abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70997818
Dat mens moet gewoon een puppy nemen om te betuttelen en Jan moet dat een keertje durven zeggen
pi_70997984
Grijsgedraaid in Huize Smit:
(haar vervangen door hem/zijn)

Niemand laat zijn eigen kind alleen
Je bouwt het liefst een muurtje om haar heen
Je wilt zo graag haar jeugd bewaren
En haar veel verdriet besparen

Jij wou altijd, altijd naast me staan
Je hebt ontzettend veel voor mij gedaan
Jij gaf mij wat je beloofde
Een leven waar ik in geloofde
Jij wou altijd, altijd naast me staan

Wat ik bij jou vond en nu nog vind
Dat, draag ik nu over op mijn kind
Niets zal ooit dat beeld uitwissen
Nooit mag zij mijn liefde missen
Je doet toch alles, alles voor je kind

Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:08:03 #253
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_70998065
Wat is dat voor een dorp zeg, dat Volendam??

Schoonmoeders die en plein publique de ex-geliefde van hun zoon afbranden, Smit die het aanlegt met een getrouwde vrouw met een dochter van 1 (!!) jaar. Ik heb werkelijk te doen met een kind wat in zo'n rare toestand opgroeit. Dat je van partner wisselt moet je zelf weten maar in dit geval is er een kind in het spel. Is die nu opeens zonder vader of ....????
pi_70998108
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat is dat voor een dorp zeg, dat Volendam??

Schoonmoeders die en plein publique de ex-geliefde van hun zoon afbranden, Smit die het aanlegt met een getrouwde vrouw met een dochter van 1 (!!) jaar. Ik heb werkelijk te doen met een kind wat in zo'n rare toestand opgroeit. Dat je van partner wisselt moet je zelf weten maar in dit geval is er een kind in het spel. Is die nu opeens zonder vader of ....????
Waarschijnlijk wel, pa heeft net Jantje in elkaar gemept
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:09:45 #255
88233 Steve
Still the best.
pi_70998112
Jan Smit in elkaar geslagen

edit: oh dat was al bekend hier.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_70998221
Uit de FP
quote:
Wat kun je verwachten als je de vrouw neukt van een ander? Precies ja, klappen. En dat is precies wat Jan Smit heeft gekregen.

De ex van zijn nieuwe neukertje Liza kwam de twee tegen toen Jan en Liza in Jans huis de koffers aan het pakken waren om op vakantie te gaan. Toen de exman binnenkwam om het 1 jarig dochtertje van Liza en hem op te halen knapte er iets.

De man vloog Jan aan en verkocht hem de ene na de andere klap. De bedrogen Volendammer zit nu vast. Of Jan aangifte doet is niet bekend.
Meer dan terecht dit. Wat denkt dat jochie wel niet om een gezin te ontwrichten?

Jan Smit Van ideale schoonzoon naar miezerig vreemdganger die met alles en iedereen aanpapt. Inclusief getrouwde moeder. Als ik Yolanthe was, zou ik niet meer treuren om dit trieste mannetje
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:13:22 #257
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_70998227
Dat ontbrak er nog maar aan: een lekkere knokpartij. Ook fijn voor zo'n kind om dat mee te maken (hoe jong een mens ook is, het voelt álles aan).

Knap gedaan hoor! Kies lekker voor jezelf en laat de rest z'n draai maar vinden.
pi_70998290
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat ontbrak er nog maar aan: een lekkere knokpartij. Ook fijn voor zo'n kind om dat mee te maken (hoe jong een mens ook is, het voelt álles aan).

Knap gedaan hoor! Kies lekker voor jezelf en laat de rest z'n draai maar vinden.
Die man heeft groot gelijk.

Ben je gelukkig(?) getrouwd, net vader geworden, komt er een wannabe BN'er die al een relatie heeft met een van de mooiste vrouw van Nederland, je vrouw afpakken.

Ik had het ook niet gepikt
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_70998334
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:15 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Die man heeft groot gelijk.

Ben je gelukkig(?) getrouwd, net vader geworden, komt er een wannabe BN'er die al een relatie heeft met een van de mooiste vrouw van Nederland, je vrouw afpakken.

Ik had het ook niet gepikt
Juist, hem een goed pak op zijn flikker geven elke keer dat je hem tegenkomt is wel het minste.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:17:35 #260
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_70998363
Ja ik snap die man op zich ook zeker wel, ik ben het met je eens Firefox. Als dat kind er maar niet bij is bij die idiote gebeurtenissen.

Jan valt op dubieuze vrouwen: eerst die Yolanthe, nu die Liza. Lijkt me uit de categorie Lellebellen. (Maar dat is mijn indruk.)
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:20:41 #261
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_70998444
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja ik snap die man op zich ook zeker wel, ik ben het met je eens Firefox. Als dat kind er maar niet bij is bij die idiote gebeurtenissen.

Jan valt op dubieuze vrouwen: eerst die Yolanthe, nu die Liza. Lijkt me uit de categorie Lellebellen. (Maar dat is mijn indruk.)
Ellemiek Vermolen had toch ook al zo'n reputatie ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_70998477
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:09 schreef Steve het volgende:

Waarschijnlijk leest televaag hier mee.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:23:34 #263
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_70998530
@Stroekie: oh ja inderdaad, die heeft ie ook nog gehad. Nog zo ééntje.
pi_70998624
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:17 schreef Boca_Raton het volgende:

Vergeet dat snolletje van KUS (zo heet dat wazige groepje toch?) niet.

Al mijn sympathie voor Jan (voor zover ik die ooit heb gehad) is compleet weg.

Dat je Yolanthe naait ( ) tot daar aan toe. Maar aanpappen met een getrouwde vrouw... Ben je toch wel de grootste egoïstische idioot die er bestaat
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:34:57 #265
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_70998866
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Vergeet dat snolletje van KUS (zo heet dat wazige groepje toch?) niet.

Al mijn sympathie voor Jan (voor zover ik die ooit heb gehad) is compleet weg.

Dat je Yolanthe naait ( ) tot daar aan toe. Maar aanpappen met een getrouwde vrouw... Ben je toch wel de grootste egoïstische idioot die er bestaat
Liza had het gewoon net zoals Wesley moeten doen .. eerst scheiden en dan verder aanpappen...
gut! nu hebben ze beiden dus een relatie met een kind erbij ... wat een gedoe allemaal
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_70998882
Ik begrijp die man niet hoor. Ja, het is erg dat zijn vrouw hem heeft verlaten voor Jan Smit, maar nu zit ie in de bak.
Is iets waar verder niemand wat mee opschiet, zeker z'n dochter niet. Drie maal raden waar die nu zit... Vast bij moeders en Jan Smit.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:40:05 #267
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_70999050
Die kleine heeft al een scheiding van haar ouders op haar dak. Want hoe je het ook wendt of keert, het gezin is ontwricht omdat moeders manlief binnen no time heeft ingeruild. Er zal ook goed over nagedacht zijn (niet dus). Het kind heeft van de ene op de andere dag een nieuwe papa.

pi_70999056
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik begrijp die man niet hoor. Ja, het is erg dat zijn vrouw hem heeft verlaten voor Jan Smit, maar nu zit ie in de bak.
Is iets waar verder niemand wat mee opschiet, zeker z'n dochter niet. Drie maal raden waar die nu zit... Vast bij moeders en Jan Smit.
Ik begrijp die man volkomen. Ik denk dat je zoiets pas helemaal begrijpt als je zelf in zo'n situatie heb gezeten.

Maar goed, niet slim van die man nee. Maar als je het op het punt staat alles kwijt te raken wat je lief is.. doe je soms dingen waar je achteraf gezien beter niet had kunnen doen.

Of hij er spijt van zal hebben van z'n actie? Ik denk het niet!
pi_70999075
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:09 schreef Steve het volgende:

Och jee, Stefan heeft zn beste nederlands weer van de plank gehaald en een stukje geschreven voor alle pubers van Nederland
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:41:30 #270
58921 Day
You can fly!
pi_70999087
Was dit niet gewoon een afleidingsmanoeuvre van Gerda en Jaap "the muscles" Buys? Ons afleiden met dit bizarre verhaal ( want wie zegt dat die voor/na-foto's echt zijn?), zodat niemand het meer heeft over Jan en Liza?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_70999139
Tjonge, tjonge, dit verzin je toch niet! Wat een soap!
pi_70999141

pi_70999242
Waar blijven die pics van die bolle palingkop
MOKUM XXX RATED
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 juli 2009 @ 13:47:37 #274
163650 Greys
pi_70999281
Mjah, is het al zeker dan, dat Jan 'in elkaar is geslagen'?
Ik wacht de foto's van het blauwe oog even af
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:47:49 #275
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70999287
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:43 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En maar alles groot in de bladen zetten en ondertussen de vermoorde onschuld spelen en roepen dat je o zo zielig bent . Wat een sukkel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')