Waarschijnlijk wel, pa heeft net Jantje in elkaar gemeptquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat is dat voor een dorp zeg, dat Volendam??
Schoonmoeders die en plein publique de ex-geliefde van hun zoon afbranden, Smit die het aanlegt met een getrouwde vrouw met een dochter van 1 (!!) jaar. Ik heb werkelijk te doen met een kind wat in zo'n rare toestand opgroeit. Dat je van partner wisselt moet je zelf weten maar in dit geval is er een kind in het spel. Is die nu opeens zonder vader of ....????
Meer dan terecht dit. Wat denkt dat jochie wel niet om een gezin te ontwrichten?quote:Wat kun je verwachten als je de vrouw neukt van een ander? Precies ja, klappen. En dat is precies wat Jan Smit heeft gekregen.
De ex van zijn nieuwe neukertje Liza kwam de twee tegen toen Jan en Liza in Jans huis de koffers aan het pakken waren om op vakantie te gaan. Toen de exman binnenkwam om het 1 jarig dochtertje van Liza en hem op te halen knapte er iets.
De man vloog Jan aan en verkocht hem de ene na de andere klap. De bedrogen Volendammer zit nu vast. Of Jan aangifte doet is niet bekend.
Die man heeft groot gelijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat ontbrak er nog maar aan: een lekkere knokpartij. Ook fijn voor zo'n kind om dat mee te maken (hoe jong een mens ook is, het voelt álles aan).
Knap gedaan hoor! Kies lekker voor jezelf en laat de rest z'n draai maar vinden.
Juist, hem een goed pak op zijn flikker geven elke keer dat je hem tegenkomt is wel het minste.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die man heeft groot gelijk.
Ben je gelukkig(?) getrouwd, net vader geworden, komt er een wannabe BN'er die al een relatie heeft met een van de mooiste vrouw van Nederland, je vrouw afpakken.
Ik had het ook niet gepikt
Ellemiek Vermolen had toch ook al zo'n reputatie ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja ik snap die man op zich ook zeker wel, ik ben het met je eens Firefox. Als dat kind er maar niet bij is bij die idiote gebeurtenissen.
Jan valt op dubieuze vrouwen: eerst die Yolanthe, nu die Liza. Lijkt me uit de categorie Lellebellen. (Maar dat is mijn indruk.)
Waarschijnlijk leest televaag hier mee.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:09 schreef Steve het volgende:
Jan Smit in elkaar geslagen
edit: oh dat was al bekend hier.
Vergeet dat snolletje van KUS (zo heet dat wazige groepje toch?) niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja ik snap die man op zich ook zeker wel, ik ben het met je eens Firefox. Als dat kind er maar niet bij is bij die idiote gebeurtenissen.
Jan valt op dubieuze vrouwen: eerst die Yolanthe, nu die Liza. Lijkt me uit de categorie Lellebellen. (Maar dat is mijn indruk.)
Liza had het gewoon net zoals Wesley moeten doen .. eerst scheiden en dan verder aanpappen...quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vergeet dat snolletje van KUS (zo heet dat wazige groepje toch?) niet.
Al mijn sympathie voor Jan (voor zover ik die ooit heb gehad) is compleet weg.
Dat je Yolanthe naait () tot daar aan toe. Maar aanpappen met een getrouwde vrouw... Ben je toch wel de grootste egoïstische idioot die er bestaat
Ik begrijp die man volkomen. Ik denk dat je zoiets pas helemaal begrijpt als je zelf in zo'n situatie heb gezeten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik begrijp die man niet hoor. Ja, het is erg dat zijn vrouw hem heeft verlaten voor Jan Smit, maar nu zit ie in de bak.
Is iets waar verder niemand wat mee opschiet, zeker z'n dochter niet. Drie maal raden waar die nu zit... Vast bij moeders en Jan Smit.
Och jee, Stefan heeft zn beste nederlands weer van de plank gehaald en een stukje geschreven voor alle pubers van Nederlandquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:09 schreef Steve het volgende:
Jan Smit in elkaar geslagen
edit: oh dat was al bekend hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |