Hee wat raar dat dat verschilt dan, of je zo´n klein flesje of een gewone grote hebt... Maar je moet dan idd 20ml per dag. En ik heb het vandaag pas gekocht (mijn hb was nog wat te laag en daarom adviseerde de vk dit), maar nog niet gebruikt. Ik zag er nogal tegenop, omdat ik dingen die vies smaken echt naar vind. En nu durf ik helemaal niet meerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bij mij op het flesje Floradix (zo'n mini-gevalletje) staat toch echt 54% van de ADH
aan ijzer. En dan moet je 20 ml per dag geloof ik.
Maar Tessie, krijg jij dat spul weg joh? Wat een enorm ranzige zooi is dat!
Ik wist niet die bestonden!! Zou idd vast een hoop schelen!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:41 schreef huuphuup het volgende:
ik heb pillen van floradix, die smaken niet echt ergens naar ofzo, kun je die niet nemen anders Tessie?
De 20 weken echo zoals hij er nu voor iedereen is (vergoed) bestaat sinds 1 januari 2006. Daarvoor kreeg je hem alleen op medische indicatie OF zelf regelen en betalen bij een echocentrum (zoals je dat nu ook kunt doen).quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:07 schreef Vicky het volgende:
ik heb m bij Amber ook gehad en dat was in 2005
wat zou er extreem anders zijn aan die pillen dan aan het drankjequote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:54 schreef tessie het volgende:
Ieuw Meimeltje, nu ga ik het dus écht niet meer nemen.. (ik ben echt heel erg met dit soort dingen, ik was al bang dat het heel ranzig was, maar nu meerderen het ook echt zeggen hoef ik dus niet meer)
Ik wou dus eigenlijk ook die pillen, maar die hadden ze niet bij die apotheek, dus toen wou ik het ergens anders gaan kopen, maar toen begon die apotheker een heel verhaal over dat die pillen niet zo lekker zijn voor je maag enzo, en dat dat spul heus niet zo vies was... Maar goed, morgen dus maar even bij een andere apotheek langs voor die pillen.
Zo lief van haar!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:05 schreef miss_sly het volgende:
leonieke, de hartelijke felicitaties van McLauraZe smste me dat ze zo graag wilde weten hoe het met je echo gegaan was
MeNicole ook gefeliciteerd van McLaura met dee geboorte van je zoon.
Met McLaura gaat het aardig. Thijs ligt bij haar en de borstvoeding begint op gang te komen. Ze heeft zelf last van postspinale hoofdpijn .
ja weet ikquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:05 schreef Meimeltje het volgende:
Huup: een pilletje hoef je alleen door te slikken, de overheersende smaak proef je dan niet. Met een drankje ben je wel langer bezig, ik werd er alleen maar misselijk van. Denk dat een pilletje wel te doen is.
Je eigenste erwtje is ook veel leuker om aan te denkenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:07 schreef tessie het volgende:
Huup, hij had het over dat die pillen moeilijk oplossen ofzo, en dat het dan zwaar op je maag lag of iets en dan zou je dus last krijgen van je maag. (ik heb niet zo heel goed geluisterd, ik kan nog steeds niet zo goed mijn aandacht bij blabla praatjes houden die over iets anders gaan danmijn zoon
) Maar waarschijnlijk ben ik dus gewoon in zn (anti)verkooppraatje getrapt, zodat hij me dus wel zo´n fles verkocht heeft...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:28 schreef _Bar_ het volgende:
uhmmm hoe herken je Vruchtwater?
En hoe ruikt het?
doordat ik ook last heb van die incontinetie, vind ik het even lastig om onderscheid te maken... ik zit op de bank en voel ineens wat naar beneden lopen, en het ruikt niet naar urine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |