02/03: 8.7 --> PSV: 14,6quote:
Omdat we nog een spits nodig hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:14 schreef Doopy-X- het volgende:
Wanneer gaat het seizoen beginnen, ik vind het boring....ze kopen niets, ik wil sappig nieuws
Past wel in het rijtje van prutsers die Ajax aan het eind van de jaren 90 heeft gehaaldquote:
Uit het Vierklau topic:quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:09 schreef sjimz het volgende:
Op een dag een John Veldman en een Ferdi Vierklau topic!
Waargaat het heen!![]()
![]()
Hij zegt homo hahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!quote:Wielaert: "Het is een heel homogene groep"
Rob Wielaert vertoeft de komende dagen met Ajax in Engeland, voor een trainingskamp. De verdediger kijkt uit naar de trip, temeer omdat hij zijn plek heeft gevonden in de selectie.
De man die in de winterstop overkwam van FC Twente voelt zich op zijn gemak in Amsterdam. "Je leert de jongens steeds beter kennen. Dat uit zich in even computeren met zijn allen of een kaartje leggen. Ik moet zeggen dat het een heel homogene groep is. Ook die Spaanse jongens lopen er gewoon tussendoor en vormen geen echte kliek."
Daarnaast werkt de selectie hard aan de vorm voor het nieuwe seizoen. "Er wordt heel goed gewerkt", meent de Brabander op de website van zijn club. "Er wordt pittig getraind, maar met beleid. Ik voel me er prettig bij. De eerste week had ik alleen wat last van mijn kuiten, maar ik ben meestal een ‘slow starter’. Nu begin ik echt te voelen dat ik fit aan het worden ben."
Ajax kan zich in Engeland meten. Woensdagavond spelen de Amsterdammers tegen Bristol City. Drie dagen later wacht het duel met Southampton. Wielaert: "Dat zijn de eerste tegenstanders van formaat. Het is een eerste echte test of we als team functioneren. Iets dat heel belangrijk is tegen Engelse ploegen. Verder zullen we voor die duels ook niet meer trainen op de wedstrijddag, wat de voorbije weken wel het geval was."
En welke vind je erger?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:51 schreef Nashje het volgende:
Ajax heeft echt weer staan slapen. Ruiz tekent deze week bij Twente.
Sinouh overigens naar Utrecht.
Waarom geslapen? Moeten we iedereen halen die naar Twente, AZ of Heerenveen gaat?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:51 schreef Nashje het volgende:
Nou, zit meestal maar 12 maandjes tussenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom geslapen? Moeten we iedereen halen die naar Twente, AZ of Heerenveen gaat?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom geslapen? Moeten we iedereen halen die naar Twente, AZ of Heerenveen gaat?
Ruiz is toch een vleugelspeler? we hebben nu wel andere prioriteiten..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:51 schreef Nashje het volgende:
Een nr. 9 bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:09 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Ruiz is toch een vleugelspeler? we hebben nu wel andere prioriteiten..
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:03 schreef need2009 het volgende:
[..]
Nou, zit meestal maar 12 maandjes tussen
Gast jij praat over miljoenen alsof het water is. Berg ff voor 10 halen, Honda ff halen.... Ajax is Real Madrid niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:59 schreef De_kromme het volgende:
Iedereen overtuigt dat we Berg gewoon moeten oppikken voor dat schamele bedrag van 10 miljoen?
Waar haal jij vandaan dat het 10 miljoen is. Berg, Lerby, Klette en Nijland hebben geen van allen dat bedrag genoemd. De media heeft steeds bedragen genoemd van 5 tot 15 miljoen. Blijkbaar heeft voetbalzone gekozen om dat dan maar te gaan middelen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:59 schreef De_kromme het volgende:
Iedereen overtuigt dat we Berg gewoon moeten oppikken voor dat schamele bedrag van 10 miljoen?
Stond in een artikeltje wat in het vorig topic stond, 10 tot 11 miljoen vraagprijs waar HSV niet aan wou voldoen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat het 10 miljoen is. Berg, Lerby, Klette en Nijland hebben geen van allen dat bedrag genoemd. De media heeft steeds bedragen genoemd van 5 tot 15 miljoen. Blijkbaar heeft voetbalzone gekozen om dat dan maar te gaan middelen.
Gast, we hebben fucking veel verkocht de laatste paar jaren, en bijna niks van terug gezien. Behalve Sulejmani dan, er is echt wel genoeg geld voor Berg en eventueel Honda.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gast jij praat over miljoenen alsof het water is. Berg ff voor 10 halen, Honda ff halen.... Ajax is Real Madrid niet.
Cvitanich was ook niet goedkoop. economische crisis plus al tijden geen CL inkomsten. er is echt niet veel meer.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gast, we hebben fucking veel verkocht de laatste paar jaren, en bijna niks van terug gezien. Behalve Sulejmani dan, er is echt wel genoeg geld voor Berg en eventueel Honda.
Nee, maar Ruiz is wel een heel goede speler die voor een redelijk zacht prijsje gehaald kon worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Joh, Cvita was 6/7? Weet je wel niet voor hoeveel we verkocht hebben?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Cvitanich was ook niet goedkoop. economische crisis plus al tijden geen CL inkomsten. er is echt niet veel meer.
