abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juli 2009 @ 20:31:43 #101
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70979567
Neehoor, de een is gewoon vroeger als de ander Kersjes.
de vk vanmiddag gaf aan dat het gewoon fijn was, zo weet je ook gelijk dat het past zeg maar

McLaura ik hoop dat je je snel beter voelt
MeNicole ik heb Leander helaas gemist, maar ga er stiekem vanuit dat het echt een knapperd is

Lilly wat een opluchting dat je nu eerder terrecht kunt
En hier in 2004 vanwege een medische indicatie een 20 weken echo (ivm een vergroeide nier en later operatie om een nier helemaal weg te halen, bij M)
Aoraki fijn dat de echo goed was en leuk een zoon

Waarom willen de meesten het tegenwoordig eigenlijk het geslacht weten?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Jubileum moderator dinsdag 14 juli 2009 @ 20:33:16 #102
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70979633
Menicole gefeliciteerd met Leander!
Jammer dat de foto alweer weg is

Xenia wat een fijn nieuws heel fijn dat het toch nog zo afloopt, een happy end...
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_70979758
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Bij mij op het flesje Floradix (zo'n mini-gevalletje) staat toch echt 54% van de ADH
aan ijzer. En dan moet je 20 ml per dag geloof ik.
Maar Tessie, krijg jij dat spul weg joh? Wat een enorm ranzige zooi is dat!

Hee wat raar dat dat verschilt dan, of je zo´n klein flesje of een gewone grote hebt... Maar je moet dan idd 20ml per dag. En ik heb het vandaag pas gekocht (mijn hb was nog wat te laag en daarom adviseerde de vk dit), maar nog niet gebruikt. Ik zag er nogal tegenop, omdat ik dingen die vies smaken echt naar vind. En nu durf ik helemaal niet meer

Xenia, wat een goed nieuws!

En Aoraki, een zoontje Zo leuk
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70979870
Tessie: tja toch gewoon proberen die Floradix Zal maar niet zeggen dat ik het hier ook absoluut niet weg kreeg, zelfs niet met jus d'orange erdoor. Maar dat laatste kun je nog wel proberen
  dinsdag 14 juli 2009 @ 20:41:31 #105
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70979931
ik heb pillen van floradix, die smaken niet echt ergens naar ofzo, kun je die niet nemen anders Tessie?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 14 juli 2009 @ 20:42:34 #106
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70979976
Aoraki, fijn da alles goed was! en jongetjes zijn heel leuk!

Lily, fijn dat je as maandag al terecht kunt!

huup 35 wk!

Xenia, fijn dat het zo goed gaat!

En ff een voor mezelf, want ik heb een redelijk pijnloze dag gehad!
En de fysio heeft me niet superhard mishandeld!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 20:47:26 #107
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_70980162
Gefeliciteerd MeNicole met Leander

Octopussy proficiat en welkom
pi_70980170
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:41 schreef huuphuup het volgende:
ik heb pillen van floradix, die smaken niet echt ergens naar ofzo, kun je die niet nemen anders Tessie?
Ik wist niet die bestonden!! Zou idd vast een hoop schelen!
pi_70980297
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:07 schreef Vicky het volgende:
ik heb m bij Amber ook gehad en dat was in 2005
De 20 weken echo zoals hij er nu voor iedereen is (vergoed) bestaat sinds 1 januari 2006. Daarvoor kreeg je hem alleen op medische indicatie OF zelf regelen en betalen bij een echocentrum (zoals je dat nu ook kunt doen).
pi_70980389
Aoraki, wat fijn dat alles goed was, en dan als klap op de vuurpijl meteen het geslacht duidelijk!
Ben zelfs ook wel heel benieuwd naar de 20-weken echo (bij 21.6)... Maar wij (lees man) willen het niet weten qua geslacht. Mij lijkt het vooral erg praktisch en ergens ben ik een beetje bang voor mijn eigen reactie als het straks met de geboorte niet blijkt te zijn wat ik nu denk of mischien wel een beetje hoop. begrijp me niet verkeerd,et beiden ben ik ongelofijk blij, maar ik zie mezelf eerder met het een dan het ander...
Maar we wachten gewoon braaf af
pi_70980401
Ieuw Meimeltje, nu ga ik het dus écht niet meer nemen.. (ik ben echt heel erg met dit soort dingen, ik was al bang dat het heel ranzig was, maar nu meerderen het ook echt zeggen hoef ik dus niet meer)
Ik wou dus eigenlijk ook die pillen, maar die hadden ze niet bij die apotheek, dus toen wou ik het ergens anders gaan kopen, maar toen begon die apotheker een heel verhaal over dat die pillen niet zo lekker zijn voor je maag enzo, en dat dat spul heus niet zo vies was... Maar goed, morgen dus maar even bij een andere apotheek langs voor die pillen.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 20:57:55 #112
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70980533
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:54 schreef tessie het volgende:
Ieuw Meimeltje, nu ga ik het dus écht niet meer nemen.. (ik ben echt heel erg met dit soort dingen, ik was al bang dat het heel ranzig was, maar nu meerderen het ook echt zeggen hoef ik dus niet meer)
Ik wou dus eigenlijk ook die pillen, maar die hadden ze niet bij die apotheek, dus toen wou ik het ergens anders gaan kopen, maar toen begon die apotheker een heel verhaal over dat die pillen niet zo lekker zijn voor je maag enzo, en dat dat spul heus niet zo vies was... Maar goed, morgen dus maar even bij een andere apotheek langs voor die pillen.
wat zou er extreem anders zijn aan die pillen dan aan het drankje het blijft hetzelfde merk en hetzelfde product alleen in een andere vorm. Het enige wat ik me kan voorstellen is de vulstof van de pillen maar dat is meestal op lactose basis toch? Als je geen koemelk allergie hebt lijkt me daar weinig mis mee...

Die pillen heb ik trouwens gewoon bij Etos gehaald en ik heb ze bij kruidvat ook zien staan. Ze zijn zelfs online hier te krijgen.

Ik heb trouwens geen idee hoe het drankje smaakt maar als het je zo tegen staat moet je vooral gewoon die tabletjes nemen joh, niets van die apotheek aantrekken

-edit-
kheb even voor je gekeken, je moet drie tabletten per dag innemen, 1 voor elke maaltijd zeg maar, en per 3 tabletten heb je dan een 21 mg ijzer wat neerkomt op 150% van de adh. Verder kan ik weinig raars aan de samenstelling ontdekken eigk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:01:15 #113
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70980632
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:05 schreef miss_sly het volgende:
leonieke, de hartelijke felicitaties van McLaura Ze smste me dat ze zo graag wilde weten hoe het met je echo gegaan was

MeNicole ook gefeliciteerd van McLaura met dee geboorte van je zoon.

Met McLaura gaat het aardig. Thijs ligt bij haar en de borstvoeding begint op gang te komen. Ze heeft zelf last van postspinale hoofdpijn .
Zo lief van haar! Moest je haar nog eens smsen, wil je haar dan bedanken en haar veel beterschap wensen?

En damn, wat gaan jullie vlug! Ik had al niet door dat er een nieuw topic was
MeNicole, van harte gefeliciteerd. Alleen jammer dat ik de foto heb gemist

Voor alle mensen die me nog verwelkomd hebben: bedankt Jullie zijn echt met te veel om jullie allemaal op te noemen

Octo: welkom

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat ik ooit bovenaan dat lijstje zal komen te staan
pi_70980753
Huup: een pilletje hoef je alleen door te slikken, de overheersende smaak proef je dan niet. Met een drankje ben je wel langer bezig, ik werd er alleen maar misselijk van. Denk dat een pilletje wel te doen is.
Edit: je doet ws op de reactie van degene die wat tegen Tessie zei over de pillen en slecht voor de maag Sorry las hm dus verkeerd!
pi_70980821
Huup, hij had het over dat die pillen moeilijk oplossen ofzo, en dat het dan zwaar op je maag lag of iets en dan zou je dus last krijgen van je maag. (ik heb niet zo heel goed geluisterd, ik kan nog steeds niet zo goed mijn aandacht bij blabla praatjes houden die over iets anders gaan dan mijn zoon ) Maar waarschijnlijk ben ik dus gewoon in zn (anti)verkooppraatje getrapt, zodat hij me dus wel zo´n fles verkocht heeft...
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:07:49 #116
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70980825
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:05 schreef Meimeltje het volgende:
Huup: een pilletje hoef je alleen door te slikken, de overheersende smaak proef je dan niet. Met een drankje ben je wel langer bezig, ik werd er alleen maar misselijk van. Denk dat een pilletje wel te doen is.
ja weet ik haha maar dat bedoelde ik dan ook met wat er zo anders aan zou zijn. Omdat die apotheker zegt dat die pillen slecht zouden zijn voor je maag, ik kan me dat niet echt voorstellen namelijk aangezien het uiteindelijk om hetzelfde product gaat. En als dat drankje je tegenstaat dan zou ik gewoon voor die pillen gaan

t is slechts toeval dat ik gelijk die pillen heb gehaald ik wist niet dat er ook een drankje was die hadden ze niet bij Etos staan maar anders had ik denk ik toch de voorkeur gegeven aan pillen, neemt ook wat makkelijker mee onderweg enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70980856
Haha was mn post al aan het veranderen toen ik het nog een keer na las Sowwy
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:09:52 #118
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70980897
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:07 schreef tessie het volgende:
Huup, hij had het over dat die pillen moeilijk oplossen ofzo, en dat het dan zwaar op je maag lag of iets en dan zou je dus last krijgen van je maag. (ik heb niet zo heel goed geluisterd, ik kan nog steeds niet zo goed mijn aandacht bij blabla praatjes houden die over iets anders gaan dan mijn zoon ) Maar waarschijnlijk ben ik dus gewoon in zn (anti)verkooppraatje getrapt, zodat hij me dus wel zo´n fles verkocht heeft...
Je eigenste erwtje is ook veel leuker om aan te denken

mja ik weet het niet hoor ik heb geen apothekers-opleiding gehad verder maar ik kan me haast niet indenken dat het zo'n impact heeft.
En als het iets toevoegt voor je, ik heb geen last van mn maag en poep prima op die pillen

kun je anders niet even je vk bellen om het na te vragen? Volgens mij zijn zij wel redelijk op de hoogte wat homeopathische middeltjes betreft enzo juist omdat zwangeren vaak alleen dat mogen gebruiken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:10:29 #119
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70980925
Poppedein, haha, zo had ik 'm nog niet gelezen.. Voelde me al bijna naar omdat ik zoiets sufs had gezegd klaarblijkelijk Ah well, morgenochtend zullen we zien (en ván wie het is, daar is weinig onduidelijk over idd )..

Aoraki, wat leuk, een jongetje en alles was goed! Jeej!
3!
pi_70981015
Ik ga gewoon morgen lekker die pillen kopen, en als ik dan last van mn maag krijg, zie ik het dan wel Beter dan een ranzig drankje haha (ik wist ook gewoon vantevoren dat ik dat spul niet had moeten kopen, maar ja, mutserig he)
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:14:58 #121
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70981084
Aoraki, gefeliciteerd met je mooie 20 weken echo.

MeNIcole, ik heb Leander ook net gemist> Jammer. Ik weet overigens niet of ik je al gefeliciteerd had. Volgens mij niet. Dus bij deze.

Duch.... in de top 10!!! (bijna dan)

MissSly, wat lief van je moeder zeg

Bar, mijn man zegt, omdat het kan. Wij willen het geslacht ook weten. Houden het dit keer waarschijnlijk wel geheim.

Huup, ik zou ook voor de M gaan. Veel vocht he, dus dat zijn kilos die eigenlijk niet tellen

Lily, fijn dat je maandag terecht kunt!

Octo, welkom, geniet van je zwangerschap.

Emmy, als je zo graag wil sponsoren dan mag je namens mij ook wel sponsoren hoor

Xenia wat fijn dat jullie stapje voor stapje toch steeds dichter bij elkaar komen. Hopelijk komt het uiteindelijk helemaal goed!
pi_70981281
Mooi ja Lily, dat je maandag mag langskomen! Fijn!

Octopus gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat je maar een fijne tijd tegemoet mag gaan.

Xenia, dat klinkt echt een stuk beter! harstikke mooi!

Gets, ik wou nog ergens op reageren maar ik weet het gewoon niet meer....stom is dat!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:28:54 #123
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70981510
uhmmm hoe herken je Vruchtwater?
En hoe ruikt het?

doordat ik ook last heb van die incontinetie, vind ik het even lastig om onderscheid te maken... ik zit op de bank en voel ineens wat naar beneden lopen, en het ruikt niet naar urine
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70981547
Oh Bar! Wat spannend!!!
Is het niet iets met op je hand blazen en als er dan nog wat komt is het vruchtwater?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 14 juli 2009 @ 21:29:59 #125
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70981555
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:28 schreef _Bar_ het volgende:
uhmmm hoe herken je Vruchtwater?
En hoe ruikt het?

doordat ik ook last heb van die incontinetie, vind ik het even lastig om onderscheid te maken... ik zit op de bank en voel ineens wat naar beneden lopen, en het ruikt niet naar urine
zou t begonnen zijn
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')