Of gillen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:26 schreef gers het volgende:
[..]
ze gaat alleen maar kreunen als ze mij ontmoet![]()
of was het nu zuchten
Mensen met 25posts per paginaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:34 schreef kurk_droog het volgende:
Ik had trouwens de LAPO.. pagina 13 bestaat niet
Pagina 13?!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:34 schreef kurk_droog het volgende:
Ik had trouwens de LAPO.. pagina 13 bestaat niet
Zou wel mijn lapo kansen vergroten.. Hoewel ik aan het begin dan niet weet wanneer die komt...quote:
Heb je het nu over jezelf?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zolang ze niet praat is het toch goed?
Doe dan 1 per paginaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zou wel mijn lapo kansen vergroten.. Hoewel ik aan het begin dan niet weet wanneer die komt...
Behalve als ik dan naar de nummers kijk
quote:
Je bent er !quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik helemaal blij dat er om mij gevraagd wordt...
dan mis je hemquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
Doe dan 1 per paginadan hoef je alleen bij pagina 300 te posten
boehoequote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Inderdaad, echte bazen hebben er gewoon 50 zoals het hoort
Dan ben ik uberbaasquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Inderdaad, echte bazen hebben er gewoon 50 zoals het hoort
Jaja, ik weet hoe gek je daarop bentquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
EINS ZWEI DREI EINS ZWEI DREI
ZE KOMEN ERAAN!!!! SCHNELL BROEK OMLAAG!!!!
* Adolecens heeft er 100.quote:
ik moest gniffelenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
wat een huilie die moeder van jan smithIk hoop echt dat ze sterft aan vaginale schimmel
GATVERDAMME!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
wat een huilie die moeder van jan smithIk hoop echt dat ze sterft aan vaginale schimmel
\\\quote:
Volendam is toch een palingdorp?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
GATVERDAMME!!!
Heeft zij een geslachtsorgaan?!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
Neen.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik hoop dat andere nu JB's gaan posten
quote:
waar werd dat kunstwerk voor gebruikt?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hihi
Ik plaats er ook nog 1.. ga ik nu naar de hemel?[ afbeelding ]
Ze is niet goed geschorenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hihi
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wehehe jij bent Gyneacoloog, jij hebt zeker echt een kut-baan
och, MILF is ook goed, mits niet boven de 40quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hihi
Zelfs nog geen 30quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
och, MILF is ook goed, mits niet boven de 40
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Noem jij je tieten zo tegenwoordig?
En doe 's niet zo twitterig en post ze gewoon.
Daar was ie niet ongecensureerd genoeg voorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgende maand in de nieuwe fok.rar-editie.![]()
Ik denk niet dat de gemiddelde fokker bestand is tegen een jb.rarquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgende maand in de nieuwe fok.rar-editie.![]()
Wat bedoel je dáár nou weer mee?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de gemiddelde fokker bestand is tegen een jb.rar
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Noem jij je tieten zo tegenwoordig?
En doe 's niet zo twitterig en post ze gewoon.
Ik wil ze ook zien, maar blijkbaar komt ze het alleen even melden hier.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil ze wel zien
wat voor iets?
To much hard hardcorequote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat bedoel je dáár nou weer mee?
Tekeningen. Alle drie totaal verschillend, zijn trouwens de enige die ik op de computer heb want mijn scanner is kapot. En om nou foto's van alles te maken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil ze wel zien
wat voor iets?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar was ie niet ongecensureerd genoeg voor
ow...quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tekeningen. Alle drie totaal verschillend, zijn trouwens de enige die ik op de computer heb want mijn scanner is kapot. En om nou foto's van alles te maken.
Laat je het nou gewoon bij de opmerking dat je foto's hebt of wacht je tot we ernaar vragen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tekeningen. Alle drie totaal verschillend, zijn trouwens de enige die ik op de computer heb want mijn scanner is kapot. En om nou foto's van alles te maken.
Ik moet ze misschien nog uploaden. Stuk ongeduld.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Laat je het nou gewoon bij de opmerking dat je foto's hebt of wacht je tot we ernaar vragen?
Zeg dat dan gewoon meteen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet ze misschien nog uploaden. Stuk ongeduld.
Dat van die rare foto's?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:07 schreef Krentenbol. het volgende:
Hey IQM, ik vraag me dat ook altijd af.
Uuh, ik weet niet hoor, maarquote:
Ja, at schiet niet op... ben wel nieuwsgierig nuquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe komen wij aan Krentenbol.rar ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:07 schreef Krentenbol. het volgende:
Hey IQM, ik vraag me dat ook altijd af.
Moment.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe komen wij aan Krentenbol.rar ?
quote:
Wolvendagen, immer tactvol.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet ze misschien nog uploaden. Stuk ongeduld.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe komen wij aan Krentenbol.rar ?
Ze heeft gewoon een punt.quote:
quote:
Ik denk dat ie gewoon een foto van je nakende lichaam ook wel goed vindtquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik een rar moet maken.
Ik wil je wel helpenquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Verheug je maar alvast op een flauwe Kb.-grap omtrent die rar.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Verheug je maar alvast op een flauwe Kb.-grap omtrent die rar.
quote:
Niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
I know, maar 't is Kb.Die grijpt ieder woordje aan om een grap over te maken.
Ze heeft iets weg van k-Rin.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
dat is krentebol heul niet... maar wel lekker![]()
JIJ hebt een mooi strak buikje!quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat paste meer in het vorige topic, mooi strak buikje!
Heeft ze nou nog gewoon videobanden?quote:
ZOMG pics !! Torrentz pleazz !!111 lol einzz 1quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
Het zijn wel echt werkjes van een tijdje geleden, dus toen ik zo'n beetje begon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze was nog niet eens af, hij is nu wat uitgebreider en ziet er levendiger uit, maar ach het was toch in de mood van teken een tattoo.
Blogspot-hotlink-fail.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
Het zijn wel echt werkjes van een tijdje geleden, dus toen ik zo'n beetje begon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze was nog niet eens af, hij is nu wat uitgebreider en ziet er levendiger uit, maar ach het was toch in de mood van teken een tattoo.
quote:
Josie Maran is niet engquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die bovenste 2 zijn eng, maar die onderste 2 zijn wel echt mooi gedaan
GOH, BASSIE!!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zie ze gewoon hoor zeikmajoor.
Dat is dan niet mijn, maar jouw probleem, met je boze kankerposticon.quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
I know, maar 't is Kb.Die grijpt ieder woordje aan om een grap over te maken.
Waar zie je mij iets anders beweren dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is dan niet mijn, maar jouw probleem, met je boze kankerposticon.
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Josie Maran is niet eng![]()
hier.
![]()
Thanks.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Waar zie je mij iets anders beweren dan?
[..]
quote:
Dat is dan jouw probleem, zeikmajoor! Want zij ziet 'm gewoon.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Sorry..Maar maar die link die is kapot
Omdat jij altijd dingen anders laat overkomen. Je had ook eerst moeite kunnen doen om ze te bekijken in plaats van me te quoten en een boze PI te gebruiken, dan komt het gewoon zo over.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Waar zie je mij iets anders beweren dan?
[..]
Oja, dat had ik ook met die kankersite.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Sorry..Maar maar die link die is kapot
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is dan jouw probleem, zeikmajoor! Want zij ziet 'm gewoon.
Wat fout.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oja, dat had ik ook met die kankersite.
http://www.marcus.es/wp-c(...)osie-liliana_045.jpg
Hier.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is dan jouw probleem, zeikmajoor! Want zij ziet 'm gewoon.
Goed, we willen een "Krentenbol.rar" klaarmaken om te posten, dus gaan we deze inpakken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oja, dat had ik ook met die kankersite.
http://www.marcus.es/wp-c(...)osie-liliana_045.jpg
Hier.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goed, we willen een "Krentenbol.rar" klaarmaken om te posten, dus gaan we deze inpakken.
We klikken rechts op het bestand (WinRAR moet geïnstalleerd zijn), en kiezen voor "Add to archive..." (Toevoegen aan archief)
[ afbeelding ]
Er verschijnt een scherm met verschillende informatie. Bij "Archive name" geven we de naam op van het archief. Bij "Archive Format" kiezen we natuurlijk RAR.
Om het bestand te verdelen in meerdere stukken kiezen we bij "Split to volumes, bytes" de grootte van elk deel. In dit voorbeeld kiezen we voor 10.240.000, wat 10MB voorstelt. Aangezien Krentenbol veel high res fotos en filmpjes heeft.![]()
[ afbeelding ]
Bij "compression method" kiezen we de sterkte van de compressie. Deze staat standaard op "normal". Als je nou een erg snelle pc hebt kan je een sterkere compressie gebruiken.
Als je kiest voor "Store" wordt er niet gecomprimeerd. Dit levert dus een groter bestand op, maar het proces is wel sneller klaar. (daarentegen duurt het posten natuurlijk weer langer).
[ afbeelding ]
Na op "OK" geklikt te hebben gaat WinRAR aan de slag...
[ afbeelding ]
En kijk nou. Tot onze "grote verbazing" is het proces klaar. Het bestand is gecomprimeerd en gesplitst in meerdere delen.
[ afbeelding ]
Upload deze nu naar je Windows Live Drive en deel de link met de users en je bent klaar!
Wat moeten wij daar nou weer mee Kbquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:30 schreef Krentenbol. het volgende:
Paargedrag wolf:
de rangorde binnen een troep bepaalt, welke dieren
mogen paren. Het dominante dier voorkomt, dat
dieren lager in de rangorde zich voortplanten. Op
deze manier komen er alleen nakomelingen van de
sterkste dieren. Tijdens de paring blijven mannetje en
vrouwtje gedurende 15 - 30 minuten aan elkaar
gekoppeld.
Fuck....quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:34 schreef IQM het volgende:
Ik durf niks meer te zeggen over hotlink-fails.
Wut? Hoe kom je aan die quote? Ik zie iets heel anders staan...quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat moeten wij daar nou weer mee Kb
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Wut? Hoe kom je aan die quote? Ik zie iets heel anders staan...
Ik heb een mac.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goed, we willen een "Krentenbol.rar" klaarmaken om te posten, dus gaan we deze inpakken.
We klikken rechts op het bestand (WinRAR moet geïnstalleerd zijn), en kiezen voor "Add to archive..." (Toevoegen aan archief)
[ afbeelding ]
Er verschijnt een scherm met verschillende informatie. Bij "Archive name" geven we de naam op van het archief. Bij "Archive Format" kiezen we natuurlijk RAR.
Om het bestand te verdelen in meerdere stukken kiezen we bij "Split to volumes, bytes" de grootte van elk deel. In dit voorbeeld kiezen we voor 10.240.000, wat 10MB voorstelt. Aangezien Krentenbol veel high res fotos en filmpjes heeft.![]()
[ afbeelding ]
Bij "compression method" kiezen we de sterkte van de compressie. Deze staat standaard op "normal". Als je nou een erg snelle pc hebt kan je een sterkere compressie gebruiken.
Als je kiest voor "Store" wordt er niet gecomprimeerd. Dit levert dus een groter bestand op, maar het proces is wel sneller klaar. (daarentegen duurt het posten natuurlijk weer langer).
[ afbeelding ]
Na op "OK" geklikt te hebben gaat WinRAR aan de slag...
[ afbeelding ]
En kijk nou. Tot onze "grote verbazing" is het proces klaar. Het bestand is gecomprimeerd en gesplitst in meerdere delen.
[ afbeelding ]
Upload deze nu naar je Windows Live Drive en deel de link met de users en je bent klaar!
Kom je nu mee aanquote:
Wut?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat moeten wij daar nou weer mee Kb
quote:
Kb. is op haar grappigst als ze het 't minst hard probeert.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Oké, deze was wel heel erg goed......
Maar da's eigenlijk met alle vrouwen zo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Kb. is op haar grappigst als ze het 't minst hard probeert.
http://www.download-winra(...)1_voor_Mac_Os_X.htmlquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al de hele tijd!
Ik hoef geen spreekbeurt te doen ofzo hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:39 schreef Krentenbol. het volgende:
Plaats/bouw van nest : de wolvin graaft zelf een hol onder de grond of ze
gebruikt een oud vossenhol of een holle boomstam.
Draagtijd : 61 - 63 dagen
Plaats/tijd van geboorte : de welpen worden in het nest geboren.
Worpgrootte : twee tot acht, soms twaalf, gemiddeld vijf
Aantal worpen : één per jaar
Gers wordt er vast geil van.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n mooie foto van Terry![]()
[ afbeelding ]
Dude please.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar da's eigenlijk met alle vrouwen zo.
Kan ik toch niks aan doen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Oké, deze was wel heel erg goed......
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Kb. is op haar grappigst als ze het 't minst hard probeert.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar da's eigenlijk met alle vrouwen individuen zo.
Sorry hoor, als je nutteloze info gaat postenquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:43 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik heb gewoon zin om over wolven te praten, zeur niet zo
Dit dus.quote:
Dat werkt niet goed.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
http://www.download-winra(...)1_voor_Mac_Os_X.html
Ik ben gewoon een beetje verliefd op wolvendagen dus ik bestudeer haar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef geen spreekbeurt te doen ofzo hoor
Heb helemaal niets aan die info...
Ja, daar zit ook wat in.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar da's eigenlijk met alle vrouwen zo.
Over het algemeen hebben mannen meer gevoel voor humor ja, maar om nu alles over een kam te scheren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, daar zit ook wat in.![]()
Daar dacht ik ook aan, maar vond die met enkel vrouwen wat leuker om te posten.
Al ken ik wel mannen die als ze het hard proberen best grappig zijn. Maar ik kan geen vrouw opnoemen die geforceerd grappig doet en het dan ook nog 's is. Mja, zal wel persoonlijke voorkeur zijn.
Die is gaaf.quote:
Geforceerd grappig zijn is nooit leukquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, daar zit ook wat in.![]()
Daar dacht ik ook aan, maar vond die met enkel vrouwen wat leuker om te posten.
Al ken ik wel mannen die als ze het hard proberen best grappig zijn. Maar ik kan geen vrouw opnoemen die geforceerd grappig doet en het dan ook nog 's is. Mja, zal wel persoonlijke voorkeur zijn.
Ik ken gewoon geen vrouwen die grappig proberen te doen en het dan ook zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Over het algemeen hebben mannen meer gevoel voor humor ja, maar om nu alles over een kam te scheren.
Een .zip is ook goed, ik heb nog wel ergens Winzip liggen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat werkt niet goed.
Ik heb wel unrar en MacPar en Stufit, maar die kunnen alleen unrarren. Ik kan wel een .zip maken.
Ik heb ooit een hele zaal plat gekregenquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geforceerd grappig zijn is nooit leuk![]()
Tevens zijn vrouwen op de planken ook niet grappig.
Ze komen dan dom en lomp over.
Alleen voor ado: Krentenbol.zipquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een .zip is ook goed, ik heb nog wel ergens Winzip liggen.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ooit een hele zaal plat gekregen
maar goed, dat was improvisatie en ik wist in eerste instantie totaal niet wat ik deed
Je wil dr wel heel graag uit de kleren hequote:Op woensdag 15 juli 2009 00:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een .zip is ook goed, ik heb nog wel ergens Winzip liggen.
Nee, daar kan ik niet op fappen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.fashionising.c(...)n-v-nsfw-3140-1.html
Ik wilde nog even melden dat ik het onzin vind dat er gezegd wordt dat vrouwen geen humor hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ken gewoon geen vrouwen die grappig proberen te doen en het dan ook zijn.
De vrouwen die ik wél leuk vind, zijn dan ook niet die podiumtypes, maar de gewone vrouwen.
Leuk, toch?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar goed, dat was improvisatie en ik wist in eerste instantie totaal niet wat ik deed
Vind ik ook.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wilde nog even melden dat ik het onzin vind dat er gezegd wordt dat vrouwen geen humor hebben.
Dat was leukquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Maar mensen die er echt hun brood mee verdienen vind ik over het algemeen niet grappig.
Hit my funnybone, woman!quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wilde nog even melden dat ik het onzin vind dat er gezegd wordt dat vrouwen geen humor hebben.
Het ging ook om het artistieke en niet om het porno gehalte.quote:
quote:
Oh, dat had ik dan gemist.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het ging ook om het artistieke en niet om het porno gehalte.
Ik vind het artistiek op een irritante manierquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het ging ook om het artistieke en niet om het porno gehalte.
Dit klinkt dubieusquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Al die moeite voor zo'n voorspelbare kutgrap.
Ik zei toch alleen voor ado!quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:53 schreef IQM het volgende:
[..]
JB trok volle zalenquote:
Dan moet je niet naar de rest van zijn werk kijken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het artistiek op een irritante manier
kut ik kliktequote:Op woensdag 15 juli 2009 00:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Post nog 's een foto van je tieten, wil je.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het ging over vrouwen... Dat ben ik toch?
Wat knap van jou.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:00 schreef IQM het volgende:
Ik heb ooit zo'n acteerdude die een soort van masterclass/workshop gaf op school keihard aan het lachen gekregen.
Het was die Marokkaan die ook in zo'n politieserie en een BNN-nep-reallife soap zat, die toen naar het andere klaslokaal rende om het na te vertellen tegen z'n Surinaamse collega die later nog in een of andere reclame als schaatser ofzo heeft gespeeld.
Jaja.
Het was niet dubieus, ze moesten gewoon heel erg lachen en ik heb niemand in die zaal getrokkenquote:
dat had ik niet gedaanquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Post nog 's een foto van je tieten, wil je.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was niet dubieus, ze moesten gewoon heel erg lachen en ik heb niemand in die zaal getrokken
Wat zei je?quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:00 schreef IQM het volgende:
Ik heb ooit zo'n acteerdude die een soort van masterclass/workshop gaf op school keihard aan het lachen gekregen.
Het was die Marokkaan die ook in zo'n politieserie en een BNN-nep-reallife soap zat, die toen naar het andere klaslokaal rende om het na te vertellen tegen z'n Surinaamse collega die later nog in een of andere reclame als schaatser ofzo heeft gespeeld.
Jaja.
quote:Van de 72 gezichten heb je er 69 goed onthouden.
Dit komt neer op een percentage van 96%.
Ten opzichte van vorige testresultaten heb je het beter gedaan. Het gemiddelde uit 39301 voorgaande onderzoeken is 81%.
Hieronder staat het volledige overzicht gegroepeerd per leeftijdscategorie.
Ik ga je verslaan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:10 schreef IQM het volgende:
http://extra.volkskrant.n(...)sherkenning/test.php
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:10 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Nice!quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:22 schreef Fascination het volgende:
Van de 72 gezichten heb je er 71 goed onthouden.
Dit komt neer op een percentage van 99%.
Je hebt van me gewonnen en ik heb slechte ogen. Maar nog altijd mooie borsten dus het maakt niet uit. Ik heb ook maar een beperkt vriendengroepje die ik van 5 km kan herkennen met mijn lensjes in.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Nice!(Zie nu ook dat vrouwen over het algemeen beter scoren dan mannen.
)
Iemand heeft net ook 85% gescoord. Wie?
Jouw eerste keer was met 72 mannen, waarvan je er maar 66 van gezicht onthield?quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:25 schreef Krentenbol. het volgende:
De eerste keer:
Van de 72 gezichten heb je er 66 goed onthouden.
Dit komt neer op een percentage van 92%.
Het ruikt hier naar smoesjes.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt van me gewonnen en ik heb slechte ogen. Maar nog altijd mooie borsten dus het maakt niet uit. Ik heb ook maar een beperkt vriendengroepje die ik van 5 km kan herkennen met mijn lensjes in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Het ruikt hier naar smoesjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dan ook een scheet gelatenDrive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Jouw eerste keer was met 72 mannen, waarvan je er maar 66 van gezicht onthield?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Het ruikt hier naar smoesjes.Het enige smoesje zou kunnen zijn dat ik slechte ogen heb. Maar jammer genoeg is dat waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
jij ook, country-emoquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Haha jij kan niet spellen en bent ook nog eens emo!!!
Country
Ik heb ook fucking slechte ogen. Neemt niet weg dat ik gewoon naar een beeldscherm kan staren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het enige smoesje zou kunnen zijn dat ik slechte ogen heb. Maar jammer genoeg is dat waar.
86%quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:10 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gvd wat een kankerslechte grap.quote:
quote:
Beneden de 25 betekent ook dus nog niet helemaal ontwikkeld pubervolk, hè. Ik vind het wel logisch dat de categorie 25-35 het beste scoort.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:29 schreef Fascination het volgende:
Je zou trouwens denken dat mensen beneden de 25 het best zouden scoren, omdat je op jongere leeftijd beter dingen onthoudt, aber nein.
Ik heb mijn bril niet op en ik heb geen lenzen in, als ik dan ga staren word alles wazig kutn00b.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb ook fucking slechte ogen. Neemt niet weg dat ik gewoon naar een beeldscherm kan staren.
quote:
Niet zo schelden, meisje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb mijn bril niet op en ik heb geen lenzen in, als ik dan ga staren word alles wazig kutn00b.
Het valt me tegen dat je niet "WORD?!" vraagt.quote:
Ik vind het gewoon een grappige vent, verder niks eigenlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..].
Al ben ik meer een fan van Merle Haggard in zijn jonge jaren.
Ik heb mijn bril ook niet op en ik heb geen lenzen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:31 schreef IQM het volgende:
Ik heb ook m'n bril niet op, noch heb ik lenzen in.
quote:
Ik zag het niet, vanwege m'n slechte ogen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het valt me tegen dat je niet "WORD?!" vraagt.
Heus wel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb mijn bril ook niet op en ik heb geen lenzen.
Hier:quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Haha jij kan niet spellen en bent ook nog eens emo!!!
Country
Ik vind je, met elke post die je plaatst, minder grappig worden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zag het niet, vanwege m'n slechte ogen.
I know what I'm doing.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind je, met elke post die je plaatst, minder grappig worden.
Toch jammer dat de eerste foto de uitleg is van wat iedereen moet doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:41 schreef wolvendagen het volgende:
OMFG geweldig.
241543903 bij google images![]()
Ja maar er wordt toch getest of je, in dit geval gezichten, goed kunt onthouden? Of zouden gezichten iets anders zijn dan bijvoorbeeld woordjes, want dat schijn je juist tijdens je jonge jaren (basisschooltijd) het beste te onthouden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Beneden de 25 betekent ook dus nog niet helemaal ontwikkeld pubervolk, hè. Ik vind het wel logisch dat de categorie 25-35 het beste scoort.
Zou je het anders snappen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Toch jammer dat de eerste foto de uitleg is van wat iedereen moet doen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:41 schreef wolvendagen het volgende:
OMFG geweldig.
Dat is wel wat anders, ja. Ik kan het alleen niet onderbouwen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja maar er wordt toch getest of je, in dit geval gezichten, goed kunt onthouden? Of zouden gezichten iets anders zijn dan bijvoorbeeld woordjes, want dat schijn je juist tijdens je jonge jaren (basisschooltijd) het beste te onthouden.
Nu je het idee weet, wil je allemaal verschillende ideeën zien, zonder uitleg had dat niet eens in je opgekomen. Bij mij in ieder geval.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou in ieder geval heel raar opkijken
Ik kreeg het doorgestuurd van een vriend en ik moest het delen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:49 schreef Krentenbol. het volgende:
Waarom ben ik de enige die niet snapt waar de topicwending met etende ijskasten vandaan komt?
al of zijn er multiple topicwendings?quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:41 schreef wolvendagen het volgende:
OMFG geweldig.
Ja. Want je weet nooit waar hij foto's van gemaakt heeft, ik vind dat een mooie artistieke achterliggende gedachte hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Euh? Een onbekende dude schiet je wegwerpcamera vol? En dat is tof?
Ik vind het net de plank misgeslagen hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Want je weet nooit waar hij foto's van gemaakt heeft, ik vind dat een mooie artistieke achterliggende gedachte hebben.
Gelukkig ben ik jou niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind het net de plank misgeslagen hebben.
Evil... dat ding knippert.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik snap em ook niet echtquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Euh? Een onbekende dude schiet je wegwerpcamera vol? En dat is tof?
Ik vind em niet echt grappig/artistiek of wat dan ook eigenlijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:04 schreef wolvendagen het volgende:
http://davidhorvitz.tumblr.com/page/13
Alsof het mij uitmaakt wat jij ervan vindt, er zijn genoeg mensen die er wel wat mee kunnen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind em niet echt grappig/artistiek of wat dan ook eigenlijk
Dan snap je het gewoon niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:17 schreef IQM het volgende:
En als ik ergens een hekel aan heb, is het wel om overal een achterliggende artistieke gedachte achter te zoeken / bij te lullen.![]()
Net als met de meesteabstracte kunst
.
Kijk alleen al hoeveel interessant doende mensen er zijn in een museum met abstracte kunst. Allemaal gasten die pretenderen het 'te snappen', waarmee zij zichzelf gelijk boven het gewone, niet snappende volk verheffen. En iedereen die het niet snapt, is dom. En daarmee houden ze hun eigen fantasietje tot in den treure in stand.quote:
Dat jij het niet snapt, wil niet zeggen dat de rest van de wereld dat ook doet. Iedereen kijkt er anders naar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk alleen al hoeveel interessant doende mensen er zijn in een museum met abstracte kunst. Allemaal gasten die pretenderen het 'te snappen', waarmee zij zichzelf gelijk boven het gewone, niet snappende volk verheffen.
Wat lul je nou de hele tijd over wel of niet snappen? Misschien vind ik het gewoon dikke troep, ook al snap ik het hartstikke goed. Misschien prik ik wel door bepaalde nonsens heen, waar anderen liever vasthouden aan iets ongrijpbaars waar ze uren over kunnen doorlullen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat jij het niet snapt, wil niet zeggen dat de rest van de wereld dat ook doet. Iedereen kijkt er anders naar.
Gelukkig maakt het jouw niet uit wat ik ervan vind, maar dat weerhoud mij er nog niet van mijn mening te geven.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof het mij uitmaakt wat jij ervan vindt, er zijn genoeg mensen die er wel wat mee kunnen.
Fijn, wat jij wil. Maar nog steeds kijkt iedereen er anders naar. En dat ongrijpbare, gaat niet voor iedereen op hè.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat lul je nou de hele tijd over wel of niet snappen? Misschien vind ik het gewoon dikke troep, ook al snap ik het hartstikke goed. Misschien prik ik wel door bepaalde nonsens heen, waar anderen liever vasthouden aan iets ongrijpbaars waar ze uren over kunnen doorlullen.
't Is als een langspeelplaat die vastloopt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gelukkig maakt het jou niet uit wat ik ervan vind
Wat neem je een mooi voorbeeld.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:24 schreef IQM het volgende:
Ik vind Guido Weijers totaal niet grappig. Snap ik zijn grapjes dan ook niet? Flikker toch op met je ongefundeerde prietpraat.
Kan je zelf niets verzinnen, moet je George erbij halen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:25 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is als een langspeelplaat die vastloopt.
Maar zoals de wijze George Carlin ooit zei:
“People who say they don't care what people think are usually desperate to have people think they don't care what people think.”
Georgequote:Op woensdag 15 juli 2009 02:25 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is als een langspeelplaat die vastloopt.
Maar zoals de wijze George Carlin ooit zei:
“People who say they don't care what people think are usually desperate to have people think they don't care what people think.”
In dit geval wel, ja. Waarom iets proberen te zeggen als het al eens vele malen mooier is gezegd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan je zelf niets verzinnen, moet je George erbij halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |