeltje zich tenminste verdedigen
Sinds gisteren toen ik op GS las dat Gerda "ik heb alle bonnetjes" Smit op tv zou komenquote:
Volg dit topic niet zo, maar hij zal vast de enige zijnquote:
For the record: ben geen aanbidderquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volg dit topic niet zo, maar hij zal vast de enige zijn
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:09 schreef berney het volgende:
Het ergste van alles vind ik dat de meerderheid van dit topic niet eens wist wat een molton is en waarvoor hij nodig is.
Dank je wel Gerda
Als we jou niet hadden gehad.
Arme Wimquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:16 schreef Breakfast het volgende:
VOLENDAM - Zanger Jan Smit is dinsdagavond belaagd door de ex van zijn nieuwe vriendin. Dat heeft zijn manager woensdag laten weten. Het incident gebeurde op de straat voor het huis van de moeder van zijn nieuwe geliefde. Smit is niet gewond en is inmiddels met Liza naar zijn vakantieadres gereisd. De artiest was bezig om met Liza koffers in te laden voor hun aanstaande vakantie. Haar moeder was er ook bij.
''Opeens kwam die ex er als een dolle stier aanrijden'', schetst manager Jaap Buijs. ''Hij sloeg wild om zich heen.''
Volgens Buijs trok hij Liza wat haren uit het hoofd en heeft een ander familielid een opgezwollen gezicht. Door interventie van nog een ander familielid werd de ruzie uiteindelijk gesust.
Volgens Buijs is de ex van Liza gearresteerd en zit hij nog vast. Liza en haar ex hebben samen een kindje. Toevalligerwijs had het incident plaats op de avond dat SBS6 in Shownieuws een interview uitzond met de moeder van Jan Smit. Zij beweerde in dat vraaggesprek dat de ex van Smit, Yolanthe Cabau van Kasbergen, meer huisraad heeft meegenomen uit de woning dan vooraf was afgesproken.
Ramona moet natuurlijk ook een plek krijgen in de volgende OPquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:11 schreef Eef999 het volgende:
[..]
We waren Ramona wel helemaal vergeten in deze soap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |