abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102432528
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 02:37 schreef Martin1234 het volgende:

[..]

Waarmee ben ik hun dan evt mee tot last?
geen duur koophuis kopen!
pi_102463771
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

geen duur koophuis kopen!
Ik zie het hele probleem niet,
ik zie alleen maar een mogelijkheid!
pi_102463912
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:22 schreef blomke het volgende:
Bungalowpark "De Welborn" in Culemborg (Gelderland) kan je permanent wonen als je inschrijfadres ergens anders is.

Houd er ook rekening mee dat je op butagas kookt en verwarmt. Is (veel) duurder dan aardgas en koken schiet niet echt op.

Welke banken nemen nog hypotheken op vakantiehuisjes?
Inschrijfadres maakt niet uit. "Wonen" is een feitelijk begrip en daarvan is doorgaans sprake als het vakantiehuisje het centrale middelpunt van je sociale leven is (lees: als je het duurzaam bewoont). En dat is op grond van het bestemmingsplan niet toegestaan. Een vakantiehuisje is bedoeld voor verblijfsrecreatie, niet voor wonen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_102465974
Het is niet ideaal wonen hoor, sommige dingen zijn lastig. Ik heb jaren geleden op zo'n park gewerkt, maar moet er niet aan denken om er te wonen. Vaak geen internet (heel soms wifi tot je beschikking). Vaak is het lastig om bijvoorbeeld een mobiel abonnement te krijgen (allemaal hetzelfde huisnummer, met een toevoeging).

Een ander probleem zijn de polen die in zo'n huisje worden gestopt met veels te veel mensen. Zeker met een paar van die 'Polenhuisjes' op een park is het niet tof wonen. (luidruchtige 'feestjes' , dronken en schreeuwend) Reken er maar op dat veel van je andere buren ontzettende sloebers zijn.
pi_102467097
quote:
5s.gif Op woensdag 15 juli 2009 07:48 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mwoch, zolang je het veilig doet....?
Jarno O+.
I was an atheist until I realized I was God
pi_102536440
Als je maar gelukkig bent. :)
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:59:12 #57
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_102540067
Inmiddels is dit plan flink van de baan. Heb al enkele hypotheekadviezen gehad en ga de normale weg volgen ws :P
Goed verhaal. Lekker kort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')