Ja veel verkocht ja, maar weinig Champions League ja.... Met die transfers worden die gaten opgevuld van de CL.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gast, we hebben fucking veel verkocht de laatste paar jaren, en bijna niks van terug gezien. Behalve Sulejmani dan, er is echt wel genoeg geld voor Berg en eventueel Honda.
Loserquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Joh, Cvita was 6/7? Weet je wel niet voor hoeveel we verkocht hebben?
Verkoop die Cvita desnoods voor 5, optieve met die vent.
De bron van dat bericht van was voetbalzone, dan weet je vaak wel weer genoeg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stond in een artikeltje wat in het vorig topic stond, 10 tot 11 miljoen vraagprijs waar HSV niet aan wou voldoen.
Geen idee van de bron trouwen, dus zou best onzin kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Berg is 100% haalbaar, fucking gierig bestuur.
Wat verwacht jij dan voor vraagprijs? 14/15? Lijkt me een beetje teveel voor Berg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
De bron van dat bericht van was voetbalzone, dan weet je vaak wel weer genoeg.
De bron van de bedragen is elke keer welk bedrag de schrijver op dat moment in het hoofd heeft. Nooit wordt verwezen naar Berg, Groningen, Nijland, HSV, Klette of Lerby. De mensen die het zouden moeten weten.
Je gaat toch geen spits afschrijven die 1 op 2 looptquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Berg is 100% haalbaar, fucking gierig bestuur.
Joh, die vent is 50% van de tijd geblesseerd. We hebben gewoon geen back-up voorin, dus desnoods verkoop je hem en haal je Berg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:26 schreef DurQ het volgende:
[..]
Je gaat toch geen spits afschrijven die 1 op 2 loopt
Héjoh, hij loopt 1 op 2. Koopje?quote:
Die wedstrijd boeit mij echt geen fuck.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben erg benieuwd naar de wedstrijd van morgen.
Post bronnen dan, ook een koopje voor 6 miljoen dollar trouwens.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:30 schreef Dvm86 het volgende:
$6 miljoen geboden op Prediger door Lazio, las ik.
1 voor blessures en 2 voor wedstrijden bedoel je?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Héjoh, hij loopt 1 op 2. Koopje?
[..]
Kwam door van Basten joh, die vent snapt het leven niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
1 voor blessures en 2 voor wedstrijden bedoel je?![]()
Nee, ik heb altijd wel gezegd dat ik Cvitanich voor Ajax een verbetering vind ten opzicht van Huntelaar, omdat hij veel actiever oogt en beter beweegt en hij mag best naar Groningen komen, maar niet in een ruil met Berg.
Hoe kom jij daar nou steeds in godsnaam bij? Hoevaak heb jij Prediger zien spelen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Post bronnen dan, ook een koopje voor 6 miljoen dollar trouwens.
Vaker dan jou, en is imo een groot talent. Waarom twijfel je sowieso aan mijn bizarre voetbalkennis gast?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoe kom jij daar nou steeds in godsnaam bij? Hoevaak heb jij Prediger zien spelen?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vaker dan jou, en is imo een groot talent. Waarom twijfel je sowieso aan mijn bizarre voetbalkennis gast?
Ajax schijnt een bod van 3,5 miljoen gedaan te hebben trouwens.
Ah, okequote:
Kom niet bijdehand doen, want jij bent hier degene die hem nog nooit heeft zien spelen. Ga dan niet oordelen over iemand die je niet kent.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ah, oke.
GVD HAAL PREDIGER NOUU!!! KUTBESTUUR OPTYFEEE!!! WANBELEID WANBELEID !!! URI FLIKKER OP URI FLIKKER OP!!! RIIIIIK VAN DEN BOOG IS EEN HOMOFIEL!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, is het al zo erg?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ah, oke.
GVD HAAL PREDIGER NOUU!!! KUTBESTUUR OPTYFEEE!!! WANBELEID WANBELEID !!! URI FLIKKER OP URI FLIKKER OP!!! RIIIIIK VAN DEN BOOG IS EEN HOMOFIEL!!!!!!!!!!!!
Grappig, in de 10+ posts die jij alleen al in dit topic hebt is weinig te vinden over voetbalkennis, op wat voor manier dan ook. Je lult alleen maar onzinquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vaker dan jou, en is imo een groot talent. Waarom twijfel je sowieso aan mijn bizarre voetbalkennis gast?
Ajax schijnt een bod van 3,5 miljoen gedaan te hebben trouwens.
Zeker een vriendje uit KLB? Wat lief. Als je verder kijkt dan deze 10 posts zie je dat ik de meeste voetbalkennis heb van iedereen hier.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:03 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Grappig, in de 10+ posts die jij alleen al in dit topic hebt is weinig te vinden over voetbalkennis, op wat voor manier dan ook. Je lult alleen maar onzin
Ach ja, ik kom best vaak in KLB idd, maar vrienden heb ik alleen in het echte leven. Je komt over als een 13 jarig knulletje die denkt het hele spelletje te hebben uitgevonden. In plaats van discussiëren, kom je met verhalen over je geweldige kennis van voetbal.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zeker een vriendje uit KLB? Wat lief. Als je verder kijkt dan deze 10 posts zie je dat ik de meeste voetbalkennis heb van iedereen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |