abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71015595
Kunnen we misschien weer verdergaan met vacinaties want dit gaat echt compleet nergens meer over.
Organenhandelcomplot, necrofilie, vrouwenhandel (?!) en incidenten die voor de tuchtraad zijn verschenene en ook veroordeeld zijn die ineens als 'de norm' worden gezien. Dat is ongeveer van het niveau een marokkaan jat een tas: alle marokkanen zijn tasjesdieven. slecht voorbeeld hier op fok. Één opel rijd door rood, alle opelbestuurders rijden door rood.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_71015596
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat wordt naar het buitenland verpatst. Het binnelands houden gaat toch opvallen dat er een handel is?!!
Tenminste dat zou ik denken.

Ik heb over illegale handel. Niet de legale handel waar jij over praat.
Zoals bekend is nederland een grote in vrouwenhandel ... waarom dan ook niet in orgaanhandel?!
[..]
Hoelang denk jij in al je oneindige wijsheid dat een orgaan na overlijden goed blijft? Nou? NOU?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  Moderator woensdag 15 juli 2009 @ 22:03:28 #283
249559 crew  Lavenderr
pi_71015626
Heb weer even bijgelezen en weer staat mijn verstand stil bij de dingen die ik gelezen heb.
Weet gewoon niet meer hoe te reageren op deze verzameling bullshit, excusez le mot
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:04:59 #284
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71015677
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:01 schreef mr.happy het volgende:

[..]

Maar denk dan eens niet zo moeilijk met complotten in ziekenhuizen en omgekochte artsen en wat nog meer ! Damn, een kleine achterkamerkliniek, eens in de zoveel tijd een dakloze een klap in zijn nek geven en die versnijden. Veel eenvoudiger.
misschien gebeurd dat ook wel. Maar de kans dat als je een patient van Steur hebt is kans groter dat je gezonde nieren en harten hebt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_71015680
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Jij wil er echt niet aan hè. dat artsen expres fouten maken
Nee en dat heeft een reden, omdat ik persoonlijk weet dat ze dat in ieder geval niet expres doen. Je hebt nog steeds iets als medische tuchtcolleges.. Daar wil je als arts niet zitten, zeker niet als je iemand bewust laat overlijden. En dat is altijd aan te tonen hoor, een chirurg staat niet alleen in een ok.
quote:
Wake up.
Word jij maar wakker uit die psychoses van je. Ziek mannetje.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:06:00 #286
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71015723
Nooit gedacht dat ik dit ging zeggen, maar nu vind ik het ook bizar worden.

Voor de mensen die nu pas lezen, lees alles hiervoor even van mij.

En zoals iemand anders al zei het gaat hier over vaccinaties.

Toch?
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_71015744
Als die "organenhandel" op grote schaal zou gebeuren was het tekort al lang en breed opgelost
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:06:42 #288
52357 Lambiekje
pi_71015751
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:05 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nee en dat heeft een reden, omdat ik persoonlijk weet dat ze dat in ieder geval niet expres doen. Je hebt nog steeds iets als medische tuchtcolleges.. Daar wil je als arts niet zitten, zeker niet als je iemand bewust laat overlijden. En dat is altijd aan te tonen hoor, een chirurg staat niet alleen in een ok.
[..]

Word jij maar wakker uit die psychoses van je. Ziek mannetje.
nee de gezondheidzorg is ziek.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_71015786
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:41 schreef mr.happy het volgende:

[..]

Dus, is er geen controleerbaarheid mogelijk. Dan blijft het toch bij opmerkingen roepen of niet ?
M'n andere reaktie vermeldt toch duidelijk het cijfer 11 doden per dag, met de bron: Inspectie voor de Gezondheidszorg, 2000; Baan et al., 2001.? Heb vandaag weinig zin in googelen, maar met de naam Dirk Paardekooper moet het mogelijk zijn om de oorspronkelijke studie terug te vinden.

Maar ik zie dat je berichten die minder dan vier jaar oud zijn al niet relevant meer beschouwt. Wat is er in die jaren veranderd, ben jij misschien arts geworden of zo?
I'll be back
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:10:16 #290
52357 Lambiekje
pi_71015868
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:06 schreef HugoBaas het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit ging zeggen, maar nu vind ik het ook bizar worden.

Voor de mensen die nu pas lezen, lees alles hiervoor even van mij.

En zoals iemand anders al zei het gaat hier over vaccinaties.

Toch?
ja we dwalen af.

Weer on topic. Iemand al deze bekeken...
pi_71015921
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja we dwalen af.

Weer on topic. Iemand al deze bekeken...

Lambiekje, laat maar. We geloven je niet meer. Je hebt je geloofwaardigheid verspeelt en ik twijfel of iemand hier je nog ziet als een volwaardige discussiepartner.
pi_71015974
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee de gezondheidzorg is ziek.
Nee, jij bent ziek met je zieke gedachten en je smerige beschuldigingen van "mengele-ideologie" Ik kots op jouw gedachtegang. Dat je dit met droge ogen achter je met-bacterien-bevuilde toetsenbord kan typen, en het dan ook schijnbaar echt menen.
Je hebt de holocaust nog niet ontkend hier, aangezien we toch off-topic raken hier. Ik ben volgens jou toch een nazi, net als switchboy en mijn vriendin?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:12:42 #293
52357 Lambiekje
pi_71015978
In Lies We Trust: The CIA, Hollywood and Bioterrorism

Als men deze docu heeft gezien snapt mischien men wel meer waarom ik doel op orgaanhandel.
pi_71015985
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:07 schreef Gavin_de_Becker het volgende:

[..]

M'n andere reaktie vermeldt toch duidelijk het cijfer 11 doden per dag, met de bron: Inspectie voor de Gezondheidszorg, 2000; Baan et al., 2001.? Heb vandaag weinig zin in googelen, maar met de naam Dirk Paardekooper moet het mogelijk zijn om de oorspronkelijke studie terug te vinden.

Maar ik zie dat je berichten die minder dan vier jaar oud zijn al niet relevant meer beschouwt. Wat is er in die jaren veranderd, ben jij misschien arts geworden of zo?
Iedere dode die valt door een menselijke fout is er natuurlijk één teveel. maar hoe staan deze cijfers tenopzichte de totaalsterfte in een ziekenhuis? Hebben de artsen van hun fouten geleerd? Hoe is daar toen op gereageerd? Hoe is de situatie nu anders dan in 2005? Welke maatregelen zijn er in de tussentijd genomen? Allemaal wel belangrijke vragen als je daar nu op verder wilt gaan.
pi_71016065
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:12 schreef switchboy het volgende:

[..]

Iedere dode die valt door een menselijke fout is er natuurlijk één teveel. maar hoe staan deze cijfers tenopzichte de totaalsterfte in een ziekenhuis? Hebben de artsen van hun fouten geleerd? Hoe is daar toen op gereageerd. Hoe is de situatie nu anders dan in 2005. Welke maatregelen zijn er in de tussentijd genomen. Allemaal wel belangrijke vragen als je daar nu op verder wilt gaan.
dat dus.
dank je wel Switchboy !
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:16:04 #296
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71016105
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:12 schreef Lambiekje het volgende:
In Lies We Trust: The CIA, Hollywood and Bioterrorism

Als men deze docu heeft gezien snapt mischien men wel meer waarom ik doel op orgaanhandel.
Ik ga hem morgen wel even kijken!
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:17:02 #297
52357 Lambiekje
pi_71016140
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:11 schreef mr.happy het volgende:

[..]

Lambiekje, laat maar. We geloven je niet meer. Je hebt je geloofwaardigheid verspeelt en ik twijfel of iemand hier je nog ziet als een volwaardige discussiepartner.
Je geloofde me toch al niet voor deze orgaanhandel-discussie.

Het geeft wel aan hoe je tegen over informatie staat die de goede werking van vaccinatie bekritiseert. Je wilt geheel niet informeren met wat er nu voor problemen worden aangekaart door de dissidenten.

Dus in die zin ben je niet zo ongeloofwaardig als jij mij beschuldigd.
pi_71016368
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je geloofde me toch al niet voor deze orgaanhandel-discussie.

Het geeft wel aan hoe je tegen over informatie staat die de goede werking van vaccinatie bekritiseert. Je wilt geheel niet informeren met wat er nu voor problemen worden aangekaart door de dissidenten.

Dus in die zin ben je niet zo ongeloofwaardig als jij mij beschuldigd.
1) sjezus, probeer eens een goedlopende zin te schrijven !

inderdaad, daarvoor had je ook al zoveel onzin gespuid dat ik het al zat was, maar je bent de laatste pagina's zo onder alle niveau doorgegaan dat ik je gewoon niet meer hoef.
Ik sta open voor kritische gedachten, maar niet voor niet-kloppende, niet-onderbouwde opruiende fantasie-onzin.

[ Bericht 0% gewijzigd door mr.happy op 15-07-2009 22:31:01 ]
pi_71016596
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:12 schreef switchboy het volgende:

[..]

Iedere dode die valt door een menselijke fout is er natuurlijk één teveel. maar hoe staan deze cijfers tenopzichte de totaalsterfte in een ziekenhuis? Hebben de artsen van hun fouten geleerd? Hoe is daar toen op gereageerd? Hoe is de situatie nu anders dan in 2005? Welke maatregelen zijn er in de tussentijd genomen? Allemaal wel belangrijke vragen als je daar nu op verder wilt gaan.
Wat bedoel je, in 2005 escaleerde het probleem, heeft men dit onderkend en aangepakt???
Denk je dat de cijfers voor 1990, 1995, 2000 of 2008 anders zouden zijn? Dat die ene studie in 2005 plots de ogen heeft geopend voor feiten die we al decennia kennen? dat er daarvoor of daarna geen gelijkaardige studies geweest zijn?

Ik haal één willekeurige studie aan, en sommigen gaan er meteen vanuit dat de medische wereld naar aanleiding daarvan is in actie geschoten. Een manier van redeneren die ik eerder bij de alu-hoedjes verwacht.

* Gavin_de_Becker heeft zelf ooit een aluhoedje gedragen. combinatie van methamfetamine en revenge handleidingen die truukjes met magnetrons uitleggen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Gavin_de_Becker op 15-07-2009 22:34:20 ]
I'll be back
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:31:18 #300
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_71016713
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:03 schreef Biogarde het volgende:
Ik ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: