![]()

quote:
Wielaert: "Het is een heel homogene groep"
Rob Wielaert vertoeft de komende dagen met Ajax in Engeland, voor een trainingskamp. De verdediger kijkt uit naar de trip, temeer omdat hij zijn plek heeft gevonden in de selectie.
De man die in de winterstop overkwam van FC Twente voelt zich op zijn gemak in Amsterdam. "Je leert de jongens steeds beter kennen. Dat uit zich in even computeren met zijn allen of een kaartje leggen. Ik moet zeggen dat het een heel homogene groep is. Ook die Spaanse jongens lopen er gewoon tussendoor en vormen geen echte kliek."
Daarnaast werkt de selectie hard aan de vorm voor het nieuwe seizoen. "Er wordt heel goed gewerkt", meent de Brabander op de website van zijn club. "Er wordt pittig getraind, maar met beleid. Ik voel me er prettig bij. De eerste week had ik alleen wat last van mijn kuiten, maar ik ben meestal een ‘slow starter’. Nu begin ik echt te voelen dat ik fit aan het worden ben."
Ajax kan zich in Engeland meten. Woensdagavond spelen de Amsterdammers tegen Bristol City. Drie dagen later wacht het duel met Southampton. Wielaert: "Dat zijn de eerste tegenstanders van formaat. Het is een eerste echte test of we als team functioneren. Iets dat heel belangrijk is tegen Engelse ploegen. Verder zullen we voor die duels ook niet meer trainen op de wedstrijddag, wat de voorbije weken wel het geval was."
Hij zegt homo hahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!
Zo hebben we dat ook weer gehad met al die kinderen hier.