Hoelang denk jij in al je oneindige wijsheid dat een orgaan na overlijden goed blijft? Nou? NOU?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat wordt naar het buitenland verpatst. Het binnelands houden gaat toch opvallen dat er een handel is?!!
Tenminste dat zou ik denken.
Ik heb over illegale handel. Niet de legale handel waar jij over praat.
Zoals bekend is nederland een grote in vrouwenhandel ... waarom dan ook niet in orgaanhandel?!
[..]
misschien gebeurd dat ook wel. Maar de kans dat als je een patient van Steur hebt is kans groter dat je gezonde nieren en harten hebt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:01 schreef mr.happy het volgende:
[..]
Maar denk dan eens niet zo moeilijk met complotten in ziekenhuizen en omgekochte artsen en wat nog meer ! Damn, een kleine achterkamerkliniek, eens in de zoveel tijd een dakloze een klap in zijn nek geven en die versnijden. Veel eenvoudiger.
Nee en dat heeft een reden, omdat ik persoonlijk weet dat ze dat in ieder geval niet expres doen. Je hebt nog steeds iets als medische tuchtcolleges.. Daar wil je als arts niet zitten, zeker niet als je iemand bewust laat overlijden. En dat is altijd aan te tonen hoor, een chirurg staat niet alleen in een ok.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jij wil er echt niet aan hè. dat artsen expres fouten maken
Word jij maar wakker uit die psychoses van je. Ziek mannetje.quote:Wake up.
nee de gezondheidzorg is ziek.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee en dat heeft een reden, omdat ik persoonlijk weet dat ze dat in ieder geval niet expres doen. Je hebt nog steeds iets als medische tuchtcolleges.. Daar wil je als arts niet zitten, zeker niet als je iemand bewust laat overlijden. En dat is altijd aan te tonen hoor, een chirurg staat niet alleen in een ok.
[..]
Word jij maar wakker uit die psychoses van je. Ziek mannetje.
M'n andere reaktie vermeldt toch duidelijk het cijfer 11 doden per dag, met de bron: Inspectie voor de Gezondheidszorg, 2000; Baan et al., 2001.? Heb vandaag weinig zin in googelen, maar met de naam Dirk Paardekooper moet het mogelijk zijn om de oorspronkelijke studie terug te vinden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:41 schreef mr.happy het volgende:
[..]
Dus, is er geen controleerbaarheid mogelijk. Dan blijft het toch bij opmerkingen roepen of niet ?
ja we dwalen af.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:06 schreef HugoBaas het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit ging zeggen, maar nu vind ik het ook bizar worden.
Voor de mensen die nu pas lezen, lees alles hiervoor even van mij.![]()
En zoals iemand anders al zei het gaat hier over vaccinaties.
Toch?
Lambiekje, laat maar. We geloven je niet meer. Je hebt je geloofwaardigheid verspeelt en ik twijfel of iemand hier je nog ziet als een volwaardige discussiepartner.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja we dwalen af.
Weer on topic. Iemand al deze bekeken...
Nee, jij bent ziek met je zieke gedachten en je smerige beschuldigingen van "mengele-ideologie"quote:
Iedere dode die valt door een menselijke fout is er natuurlijk één teveel. maar hoe staan deze cijfers tenopzichte de totaalsterfte in een ziekenhuis? Hebben de artsen van hun fouten geleerd? Hoe is daar toen op gereageerd? Hoe is de situatie nu anders dan in 2005? Welke maatregelen zijn er in de tussentijd genomen? Allemaal wel belangrijke vragen als je daar nu op verder wilt gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:07 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
[..]
M'n andere reaktie vermeldt toch duidelijk het cijfer 11 doden per dag, met de bron: Inspectie voor de Gezondheidszorg, 2000; Baan et al., 2001.? Heb vandaag weinig zin in googelen, maar met de naam Dirk Paardekooper moet het mogelijk zijn om de oorspronkelijke studie terug te vinden.
Maar ik zie dat je berichten die minder dan vier jaar oud zijn al niet relevant meer beschouwt. Wat is er in die jaren veranderd, ben jij misschien arts geworden of zo?
dat dus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:12 schreef switchboy het volgende:
[..]
Iedere dode die valt door een menselijke fout is er natuurlijk één teveel. maar hoe staan deze cijfers tenopzichte de totaalsterfte in een ziekenhuis? Hebben de artsen van hun fouten geleerd? Hoe is daar toen op gereageerd. Hoe is de situatie nu anders dan in 2005. Welke maatregelen zijn er in de tussentijd genomen. Allemaal wel belangrijke vragen als je daar nu op verder wilt gaan.
Ik ga hem morgen wel even kijken!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:12 schreef Lambiekje het volgende:
In Lies We Trust: The CIA, Hollywood and Bioterrorism
Als men deze docu heeft gezien snapt mischien men wel meer waarom ik doel op orgaanhandel.
Je geloofde me toch al niet voor deze orgaanhandel-discussie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:11 schreef mr.happy het volgende:
[..]
Lambiekje, laat maar. We geloven je niet meer. Je hebt je geloofwaardigheid verspeelt en ik twijfel of iemand hier je nog ziet als een volwaardige discussiepartner.
1) sjezus, probeer eens een goedlopende zin te schrijven !quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je geloofde me toch al niet voor deze orgaanhandel-discussie.
Het geeft wel aan hoe je tegen over informatie staat die de goede werking van vaccinatie bekritiseert. Je wilt geheel niet informeren met wat er nu voor problemen worden aangekaart door de dissidenten.
Dus in die zin ben je niet zo ongeloofwaardig als jij mij beschuldigd.
Wat bedoel je, in 2005 escaleerde het probleem, heeft men dit onderkend en aangepakt???quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:12 schreef switchboy het volgende:
[..]
Iedere dode die valt door een menselijke fout is er natuurlijk één teveel. maar hoe staan deze cijfers tenopzichte de totaalsterfte in een ziekenhuis? Hebben de artsen van hun fouten geleerd? Hoe is daar toen op gereageerd? Hoe is de situatie nu anders dan in 2005? Welke maatregelen zijn er in de tussentijd genomen? Allemaal wel belangrijke vragen als je daar nu op verder wilt gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |