Nou, nee. Eigenlijk niet.quote:
Dinosaur Jr? Wie? Snoop is toch een behoorlijk grote naam. Of je het wat vindt is wat anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:51 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een grote naam zoals ze ze bij Pukkelpop hebben; Dinosaur Jr, My Bloody Valentine, of Placebo. Maar nee hoor, wij krijgen Snoop Dogg..
Ik ben erg blij zelfs.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:37 schreef ScottTracy het volgende:
En je moet hem toch vooral vergelijken met 50 Cent op Pukkelpop, en dan ben ik toch maar wat blij met Snoop Dogg.
Tja als je het zo bekijkt dan ben ik zelfs blij met snoop. Ik ken overigens ook maar 2 of 3 nummers van snoop dogg (die eerste hit doggy dog en 1 met justin timberlake) Hopelijk wordt hij rond een uurtje of 19:00 ingepland. Kan ik mooi even naar de camping voor een trui of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:37 schreef ScottTracy het volgende:
En je moet hem toch vooral vergelijken met 50 Cent op Pukkelpop, en dan ben ik toch maar wat blij met Snoop Dogg.
Duh, hij moet rond 16:20 worden ingeplant. Geen andere tijd mogelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:43 schreef user_friendly het volgende:
[..]
Tja als je het zo bekijkt dan ben ik zelfs blij met snoop. Ik ken overigens ook maar 2 of 3 nummers van snoop dogg (die eerste hit doggy dog en 1 met justin timberlake) Hopelijk wordt hij rond een uurtje of 19:00 ingepland. Kan ik mooi even naar de camping voor een trui of iets dergelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |