SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die gel getest, van Ariel waarmee je op 15 graden kunt wassen en ik geloof er eerst niets van. Wij moesten hele testverslagen bijhouden en onvoorstelbaar maar waar, het werkt! Het wordt net zo schoon als op 40 graden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:14 schreef Stout het volgende:
mag ik jullie wat vragen over de was ?
Ik zie tegenwoordig die reclame van wassen op 15 graden, iemand hier die daar al ervaring mee heeft ?
Is het echt schoon ? T scheelt je nl een bult energie
dat was ook ons idee...hoe kan een grasvlek er op 15 graden in hemelsnaam uitgaan... ik zie het niet gebeurenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:16 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb geen flauw idee Stout, moet ook zeggen dat ik er persoonlijk wat sceptisch over ben.
Het lijkt me ook lastig om je was er daadwerkelijk schoon mee te krijgen, maar wie weet.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
oh! wat een mooie rok Suug!![]()
En wat een TT.Da's toch allemaal veel te confronterend. Eerst over in je bikini op de foto en nou moet ik alweer met mijn rol bloot.
![]()
ook grasvlekken en zo ? Ben heel benieuwdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb die gel getest, van Ariel waarmee je op 15 graden kunt wassen en ik geloof er eerst niets van. Wij moesten hele testverslagen bijhouden en onvoorstelbaar maar waar, het werkt! Het wordt net zo schoon als op 40 graden.
hoeveel scheelt dat dan eigk in geld uitgedrukt zeg maar? dat koud wassen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb die gel getest, van Ariel waarmee je op 15 graden kunt wassen en ik geloof er eerst niets van. Wij moesten hele testverslagen bijhouden en onvoorstelbaar maar waar, het werkt! Het wordt net zo schoon als op 40 graden.
waarom moet je naar de rechtbank?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:20 schreef Linda2205 het volgende:
Suug wat een prachtige rok! En wat ben je toch een mooi mens
Wassen doe ik hier op 30, soms 40 graden. Werkkleding vanop 60 graden met voorwas en intensief-programma en alsnog wordt het niet schoon. Dus wassen op 15 graden...dan krijg ik ruzie denk ik
Ik moet morgen naar de rechtbank en nu ben ik bang
quote:
Ik mag niet meer werken door mn zwangerschap en sindsdien besluit mn baas niet meer mn volledige loon te betalen. Wel gedeeltelijk, maar niet alles. En op schrijven van mij kwam geen antwoord. Pas toen ik ging dreigen met naar de rechter stappen kreeg ik een mailtje dat ze er achteraan gingen, maar dat ze niet wisten dat ik in Mutterschutz was (woon in Duitsland, je hebt hier hele wetten over en voor zwangeren, daar val je onder vanaf de 12 weken, dus gewoon dom van hun en proberen er onder uit te komen).quote:
sterkte!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:26 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik mag niet meer werken door mn zwangerschap en sindsdien besluit mn baas niet meer mn volledige loon te betalen. Wel gedeeltelijk, maar niet alles. En op schrijven van mij kwam geen antwoord. Pas toen ik ging dreigen met naar de rechter stappen kreeg ik een mailtje dat ze er achteraan gingen, maar dat ze niet wisten dat ik in Mutterschutz was (woon in Duitsland, je hebt hier hele wetten over en voor zwangeren, daar val je onder vanaf de 12 weken, dus gewoon dom van hun en proberen er onder uit te komen).
Naja, in ieder geval, het is nog steeds niet geregeld, krijg nog steeds te weinig, dus morgen sta ik voor het eerst weer oog in oog met mn baas, bij de rechter. En hormonaal als ik ben ben ik bang dat ik daar ga huilen of de helft niet snap enzo.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Je was is misschien wel schoon maar niet dood.Ik wil heel graag dooie was. IVM met waterwratten en huisistofmijt enzo was ik handdoeken en beddegoed sowieso op 60 graden.
![]()
Ja, ik heb echt een super huisstofmijt allergie. Die moeten gewoon wég.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahahaha ik wil graag dooie was
hihihi
maar je hebt wel een puntje waar ik eigk nog niet eens aan gedacht had. Met mijn mate van allergie is dat waarschijnlijk niet handig nee.
Jij moet ook een Emami, die staat je zeker welquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:43 schreef E.T. het volgende:
O ja, ik vind je rok leuk Sugar!![]()
Ik zag vanavond Quinty Trustfull in een hele lange jurk, vond ik ook al zo mooiEigenlijk wil ik wel zoiets voor een bruiloft 31 augustus.. maar het zal mij wel weer niet staan
Het worden bij mij zo gauw van die hobbezakken
PMquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:58 schreef Ca.ra het volgende:
Ik ben ook pro-doodwassen
Linda, veel sterkte morgen. Ik wist niet eens dat jij ook thuis zit joh. Dat gaat niet goed met de 17-september-club....
Wees welkom.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:31 schreef snoopy het volgende:
Phluphje, ik kom dit jaar echt serieus nog een keer toeristje bij jou spelen!
Danke schönquote:
ik zag m een paar jaar terug. Veel te lomp inderdaad!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een mooie roken een mooie vrouw erin!
En je eten zag er ook nog eens lekker uit!
Zonet heb ik de film Baise-moi gezien. Sjeezus wat een groffe filmen ik ben toch echt wel wat gewend.
Hoe kan dat nou joh! Die is pas geboren... ik weet het nog preciesquote:Op woensdag 15 juli 2009 07:10 schreef Luchtbel het volgende:
Weten jullie dat mijn dochter al bijna 5 jaar!!! wordt?
Die is er welquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:06 schreef aeque het volgende:
Ik zie helemaal geen kinderwagen/buggy topic, waarom is dat?
omdat je niet goed kijkt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:06 schreef aeque het volgende:
Ik zie helemaal geen kinderwagen/buggy topic, waarom is dat?
Moet ik er eerst maar een gaan aanschaffen dan.quote:
Heerlijk, alleen past de oudste echt niet meer op schoot....hij is 1.55 en ik 1.68 das werkelijk niet meer passend helaas... dus languit op de bank samenquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:38 schreef freecell het volgende:
Lekker is dat he Stout?
Ik vind L. ook zo lief als hij eigenlijk iéts te vroeg wakker geworden is. Beetje mopperen, tegen me aanhangen en heel langzaam bijkomen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:26 schreef aeque het volgende:
Ben ik zo scheel dat ik er overheen gekeken heb dan?
Daar sluit ik me geheel en al bij aan ! Goede reden voor taartjes vandaag !!quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:42 schreef Chan het volgende:
[..]
![]()
BE jarig vandaag?? Van harte gefeliciteerd!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:34 schreef huuphuup het volgende:
@BE gefeliciteeeeerd! en nog veel jaren enzo, en veel kadootjes en een leuke dag gewenst![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ook voor de anderen uiteraard!
Het drong hier vanochtend maar langzaam door.
Mijn eerste gedachte was: 'vandaag komt F's salaris!'.
En toen 'oh, maar dan is het dus de 15e en dus ben ik jarig'.![]()
![]()
En nu moet ik eig. even hard aan het werk, want mijn vriendinnetje komt strakjes langs. Dus ik moet wel zorgen dat mijn zgn thuiswerk-ochtendje nog wat opgeleverd heeft.
je mag hier wel een bakkie komen doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:56 schreef freecell het volgende:
GeBeliciteerd!
Het is mooi weer en wij willen eigenlijk wel iets leuks doenAlleen iedereen om ons heen is op vakantie en het moet ook leuk zijn voor de hummel. Meertje hebben we gisteren al gedaan....
Oja, en gratis/goedkoopiemand ideeën?
Het peutertopic (2-4 jaar) deel 34quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:23 schreef aeque het volgende:
Heb nog even een vraagje, weet alleen even niet waar ik het het beste kan neerzetten.
Hoef je geen sorry voor te zeggen, maar daar val je wel met je neus in de boter zeg maar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:36 schreef aeque het volgende:
Dus toch daar, sorry BE zal het niet meer doen
Doe ik toch want straks krijg ik slaagquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen, maar daar val je wel met je neus in de boter zeg maar.
Kan je vragen stellen, verhalen vergelijken etc. etc.
dat denk ik ook bij de 15equote:Op woensdag 15 juli 2009 09:31 schreef Belana het volgende:
BEeb!! van harte joh!
Ik denk op de 15e altijd: het belastinggeld wordt vandaag gestort
Mooi zo dat het mee viel!quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:48 schreef MamsX het volgende:
Soms zijn er dingen waar je dagen lang je zorgen over maakt, en als het dan zover is dan gaat alles prima..
Vandaag is zo'n dag voor mij![]()
Ik moest iets regelen waar ik echt tegen op zag, maar het viel zo erg mee![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:31 schreef RockabeIIa het volgende:
huup, hier thuis drinken zelfs mensen die nooit koffie drinken opeens latte's en capu's
quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik heb vroeger wel eens een hele pot koffie gezet 's nachts omdat ik totaal gestresst was over een tentamen. De koffie deed me heel erg aan de geur denken die bij ons thuis om een uur of 7 altijd hing als mn moeder al beneden was en koffie voor zichzelf had gezet.![]()
zo stom maar ik werd er echt rustig van toen.
En ik lijk op mn vader, echt in alles eigenlijk, die drinkt ook geen koffie en hoeft het ook echt niet, ik vind het ook echt heel erg vies. Terwijl ik de geur van koffie normaal gesproken best aangenaam vind. Gek is dat eigk.
Onder de rook van Unox is dat weer wat minder kan ik vertellen... heerlijk om half acht 's ochtends naar je werk in de geur van erwtensoep en rookworstquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:54 schreef innepin het volgende:
[..]! Gek mens
Ik drink ook geen koffie, maar ahhh die geur kan echt heerlijk zijn. Heb een tijdje onder de rook van de Douwe Egbertsfabriek gewoond in Utrecht, als ik dan de deur uitging 's ochtends rook je de koffiebonen... zó lekker!
Nou... nu moet ik er niet aan denken, maar in de winter...quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Onder de rook van Unox is dat weer wat minder kan ik vertellen... heerlijk om half acht 's ochtends naar je werk in de geur van erwtensoep en rookworst
Het ruikt niet hetzelfde als wanneer het dampend voor je staat kan ik je verzekeren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... nu moet ik er niet aan denken, maar in de winter...
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:35 schreef Estrys het volgende:
het is ook mooi weer om vrij te zijn. Waar gaat de reis naartoe Guus? of heb ik dat weer gemist hier.
ik vond dat juist echt smerigquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:54 schreef innepin het volgende:
[..]! Gek mens
Ik drink ook geen koffie, maar ahhh die geur kan echt heerlijk zijn. Heb een tijdje onder de rook van de Douwe Egbertsfabriek gewoond in Utrecht, als ik dan de deur uitging 's ochtends rook je de koffiebonen... zó lekker!
Oh! dat kan je gewoon kopen tegenwoordig!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:27 schreef Ca.ra het volgende:
Guus, ik moest meteen denken aan de autobahn-bingo die mijn moeder vroeger altijd maakte. Alleen heb je daar niet veel aan in een vliegtuig en Stella is ook nog te klein daarvoor.
Maar het is wel een leuk idee voor grotere kinderen. Mijn moeder maakte bingokaarten met allerlei dingen die je onderweg kunt zien en die gingen we dan afkruisen. Een rode/zwarte/witte/etc auto, een hoogspannignsmast, een brug, een tankstation, een dubbele vrachtwagen, een berg... Bij bingo mocht je dan een snoepje uit de trommel ofzo. We hadden altijd lol onderweg*jeugdsentiment*
Wauwquote:Op woensdag 15 juli 2009 07:06 schreef Luchtbel het volgende:
En om Lois even te laten zien dat Desigual niet alleen hysterisch is. Ik heb onder andere deze jurkde rok is ervan is echt heel wijd en hij zit heerlijk
[ afbeelding ]
Bij mij deed mama mee, dat maakte het ook leuk. Ik had niemand om mee te ruzieen op de achterbank meestal (soms ging er een nichtje mee).quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh! dat kan je gewoon kopen tegenwoordig!een van mijn kindjes heeft het voor zijn verjaardag gehad. Was niet echt een succes op de achterbank helaas.
Ik heb dat ook aangegeven bij de woningbouw dat ík best een gesprek wilde. Dat kon ze zich wel voorstellen, hahaquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:17 schreef Rewimo het volgende:
Ha, wat een sukkel, freecellMisschien moeten júllie maar eens een gesprek aanvragen
*mompelt*quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:17 schreef Lishe het volgende:
Ooo, wat een heerlijk vooruitzicht Guus!
BE Gefeliciteerd! Hoe oud ben je geworden?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:37 schreef Lois het volgende:
[..]
Wauw![]()
Ik ben net even binnen geweest en wat een leuke dingen. Niet voor mij, maar wel voor Iris. Alleen zo duurRegelmatig binnen lopen maar op zoek naar afgeprijsde dingetjes. Er hingen echt geweldige Irisdingen
![]()
Nu nog hopen dattie het ook daadwerkelijk overmaaktquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:23 schreef Lois het volgende:
Foto van je spullen dan Snoop
Linda wat fijnZo! Dat is ook weer achter de rug!
Jaaa lief is er ook helemaal weg van, van die doek... Zij vond hem in de Nutricia-doos die in de Blije Doos van Prenatal zat. Ze sprong een gat in de lucht. Maar daar zijn ze dus heel makkelijk in? Even onthouden dan...quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:55 schreef Vicky het volgende:![]()
wat zijn ze toch klantvriendelijk bij Nutricia!
![]()
tijdje geleden ahd ik gebeld of zog van die trechtertjes hadden en die kreeg ik meteen toegestuurd. Nu had ik een ander vraagje aan ze. In een van de babydozen zit een witte spuugdoek met een blauw/wit randje. De doek is heel erg zacht maar ook lekker groot. Gebeld of ik op de een of andere manier nog een doek kon bestellen. Oh zei de mevrouw aan de telefoon.. ik stuur er meteen 2 naar je toe en als ze niet meer bruikbaar zijn, bel je gewoon opnieuw en krijg je weer nieuwe..![]()
superservice!!
![]()
Linda, wat fijn!!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:26 schreef Lishe het volgende:
En hoera voor ons luuk. Ze geeft geboorte vandaag.
Ik vind dat (van de rest van de mensen dus) niet eens onbewust asociaal, maar gewoon heel erg asociaal!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:23 schreef huuphuup het volgende:
Trouwens, vandaag een mooi staaltje "onbewust asociaal" in de treinik was echt verbaasd zeg.
T was vrij druk en ik had t laatste houten klapstoeltje te pakken, toen kon ik al rekenen op een *gnuif* van een knorrige 40+er die ook haar zinnen had gezet op het stoeltje, 1 station later stapte er een vrouwke in, echt iemand die duidelijk de 80 al gepasseerd was, heel breekbaar, oud en met wandelstok en duidelijk slecht ter been. En iedereen echt werkelijk iedereen was ineens accuut in zn tas aan het rommelen of naar buiten aan het staren. Toen de treindeuren dichtgingen ben ik uiteindelijk opgestaan voor t vrouwke die zich duidelijk heel bezwaard voelde om mijn plekje aan te nemen maar die wel blij was dat ze kon gaan zitten.
Echt hoor wat een idiootheid, stel je voor dat je opstaat voor iemandt is toch van de gekken eigk dat iemand die 8 maanden zwanger is opstaat voor een bejaarde en dat de rest net doet of ze niets zien?
ik word er gewoon nog een beetje boos om
Eens is!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:39 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik vind dat (van de rest van de mensen dus) niet eens onbewust asociaal, maar gewoon heel erg asociaal!
Dat jij dan met een 8-maands toeter moet gaan staan, pffffff.
Snap helemaal dat je daar boos om wordt Huup!
Ik verbaas me ook regelmatig hoe aso mensen kunnen zijn, moet me dan zo enorm inhouden om niks te zeggen omdat ik dan bang ben zelf aso over te komenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:23 schreef huuphuup het volgende:
knip
Maar in dat soort gevallen vraag ik altijd of ik daar mag zitten... en dat is eigenlijk nooit een probleem geweestquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik had het laatst ook in de tram. Er zaten ook een vrouw en een zoon van een jaar of 12-13 denk ik, toen wij instapten. Verderop zat een meisje met een tas op de lege plek naast haar. Zij bleef strak voor zich uitstaren en hield de tas op de plek, maar de moeder zei tegen haar zoon dat ie mij zijn plaats even moest aanbieden. Zo hoort het natuurlijk ook, maar hier werd iig nog iets gedaan aan opvoeding ook.
Ik heb de jongen dan ook zowel toen ik ging zitten als later toen ik eruit ging heel hartelijk bedankt. Daar zie je namelijk ook vaak dat het dan mis gaat: degene waarvoor opgestaan wordt, ziet dat als zo vanzelfsprekend dat er niet eens bedankt wordt. En dat is toch ook wel zo netjes en sociaal, vind ik dan
Service!quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:28 schreef Rewimo het volgende:
Mijn auto is weer heel. Er moest nota bene een nieuwe deur in, die andere hadden ze zó verbogen dat ze hem niet meer recht kregen en daardoor was hij bovenaan niet waterdicht meer.
Ze hebben hem zelfs gewassen
ze kunnen dr nu al een flim van maken, hij is nu ok nog eens op zijn gezicht getimmert door de ex van zijn lief !quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:43 schreef huuphuup het volgende:
oh ik heb trouwens zo enorm gelachen vandaag om een vrouwke in de buseen bejaarde mevrouw was t die tegen iedereen die het maar wilde horen zat te vertellen van nooooouuu het is toch schandaaaaalig zeg allemaal noooouuuu
![]()
![]()
tot iemand vroeg van mja wat dan? En toen kwam het er allemaal uitnooooouuu die Jan wat die allemaal moet doorstaan!! (jan
) jaaaaa zn hele huis leeggehaald door die yolanthe noooooouuu (ah
) echt ik kwam niet meer bij, ze kon er gewoon niet over uit hihi
ik volg het eigenlijk helemaal niet en t boeit me ook niet echt moet k zeggen. Het is dat er een stukje over in metro stond wat k toevallig net gelezen had in de trein anders had k ook niet begrepen waar het mensje t over hadquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:48 schreef Stout het volgende:
[..]
ze kunnen dr nu al een flim van maken, hij is nu ok nog eens op zijn gezicht getimmert door de ex van zijn lief !
have fun!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:49 schreef Pandora73 het volgende:
Tja, als je verder zelf niks meer meemaakt, moet je je daar mee bezighouden vermoed ik.
Maar euh, lieve dames en af en toe voorbij wandelende heer, ik ga even afsluiten nu, krijg zo visite, gezellig DVD kijken.
Dus misschien tot later en anders tot morgen.
Slaap wel allemaal alvast!
Nee, want er lag niks van waarde in. Ze hebben de autokaarten uit het open vak getrokken en het dashboardkastje opengedaan. Daar lag ook niks in. Al die glasbende en rompslomp dus nog voor niks ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:42 schreef Stout het volgende:
wow die hebben wel moeite moeten doen om binnen te komen in je tufje.....hebben ze nog wat gejat eigenlijk ?
he bah....quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, want er lag niks van waarde in. Ze hebben de autokaarten uit het open vak getrokken en het dashboardkastje opengedaan. Daar lag ook niks in. Al die glasbende en rompslomp dus nog voor niks ook
Bij mij stonden ze bij L inderdaad ook op toen ik een week of 15/16 was :d Dat was wel tofquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:04 schreef bixister het volgende:
stom hoor huup, en goed gehandeld!
ik heb gelukkig minder negatieve ervaringen: bij mij stonden ze al op toen ik nog niet op de helft was.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:11 schreef bixister het volgende:
of aan hoe hulpbehoevend je eruit ziet?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat verschrikkelijk Huup! En goed dat jij wél bent gaan staan.Ik ben tijdens mijn studie al van mijn vooroordelen afgeholpen daarover. De bus (lijn 5) begon bij het Martini, reed toen langs mijn school, door een woonwijk, langs de hotelschool en dan langs een bejaardenhuis. En de jongens met de grootste tattoo's de langste haren en het meest vervaarlijke voorkomen stonden altijd op, terwijl de familie Gaastra van de hotelschool allemaal deden of ze gek waren.
![]()
De andere kant is een oud collega van mij die met de predictor nog nadruppend (bij wijze van spreken) in de bus stond en op hoge toon een zitplaats eiste omdat ze (6weken) zwanger wasIk was op dat moment óók 6 weken zwanger alleen nog niet zo openbaar als zij....
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:04 schreef bixister het volgende:
stom hoor huup, en goed gehandeld!
ik heb gelukkig minder negatieve ervaringen: bij mij stonden ze al op toen ik nog niet op de helft was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |