Hoezo?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:46 schreef -Dries- het volgende:
[ afbeelding ]
Heel Belgie lacht ons nu uit.
Nou, beter dan 50 Cent.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:46 schreef -Dries- het volgende:
[ afbeelding ]
Heel Belgie lacht ons nu uit.
Ik had gehoopt op een grote naam zoals ze ze bij Pukkelpop hebben; Dinosaur Jr, My Bloody Valentine, of Placebo. Maar nee hoor, wij krijgen Snoop Dogg..quote:
Hij komt. Snoop Dogg op Lowlandsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:59 schreef Tism het volgende:
..Als Snoop Dogg komt, wordt alles één grote orgie, gek!!!..
Ook al wil ik alleen maar even dit nummertje van hem live zien,
..
Yay!..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hij komt. Snoop Dogg op Lowlands
Snoop Dogg is een grotere naam dan Dinosaur Jr, My Bloody Valentine, of Placebo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:51 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een grote naam zoals ze ze bij Pukkelpop hebben; Dinosaur Jr, My Bloody Valentine, of Placebo. Maar nee hoor, wij krijgen Snoop Dogg..
Hater.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Puuuheeease laat the gossip nog even komen. En dan tegenover snoop dogg programmeren.
Hoop je dat of weet je dat? Ik denk niet dat ze nu nog met echt grote namen zullen komen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:07 schreef lienelien het volgende:
Nu nog 2 andere grote namen te gaan dus
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:14 schreef user_friendly het volgende:
[..]
Hoop je dat of weet je dat? Ik denk niet dat ze nu nog met echt grote namen zullen komen.
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:09 schreef lienelien het volgende:
Ik hoorde pas van iemand van MoJo dat er 3 grote namen aan zitten te komen, waarvan een 'hij' en internationaal bekend.. Ik heb geen idee wie
Net zoals Michael Jackson!?..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:12 schreef Liejannuh het volgende:
Snoop Dogg is best cool. Zo heel stiekem.
Nou, nee. Eigenlijk niet.quote:
Dinosaur Jr? Wie? Snoop is toch een behoorlijk grote naam. Of je het wat vindt is wat anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:51 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een grote naam zoals ze ze bij Pukkelpop hebben; Dinosaur Jr, My Bloody Valentine, of Placebo. Maar nee hoor, wij krijgen Snoop Dogg..
Ik ben erg blij zelfs.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:37 schreef ScottTracy het volgende:
En je moet hem toch vooral vergelijken met 50 Cent op Pukkelpop, en dan ben ik toch maar wat blij met Snoop Dogg.
Tja als je het zo bekijkt dan ben ik zelfs blij met snoop. Ik ken overigens ook maar 2 of 3 nummers van snoop dogg (die eerste hit doggy dog en 1 met justin timberlake) Hopelijk wordt hij rond een uurtje of 19:00 ingepland. Kan ik mooi even naar de camping voor een trui of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:37 schreef ScottTracy het volgende:
En je moet hem toch vooral vergelijken met 50 Cent op Pukkelpop, en dan ben ik toch maar wat blij met Snoop Dogg.
Duh, hij moet rond 16:20 worden ingeplant. Geen andere tijd mogelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:43 schreef user_friendly het volgende:
[..]
Tja als je het zo bekijkt dan ben ik zelfs blij met snoop. Ik ken overigens ook maar 2 of 3 nummers van snoop dogg (die eerste hit doggy dog en 1 met justin timberlake) Hopelijk wordt hij rond een uurtje of 19:00 ingepland. Kan ik mooi even naar de camping voor een trui of iets dergelijks.
bij de decathlon hebben ze zo'n 20 euro tentje die je in 2 seconden kunt opzettenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:30 schreef Keenan het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop een tentje kan kopen? liefst een rl winkel!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:48 schreef ranja het volgende:
Snoopy zondagavond om 10 uur, kan ik vroeg naar huis.
gulden > euroquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:26 schreef PlarkPlark het volgende:
DIe prijzen van de kaarten vind ik wel vreemd. BIjna 200 euro in 1999? En dan opeens de helft van de prijs.
Dan valt 150+ nog wel mee per kaart.... kloppen die prijzen wel?
Correctie: 27 euro tentje. Die van 20 euro moet je nog wel zelf opzettenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:25 schreef julian6 het volgende:
[..]
bij de decathlon hebben ze zo'n 20 euro tentje die je in 2 seconden kunt opzettenik ga 'm ook kopen van de week
Een paar topics geleden stonden er nog netjes guldentekens. Iemand zal het wel veranderd hebben, maar waarom is me een raadsel.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:38 schreef Tourniquet het volgende:
Waarom staan er dan ook euro's voor 2002?![]()
Beetje achterlijk inderdaad. En jezus was bier vorig jaar 2,30?quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:59 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Een paar topics geleden stonden er nog netjes guldentekens. Iemand zal het wel veranderd hebben, maar waarom is me een raadsel.
Oef... het is niet te hopen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:28 schreef PlarkPlark het volgende:
Hopen dat de RIVM geen negatief advies gaat geven voor evenementen ivm die mietjesgriep
http://www.rivm.nl/cib/bi(...)nten_tcm92-61544.pdf
Vast niet, wordt pas eind september/begin oktober echt nasty (1.000.000+ doden wereldwijd).quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:28 schreef PlarkPlark het volgende:
Hopen dat de RIVM geen negatief advies gaat geven voor evenementen ivm die mietjesgriep
Lowlands niet in gevaar door Mexicaanse griepquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:28 schreef PlarkPlark het volgende:
Ah gelukkig, dan ben ik al op vakantie geweest.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vast niet, wordt pas eind september/begin oktober echt nasty (1.000.000+ doden wereldwijd).
Ja precies. Altijd positief blijven denkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah gelukkig, dan ben ik al op vakantie geweest.
Ik ook. Alleen, op dat gelekte blokkenschema staan ze tegenover Ska-Pquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Faith No More op de radio. Daar heb ik echt zin in
.
Er klopt toch niks van dat blokkenschema?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen, op dat gelekte blokkenschema staan ze tegenover Ska-P
Ik help het mijzelf hopenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er klopt toch niks van dat blokkenschema?
If the bitch got an attituuuuudequote:
Omdat het bekrompen geesten zijn die denken dat alleen de hippe indie waar zij naar luisteren kwalitatief goed of de moeite waard is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:24 schreef RedGuy het volgende:
Waarom zijn mensen die alleen gitaarbandjes willen zien nou nooit eens blij voor anderen dat er een toffe naam bij komt. Alsof je al die bandjes kunt zien want de helft staat tegenover elkaar geprogrammeerd.
Er staat elk jaar een vrij grote hiphop act en ik denk dat Snoop Dogg niet eens zo duur is, in elk geval een stuk goedkoper dan andere grote namen die het gerucht deden.
Precies, lowlands staat juist bekend om vele stijlen. Nah, als iemnd Snoop Dogg niet wil zien gaat ie toch lekekr niet kijken? Voor mijn part komt Dries Roelvink.... dan ga ik die lekker overslaanquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:34 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Omdat het bekrompen geesten zijn die denken dat alleen de hippe indie waar zij naar luisteren kwalitatief goed of de moeite waard is.
Zeker zijn nieuwste album. Dat is allerlei muziek waar toevallig hij door heen rapt/zingt. Niks met HipHop te maken. Dus tofquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:36 schreef CherryLips het volgende:
Het is even wennen, maar ik ga er wel heen. Lijkt me eigenlijk best leuk
.
Ontzettend bekrompen, jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:34 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Omdat het bekrompen geesten zijn die denken dat alleen de hippe indie waar zij naar luisteren kwalitatief goed of de moeite waard is.
Dan weet ik niet welke oogkleppen jij op hebt voor andere muziekstijlen, maar de 4x dat ik geweest ben waren er onder de bekende en nieuwe namen toch hele uiteenlopende dingen. Niks 1 bepaald genre.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:40 schreef Inverted_World het volgende:
het nieuwe namen leren kennen waarvan alles toch blijft vallen in 1 bepaald genre.
Misschien was "genre" niet helemaal goed verwoord. Maar het zijn vaak de zelfde mensen die luisteren naar de techno/minimal/electro/D&B in de bravo maar ook luisteren naar de indie/rock/singersongwriter muziek in de overige tenten. Ik vind die R&B rommel daar niet helemaal bij passen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan weet ik niet welke oogkleppen jij op hebt voor andere muziekstijlen, maar de 4x dat ik geweest ben waren er onder de bekende en nieuwe namen toch hele uiteenlopende dingen. Niks 1 bepaald genre.
Leek mij ooik. Ik wist niet dat Tool, Sonata Arctica, Digitalism, Crystal Castles, NIN, Mika, Nightwish, Anouk, Fever Ray, Scissor Sisters e.d. allemaal 1 genre warenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:44 schreef Drumfire het volgende:
Lowlands draait toch ook om diversiteit?
Lees bovenstaandequote:Op woensdag 15 juli 2009 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leek mij ooik. Ik wist niet dat Tool, Sonata Arctica, Digitalism, Crystal Castles, NIN, Mika, Nightwish, Anouk, Fever Ray, Scissor Sisters e.d. allemaal 1 genre warenWeer wat geleerd!
Heet dat genre dan "muziek"?
Vind jij. Maar een NERD is ook al 2x geweest en dat was een enorm succes, ook onder de techno/minimal/electro/D&B en indie/rock/singersongwriter muziek luisterende mensen,quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:47 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Misschien was "genre" niet helemaal goed verwoord. Maar het zijn vaak de zelfde mensen die luisteren naar de techno/minimal/electro/D&B in de bravo maar ook luisteren naar de indie/rock/singersongwriter muziek in de overige tenten. Ik vind die R&B rommel daar niet helemaal bij passen.
Dan nogquote:
Je ziet inderdaad niet 1 bepaald soort mensen, dat klopt zeker, maar het merendeel is wel enigszins alternatief. Er zullen weinige mensen heen gaan die doorgaan naar Rihanna/Britney Spears/50 Cent etc. luisteren, in ieder geval minder.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind jij. Maar een NERD is ook al 2x geweest en dat was een enorm succes, ook onder de techno/minimal/electro/D&B en indie/rock/singersongwriter muziek luisterende mensen,
Het is geen exclusief festival volgens mij voor 1 bepaald soort mensen, maar gaat juist om de diversiteit.
Ook binnen de mensen zie ik enorm uiteenlopende soorten en maten. Dat maakt het juist zo leuk.
Ik luister over het algemeen het meest naar indie, maar ik ga Snoop Dogg ook zeker zien.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou helemaal niet van Snoop Dogg en luister het nooit, maar ga ook niet zitten mopperen als ie wel komt en het faalacties noemen. Ieder z'n ding. Ik denk idd dat het dara best druk gata zijn. En dat zijn echt niet allemaal britneysmaar ook de indie-godenzonen.
Of ie de belichaming is weet ik niet. Sowieso best moeilijk in 1 lichaam en karakter te passen, of muziekjequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:01 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik luister over het algemeen het meest naar indie, maar ik ga Snoop Dogg ook zeker zien.
Ik ken iemand die in een rock café werkt en heel erg blij is met Snoop Dogg.
Ik denk dat Snoop Dogg de belichaming van Lowlands is, chillen en feesten.
Wat een gelul allemaal. Toen ik voor het eerst op lowlands kwam in 1999, stond er al hiphop. En techno en reggae en punk en hardcore en tja, alle genres die je maar kan verzinnen. Snoop heeft in 1993 met Doggystyle een enorm belangrijk hiphopalbum uitgebracht, en daarna laten zien dat hij van alle markten thuis is. Je hoeft er niet van te houden, maar om hem weg te zetten als een commerciele sukkel die RnB meuk maakt, is een faal actie van JOUW kant. Net als het niet inzien dat dit een heel tof feestje gaat worden in de Alpha, met klassiekers, hitjes en flauwe stonede geintjes.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:40 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ontzettend bekrompen, ja_! Lowlands stond niet echt bekend om namen als Snoop Dogg, dus zo bekrompen is het niet hier niet blij mee te zijn, als ik Snoop Dogg wil zien kan ik ook gaan naar festivals binnen dat muziek genre, evenals een hardcore liefhebber niet snel op LL te vinden zal zijn.
Daarbij is het zonde van het geld, er komen een aantal enorm grote namen die allemaal al eerder zijn gekomen, opzich geen probleem sommige zijn weer leuk te zien, en zo ieder wat wils, maar de bandjes die tegenover de enorme namen staan zijn juist weer erg onbekend, ook dat is geen probleem, maar wat mid-range namen (om het zo maar te noemen) als Fleet Foxes dus bijvoorbeeld zou ook geen probleem zijn, omdat er nu hoogstwaarschijnlijk nogal wat wordt neergelegd voor Snoop Dogg is de kans kleiner dat er nog een hoop toffe namen komen voor de LL liefhebbers, ik denk dat dit serieus een kleine faal actie is.
Het begint op deze manier op Pinkpop te lijken, enkel blijft de sfeer op LL misschien een stuk leuker, natuurlijk ga ik ook daarvoor, maar ik vind het wel echt zonde van de namen en ik denk dat vele het hierin met me eens zijn.
Het leuke voor mij aan lowlands is de sfeer en was het nieuwe namen leren kennen waarvan alles toch blijft vallen in 1 bepaald genre. Snoop Dogg moet ik al vaak genoeg weg zappen als ik perongeluk is een keer langs MTV/TMF kom als ik tv kijk.
Wil je zeggen dat Snoop Dogg niet commercieel is?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:56 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Je hoeft er niet van te houden, maar om hem weg te zetten als een commerciele sukkel die RnB meuk maakt, is een faal actie van JOUW kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |