bob sinclar - lala song?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:48 schreef Svenmaar het volgende:
Ik zoek een vrij nieuw nummer. Hij is al een tijdje op de radio, en vaak ook![]()
Ik kan alleen maar bedenken dat la la la la la la de lyrics zijn![]()
Word gezongen door een vrouw, geile stem![]()
Tnxinadvance
Ik heb hier het singletje voor me liggen @Kermis FM. Het is Gino Politi & DJ Michiel - Viva la mamma 2009quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:52 schreef sunmoonstar het volgende:
Net op KermisFM hoorde ik het nummer 'Viva la Mama'
Schijnbaar een cover van een al wat ouder nummer.
Het schijnt de (wat late) zomerhit van 2009 te worden.
Heeft iemand een idee wie de uitvoerende is?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef HansC het volgende:
Alweer een tijdje zijn een vriend en ik op zoek naar de titel van de uitvoerende en het nummer zelf van een plaat die rond 2000 uitgekomen moet zijn.
In de klip loopt een mooie vrouw door een danceclub. Er liggen wat mensen te relaxen en er lopen er wat rond. De camera loopt achteruit en de vrouw volgt de camera. Het nummer roept (bij ons) het gevoel op van Kristine W .
Meer informatie hebben we niet, dus als iemand bij deze direct weet waar ik het over heb, dan ben je een genie.
Tof om te horenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:43 schreef HansC het volgende:
@Flaccid
Nee, helaas. Zijn het ook niet. Sfeer is donkerder. Nummers zijn leuk, maar te zomers voor wat ik zoek. Het is ook meer trancy geloof ik.
Meedenken wordt echter bijzonder gewaardeerd hier, al is het omdat ik op die manier ook weer leuke nummers langs zie/hoor komen
Mag ik - Dingetjequote:Op woensdag 22 juli 2009 12:39 schreef Au3 het volgende:
Ik ben op zoek naar de nederlandse versie van het nummer
"Would you go to bed with me" van de band "Touch and go".
Ik heb het nummer jaren geleden op de radio gehoord. Ik weet jammer genoeg niet meer op welke zender, maar zal 538 of 3fm wel zijn geweest gok ik. Daar heb ik al een keer naartoe gemaild, maar zij weten het niet. Misschien iemand van jullie?? Het is een erg grappige versie!
Superthanx!! Au3
Ja jouw schuld, jij begon er over en ik zit me suf te zoeken! *gekken united*quote:
Kate Ryan - I Surrenderquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:57 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zoek een liedje wat afgelopen zaterdag bij het programma BN'ers in het park was bij het deel van Thomas Berge.
Het ging ongeveer zo: Call surrender, call me tender .....
Weet iemand hoe dit liedje heet of van wie het liedje is want ik kan het nergens op internet vinden.
Alvast bedankt!
Groetjes...
Super bedankt!quote:
Ja zoiets dus, maar niet die....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:24 schreef HansC het volgende:
Je hebt het wel makkelijk gemaakt. In de trend van Veldhuis en Kemper?
deze ?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:44 schreef secondant het volgende:
Ik zoek een liedje dat de laatste tijd veel op de radio is maar waarvan ik niet weet of ie nieuw is. ik hoorden hem ook in Schotland dus het nummer is idd internationaal.
Er zit een jaartal in namelijk 45 (fourtyfive) refrein is een beetje als lalalalalalalfortyfive lalalalalalafortyfive.
Ik kan hem niet daarop vinden. Stijl is een beetje rock achtig, beetje als Always take the wether with you wat betreft stijl
wie maakt mij gelukkig?
Nederlandse versie:quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:24 schreef Orealo het volgende:
Weet iemand welk nummer dit is? Dan zou ik diegene zeer erkentelijk zijn!
Alvast bedankt!
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:48 schreef Lindytje het volgende:
Ja! Ik zoek iets
Klassiek nummer... in de film Seven, is Morgan Freeman op een gegeven moment in de bibliotheek, en zijn de bewakers aan het pokeren.. 1 van de bewakers zet een muziekstuk aan... hoe heet dat??
Het is een heel bekend stuk, maar ik kan er niet op komen...
Bedankt alvast!!
quote:
Geen dankquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:01 schreef Lindytje het volgende:
Ja!! Dank jullie wel!!![]()
(ik kwam net zeggen dat ik m toch gevonden had...)
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:11 schreef PieterBas het volgende:
Gewoon Rutger... (nou ja.. eerder 'speciale' rutger)
Het was maar een droom ofzo..
eerder een nachtmerrie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |