En dan ( *rapapaaaa* ) tijd voor de foto'tjes:
En profiel:
Het ruggengraatje:
Smile and wave, boys!
En twee hele ienie-mini voetjes 
:
![]()
Voor die laatste heeft ze echt heel erg haar best moeten doen, want zoals gezegd zat beeb-lief dus zowat geen seconde stil

Ze was eerst ook best verbaasd dat ik al zo veel beweging voel, maar toen ze eenmaal zag hoe beweeglijk hij (

) is, verbaasde het haar al een stuk minder, haha! We krijgen een ADD-typje, net als zijn papa! Sowieso waren er betere beelden als dat er op de foto te zien waren, maar telkens als ze afdrukte begon onze gekkie weer te spartelen

Ennuhm, Huup, ikke had gelijk dus (lag vannacht nog te denken dat ik waarschijnlijk ook echt heel verbaasd zou zijn als het toch een meisje is, hoewel ik dat ook erg leuk had gevonden heb ik me nooit voor kunnen stellen dat het een meisje zou zijn

), ennuhm, als ik het goed heb jij ook? Ik dacht dat jij een paar topics terug een gokje had gedaan?
Poppejans, fijn dat je dan nu wel bevestiging kunt krijgen he? Vaak lachen dus

En BJ, goedgekeurd en hartje gehoord, helemaal fijn!
En dan geef ik het stokje door aan Guuzewuus (wel laat pas zeg, morgen! Moet je nog de hele dag wachten!

), in de hoop dat jij ook weer mooie plaatjes komt posten!
Och, en Leonieke, praat me niet van huilen! Ik heb vier dagen achter elkaar bijna aan één stuk door lopen huilen, voordat ik dus uiteindelijk positief testte

En nu nog hoor, ik was vooral heel bang dat ik in een soort kenau zou veranderen door de zwangerschap, maar ik ben een nóg grotere jankerd als dat ik al was. Vreselijk, ik heb laatst zitten huilen bij beelden van een raket-lanceren "want het was toch zo mooi"