Liever een dom levend schaap dan een kebab aan het grill (leuk he zo'n metafoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:54 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik hoor jullie nog wel in de toekomst.
Jullie geloven alles wat de regering en de pharma industrie aan info geeft.
Jullie zijn dezelfde mensen die als makke schapen achter demenigte aan lopen zonder zelf na te denken en ook alles geloven wat je in het nieuws ziet.
Dat is niet erg moeten jullie zelf weten, maar ik ben blij dat ik niet bij het domme schapen volk hoor.
WWV is een reptilian en gebruikt zijn 'medicijnen' zodat hij langer in zijn menselijke vorm kan blijven.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Liever een dom levend schaap dan een kebab aan het grill (leuk he zo'n metafoor)
Maar even serieus, jij claimt nu weer info dit info dat. Nogmaals, ik heb het zelf onderzocht en ook meerdere malen zelf mogen ervaren. WWV is zelfs suikerpatient en weet helemaal wat het belang is van medicijnen.
Neem anders even wat Valium, word je weer wat rustiger vanHet werkt echt!
Jij roept alleen maar over de NWO, Bigpharma etc zonder bronnen en/of bewijs, dus wie gelooft hier nu alles klakkeloos, en hoe verschilt je eigen kudde gedrag van "ons", de onwetende massa?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:54 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik hoor jullie nog wel in de toekomst.
Jullie geloven alles wat de regering en de pharma industrie aan info geeft.
Jullie zijn dezelfde mensen die als makke schapen achter demenigte aan lopen zonder zelf na te denken en ook alles geloven wat je in het nieuws ziet.
Dat is niet erg moeten jullie zelf weten, maar ik ben blij dat ik niet bij het domme schapen volk hoor.
En wie zegt dat die onderzoeken van jullie kloppen dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:00 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Het blijft lachen met je. Wie is hier nu echt het makke schaap? Dat ben je toch echt zelf. Jij bent degene die achter allerlei vage internet sites aanloopt waar dingen worden beweert die op GEEN ENKELE manier wetenschappelijk zijn aan te tonen. Alles dat wij hebben gepost is gewoon controleerbaar en gestaafd door vele onderzoeken. Maar dit is het typische verweer van mensen zoals jijzelf. Anderen tot minderwaardig bombarderen omdat dat de ENIGE manier is om je eigen geloof instand te houden. Immers jij weet alles beter dus moeten de andere wel dom zijn. Jij hebt iets gelezen en omdat het je wel aannemelijk klonk MOET het gewoon waar zijn. Dat er nergens ook maar een wetenschappelijk bericht is te vinden dat jou visie deelt is meteen de schuld van BIGPharma. Dat kan ook niet anders want JIJ hebt immers gelijk.
Ik heb het toch niet over medicijnen gast lees eens hoe vaak moet ik dat nog zeggenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Liever een dom levend schaap dan een kebab aan het grill (leuk he zo'n metafoor)
Maar even serieus, jij claimt nu weer info dit info dat. Nogmaals, ik heb het zelf onderzocht en ook meerdere malen zelf mogen ervaren. WWV is zelfs suikerpatient en weet helemaal wat het belang is van medicijnen.
Neem anders even wat Valium, word je weer wat rustiger vanHet werkt echt!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:15 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over medicijnen gast lees eens hoe vaak moet ik dat nog zeggen
dit gaat over vaccins waarvan de veiligheid niet is aangetoond.
quote:Diazepam has a range of side-effects that are common to most benzodiazepines. Most common side-effects include:
* Somnolence
* Suppression of REM sleep
* Impaired motor function
o Impaired coordination
o Impaired balance
o Dizziness and nausea
* Depression[33]
* Impaired learning
* Anterograde amnesia (especially pronounced in higher doses)
* Cognitive deficits[34]
* Reflex tachycardia[35]
Less common paradoxical side-effects can include nervousness, irritability, insomnia, muscle cramps, and in some cases, rage, and violence.[36][37][38] Diazepam may increase, in some people, the propensity toward self-harming behaviours and, in extreme cases, may provoke suicidal tendencies or acts.[39] If these side-effects are present, diazepam treatment should be immediately terminated.
Very rarely dystonia.[40] Benzodiazepines such as diazepam impair learning and memory via their action on benzodiazepine receptors, which causes a dysfunction in the cholinergic neuronal system.[41]
Diazepam may impair the ability to drive vehicles or operate machinery. The impairment is worsened by consumption of alcohol, because both act as central nervous system depressants.[16]
During the course of therapy, tolerance to the sedative effects usually develops, but not to the anxiolytic and myorelaxant effects.[42]
Patients with severe attacks of apnea during sleep may suffer respiratory depression (hypoventilation) leading to respiratory arrest and death.
Diazepam in doses of 5 mg or more causes significant deterioration in alertness performance combined with increased feelings of sleepiness.
Die onderzoeken zijn echter dusdanig neergezet dat je ze op een medische faculteit kan nabootsen. En hey, dat is gek, dan blijkt het inderdaad te kloppen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:13 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
En wie zegt dat die onderzoeken van jullie kloppen dan?
Jullie zijn echt kleine kinderen met jullie zogenaamde onderzoekjes die wel waar zijn en die waar ik mee aan kom lekker niet.
De onderzoeken waar jullie mee komen zijn door de pharma industrie zelf gedaan of in het belang daarvan.
Dus lul niet die werken altijd in hun voordeel.
Wat is er gebeurd? Prostaatonderzoek gone wrong?quote:Op ZONDAG 12 JULI 2009 07:23 schreef HugoBaas het volgende:
Weleens Valium gehad van de dokter.
Wel chill, maar als de telefoon gaat kun je niet eens je ogen open doen om te kijken waar dat ding ligt.![]()
Verder wel chill spul. En je wordt echt super uitgerust wakker zoals je nog nooit wakker bent geworden.
Wat een bullshit over dat roken. Iedereen, werkelijk íedereen weet allang dat roken slecht is, dus doe nu niet alsof dat pas de laatste jaren uitgekomen is. Maar ondanks dat je weet dat je je longen ruïneert met die troep blijf je roken, dus kom dan niet aan met fabeltjes over massamoord door bigpharma, want je gebruikt zélf ook valium, en rara waar komt dat vandaan? Van bigpharma. Hoe rijm je dat?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:13 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
En wie zegt dat die onderzoeken van jullie kloppen dan?
Jullie zijn echt kleine kinderen met jullie zogenaamde onderzoekjes die wel waar zijn en die waar ik mee aan kom lekker niet.
De onderzoeken waar jullie mee komen zijn door de pharma industrie zelf gedaan of in het belang daarvan.
Dus lul niet die werken altijd in hun voordeel.
70 jaar geleden waren er onderzoeken dat roken niet schadelijk is en nu ineens zijn er mensen ziek en toont onderzoek aan dat het wel schadelijk is dus wat je roept is dikke stierenpoep.
Wat kan er dan gebeuren? Vast niet zoiets als in Staphorst waar ze zich destijds juist niet lieten inenten:quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:43 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Als je je laat inenten kun je gewoon ziek worden en je kunt zelfs ziek worden van de inenting zelf dus have fun ermee.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:12 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Welke mogelijke gevolgen en in hoeverre zijn die mogelijke gevolgen erger dan het doel?
In het verleden tot heden hebben miljarden mensen vaccinaties gekregen zonder noemenswaardige problemen. Maar volgens jou doen die vaccinaties dus meer kwaad dan goed
Wat is dat met dat zilver? Kun je daar iets meer over vertellen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:19 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die onderzoeken zijn echter dusdanig neergezet dat je ze op een medische faculteit kan nabootsen. En hey, dat is gek, dan blijkt het inderdaad te kloppen.
Dat neppe zilver waar sommigen mee stoeien, dat is nooit wetenschappelijk onderbouwd en nergens werkend getest. Hmmm...wie te geloven?
Oh en....ben je in korte tijd ineens van mening veranderd?
[..]
Wat is er gebeurd? Prostaatonderzoek gone wrong?
Je hebt wel genoeg van je trolpoging?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:23 schreef HugoBaas het volgende:
Kan iemand dit topic niet sluiten?
Dan open ik even een nieuwe over betweterige mongolen die zogenaamd alles weten met hun medicijnen boekjes en geneespruts studie en die nergens voor openstaan met hun door tunnelvisie bekrompen geest.
Ik heb genoeg van achterlijke kutten en mongolen die hun eigen mening doordrukken en denken dat ze ergens verstand van hebben maar alleen maar hun studieboekjes geloven en niet verder kijken dan hun neus langs is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt wel genoeg van je trolpoging?
In een BNW topic over Jane Burgermeister en genocide, volgens vele alu-hoedjes = dat bewerkte zilver een middel tegen allesquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is dat met dat zilver? Kun je daar iets meer over vertellen?
Die mensen kunnen wél wetenschappelijke bronnen interpreteren. Daar ontbreekt het sommige mensen wel aan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:28 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik heb genoeg van achterlijke kutten en mongolen die hun eigen mening doordrukken en denken dat ze ergens verstand van hebben maar alleen maar hun studieboekjes geloven en niet verder kijken dan hun neus langs is.
LEZEN ik heb het met eigen ogen gezien.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:28 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik heb genoeg van achterlijke kutten en mongolen die hun eigen mening doordrukken en denken dat ze ergens verstand van hebben maar alleen maar hun studieboekjes geloven en niet verder kijken dan hun neus langs is.
Jij hebt alles met eigen ogen gezien? Ook de inhoud van het vaccin voor de Mexicaanse griep?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:30 schreef Dragorius het volgende:
[..]
LEZEN ik heb het met eigen ogen gezien.
Aha, bedankt, ga ik daar ook eens lezen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
In een BNW topic over Jane Burgermeister en genocide, volgens vele alu-hoedjes = dat bewerkte zilver een middel tegen alles
je kunt het op die sites kopen, nogal dure homeopathie
Wat heb je aan kijken als je niet weet waar het over gaat?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:28 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat is stoere taal!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:28 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Het is colloidaalzilver voornamelijk gebruikt in water en ja dat kan tegen bacteriën helpen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aha, bedankt, ga ik daar ook eens lezen.
Zilveren sieraden is ook goed? Dan zit ik namelijk gebakken
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:24 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Wat kan er dan gebeuren? Vast niet zoiets als in Staphorst waar ze zich destijds juist niet lieten inenten:
http://lib.itg.be/open/POP/Polio_2008tinf0068.pdf
En nogmaals:
[..]
Nee nee nee.quote:Nederland is in 2007 een van de landen met de
hoogste inentingspercentages van de wereld. Toch
geldt ons land nog steeds als het grootste risicogebied
voor polio binnen Europa. Niet omdat er inmiddels
ook heel wat antroposofen en macrobioten
zijn die iets hebben tegen inenten, maar omdat de
bevindelijk gereformeerden zo op een kluitje wonen.
Er hoeft er maar 1 in contact te komen met
een Afghaanse vluchteling en polio verspreidt zich
weer als een lopend vuurtje over de ‘bible belt’, met
Staphorst als noordelijkste punt.
Kópen? Maar dat gaat toch tegen het principe in van niet-winstgevend?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
In een BNW topic over Jane Burgermeister en genocide, volgens vele alu-hoedjes = dat bewerkte zilver een middel tegen alles
je kunt het op die sites kopen, nogal dure homeopathie
Bron?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
Nee nee nee.
Meldt er dan wel bij dat gros van de slachtoffers gewoon gevaccineerd waren.
oh ach ja het is RIVM arts. vandaar de bullshit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |