SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die gel getest, van Ariel waarmee je op 15 graden kunt wassen en ik geloof er eerst niets van. Wij moesten hele testverslagen bijhouden en onvoorstelbaar maar waar, het werkt! Het wordt net zo schoon als op 40 graden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:14 schreef Stout het volgende:
mag ik jullie wat vragen over de was ?
Ik zie tegenwoordig die reclame van wassen op 15 graden, iemand hier die daar al ervaring mee heeft ?
Is het echt schoon ? T scheelt je nl een bult energie
dat was ook ons idee...hoe kan een grasvlek er op 15 graden in hemelsnaam uitgaan... ik zie het niet gebeurenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:16 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb geen flauw idee Stout, moet ook zeggen dat ik er persoonlijk wat sceptisch over ben.
Het lijkt me ook lastig om je was er daadwerkelijk schoon mee te krijgen, maar wie weet.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
oh! wat een mooie rok Suug!![]()
En wat een TT.Da's toch allemaal veel te confronterend. Eerst over in je bikini op de foto en nou moet ik alweer met mijn rol bloot.
![]()
ook grasvlekken en zo ? Ben heel benieuwdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb die gel getest, van Ariel waarmee je op 15 graden kunt wassen en ik geloof er eerst niets van. Wij moesten hele testverslagen bijhouden en onvoorstelbaar maar waar, het werkt! Het wordt net zo schoon als op 40 graden.
hoeveel scheelt dat dan eigk in geld uitgedrukt zeg maar? dat koud wassen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb die gel getest, van Ariel waarmee je op 15 graden kunt wassen en ik geloof er eerst niets van. Wij moesten hele testverslagen bijhouden en onvoorstelbaar maar waar, het werkt! Het wordt net zo schoon als op 40 graden.
waarom moet je naar de rechtbank?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:20 schreef Linda2205 het volgende:
Suug wat een prachtige rok! En wat ben je toch een mooi mens
Wassen doe ik hier op 30, soms 40 graden. Werkkleding vanop 60 graden met voorwas en intensief-programma en alsnog wordt het niet schoon. Dus wassen op 15 graden...dan krijg ik ruzie denk ik
Ik moet morgen naar de rechtbank en nu ben ik bang
quote:
Ik mag niet meer werken door mn zwangerschap en sindsdien besluit mn baas niet meer mn volledige loon te betalen. Wel gedeeltelijk, maar niet alles. En op schrijven van mij kwam geen antwoord. Pas toen ik ging dreigen met naar de rechter stappen kreeg ik een mailtje dat ze er achteraan gingen, maar dat ze niet wisten dat ik in Mutterschutz was (woon in Duitsland, je hebt hier hele wetten over en voor zwangeren, daar val je onder vanaf de 12 weken, dus gewoon dom van hun en proberen er onder uit te komen).quote:
sterkte!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:26 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik mag niet meer werken door mn zwangerschap en sindsdien besluit mn baas niet meer mn volledige loon te betalen. Wel gedeeltelijk, maar niet alles. En op schrijven van mij kwam geen antwoord. Pas toen ik ging dreigen met naar de rechter stappen kreeg ik een mailtje dat ze er achteraan gingen, maar dat ze niet wisten dat ik in Mutterschutz was (woon in Duitsland, je hebt hier hele wetten over en voor zwangeren, daar val je onder vanaf de 12 weken, dus gewoon dom van hun en proberen er onder uit te komen).
Naja, in ieder geval, het is nog steeds niet geregeld, krijg nog steeds te weinig, dus morgen sta ik voor het eerst weer oog in oog met mn baas, bij de rechter. En hormonaal als ik ben ben ik bang dat ik daar ga huilen of de helft niet snap enzo.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Je was is misschien wel schoon maar niet dood.Ik wil heel graag dooie was. IVM met waterwratten en huisistofmijt enzo was ik handdoeken en beddegoed sowieso op 60 graden.
![]()
Ja, ik heb echt een super huisstofmijt allergie. Die moeten gewoon wég.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahahaha ik wil graag dooie was
hihihi
maar je hebt wel een puntje waar ik eigk nog niet eens aan gedacht had. Met mijn mate van allergie is dat waarschijnlijk niet handig nee.
Jij moet ook een Emami, die staat je zeker welquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:43 schreef E.T. het volgende:
O ja, ik vind je rok leuk Sugar!![]()
Ik zag vanavond Quinty Trustfull in een hele lange jurk, vond ik ook al zo mooiEigenlijk wil ik wel zoiets voor een bruiloft 31 augustus.. maar het zal mij wel weer niet staan
Het worden bij mij zo gauw van die hobbezakken
PMquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:58 schreef Ca.ra het volgende:
Ik ben ook pro-doodwassen
Linda, veel sterkte morgen. Ik wist niet eens dat jij ook thuis zit joh. Dat gaat niet goed met de 17-september-club....
Wees welkom.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:31 schreef snoopy het volgende:
Phluphje, ik kom dit jaar echt serieus nog een keer toeristje bij jou spelen!
Danke schönquote:
ik zag m een paar jaar terug. Veel te lomp inderdaad!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een mooie roken een mooie vrouw erin!
En je eten zag er ook nog eens lekker uit!
Zonet heb ik de film Baise-moi gezien. Sjeezus wat een groffe filmen ik ben toch echt wel wat gewend.
Hoe kan dat nou joh! Die is pas geboren... ik weet het nog preciesquote:Op woensdag 15 juli 2009 07:10 schreef Luchtbel het volgende:
Weten jullie dat mijn dochter al bijna 5 jaar!!! wordt?
Die is er welquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:06 schreef aeque het volgende:
Ik zie helemaal geen kinderwagen/buggy topic, waarom is dat?
omdat je niet goed kijkt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:06 schreef aeque het volgende:
Ik zie helemaal geen kinderwagen/buggy topic, waarom is dat?
Moet ik er eerst maar een gaan aanschaffen dan.quote:
Heerlijk, alleen past de oudste echt niet meer op schoot....hij is 1.55 en ik 1.68 das werkelijk niet meer passend helaas... dus languit op de bank samenquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:38 schreef freecell het volgende:
Lekker is dat he Stout?
Ik vind L. ook zo lief als hij eigenlijk iéts te vroeg wakker geworden is. Beetje mopperen, tegen me aanhangen en heel langzaam bijkomen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:26 schreef aeque het volgende:
Ben ik zo scheel dat ik er overheen gekeken heb dan?
Daar sluit ik me geheel en al bij aan ! Goede reden voor taartjes vandaag !!quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:42 schreef Chan het volgende:
[..]
![]()
BE jarig vandaag?? Van harte gefeliciteerd!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:34 schreef huuphuup het volgende:
@BE gefeliciteeeeerd! en nog veel jaren enzo, en veel kadootjes en een leuke dag gewenst![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ook voor de anderen uiteraard!
Het drong hier vanochtend maar langzaam door.
Mijn eerste gedachte was: 'vandaag komt F's salaris!'.
En toen 'oh, maar dan is het dus de 15e en dus ben ik jarig'.![]()
![]()
En nu moet ik eig. even hard aan het werk, want mijn vriendinnetje komt strakjes langs. Dus ik moet wel zorgen dat mijn zgn thuiswerk-ochtendje nog wat opgeleverd heeft.
je mag hier wel een bakkie komen doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:56 schreef freecell het volgende:
GeBeliciteerd!
Het is mooi weer en wij willen eigenlijk wel iets leuks doenAlleen iedereen om ons heen is op vakantie en het moet ook leuk zijn voor de hummel. Meertje hebben we gisteren al gedaan....
Oja, en gratis/goedkoopiemand ideeën?
Het peutertopic (2-4 jaar) deel 34quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:23 schreef aeque het volgende:
Heb nog even een vraagje, weet alleen even niet waar ik het het beste kan neerzetten.
Hoef je geen sorry voor te zeggen, maar daar val je wel met je neus in de boter zeg maar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:36 schreef aeque het volgende:
Dus toch daar, sorry BE zal het niet meer doen
Doe ik toch want straks krijg ik slaagquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen, maar daar val je wel met je neus in de boter zeg maar.
Kan je vragen stellen, verhalen vergelijken etc. etc.
dat denk ik ook bij de 15equote:Op woensdag 15 juli 2009 09:31 schreef Belana het volgende:
BEeb!! van harte joh!
Ik denk op de 15e altijd: het belastinggeld wordt vandaag gestort
Mooi zo dat het mee viel!quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:48 schreef MamsX het volgende:
Soms zijn er dingen waar je dagen lang je zorgen over maakt, en als het dan zover is dan gaat alles prima..
Vandaag is zo'n dag voor mij![]()
Ik moest iets regelen waar ik echt tegen op zag, maar het viel zo erg mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |