ja ik ook.. voor men dvd speler.. en kan hem ook voor men tv gebruiken.. prima dingquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:39 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb 1 die er veel op lijkt. Fijne afstandsbediening.
Wijf.
werkt dat een beetje goed of niet?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:43 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb die bazen touchscreen afstandsbediening van Logitech.
Als een trein.... (mits goed ingesteld)quote:
Kan ook, maar TS bedoelt zijn tuner voor digitale TV.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:17 schreef fratsman het volgende:
Voor je decoder? Voor je tv zul je toch bedoelen?
Nee deze is voor de decoder, ik heb hem ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:17 schreef fratsman het volgende:
Voor je decoder? Voor je tv zul je toch bedoelen?
menquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:41 schreef Laurensius het volgende:
[..]
ja ik ook.. voor men dvd speler.. en kan hem ook voor men tv gebruiken.. prima ding
say what?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:24 schreef banaantjeEE het volgende:
Daarmee kan je toch al wat mensen mee doodslagen.
nee we hebben ziggo abbo en daar kregen we 3 hd decoders bij... we hebben dus zelfs 3 van deze kankerdingenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:41 schreef mafkees01 het volgende:
Onterechte klacht! Samsung decoder koop je zelf lutser
Dan had je maar Humax moeten pakken...
En dan in combinatie met een harmony
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:24 schreef banaantjeEE het volgende:
Daarmee kan je toch al wat mensen mee doodslagen.
nog zo'n prachtpost van hemquote:Op zondag 12 juli 2009 21:04 schreef banaantjeEE het volgende:
Tgoh, erop beteren gaat het niet doen.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind het nogal onnodig allemaal maar het werkt wel.
die heb ik ook!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:35 schreef yosander het volgende:
De fijnste afstandsbediening blijft toch die van mijn 5 jaar oude Sony CRT TV:
[ afbeelding ]
Loewequote:Op woensdag 15 juli 2009 10:34 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
die heb ik ook!!
onverwoestbaar dat ding!!
mijn ouders hun afstandsbediening(en) is/zijn wat lastiger:
[ afbeelding ]
icm
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ] x3
mijn ouders wilden witte kleine boxjes die niet opvielen. toen kwamen ze bij bose uit. wel vet systeem vind ik. wel prijzig though.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Is pas goed! Zonder infrarood!
Ik heb deze voor de decoder:quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:03 schreef Silaz het volgende:
Eckte bazen hebben zo'n tering grote afstandsbediening van de action
a la
[ afbeelding ]
Maar dan nog wat groter
Ja! Maar even een noob-vraagje :quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:12 schreef makkie88 het volgende:
hd zenders op die decoder.. loopt het geluid niet synchroom,
zullen we hier een algemeen klachten topic van maken van de DCB-H360
Met die overvloed aan informatie moet het zeker wel lukken je vraag te beantwoordenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:54 schreef Big_Boss. het volgende:
[..]
Ja! Maar even een noob-vraagje :
Ik ben in het bezit van : Samsung LE40A656, Samsung DCB-H360, Ziggo-Abbo (Z1 volgens mij.) eerst kon ik gewoon digitaal tv kijken maar sinds een paar maanden niet meer... waar ligt dat precies aan en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik weer gewoon digitale televisie kan kijken?
Vraag maar wat je nog meer moet weten...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:55 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Met die overvloed aan informatie moet het zeker wel lukken je vraag te beantwoorden
Preview periode verlopen en smartcard niet geregistreerd???quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:54 schreef Big_Boss. het volgende:
[..]
Ja! Maar even een noob-vraagje :
Ik ben in het bezit van : Samsung LE40A656, Samsung DCB-H360, Ziggo-Abbo (Z1 volgens mij.) eerst kon ik gewoon digitaal tv kijken maar sinds een paar maanden niet meer... waar ligt dat precies aan en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik weer gewoon digitale televisie kan kijken?
Dat kan niet want de eerste 3 maanden kon ik gewoon digitaal tv kijken e.d. en ik krijg nog steeds iedere maand een rekening toegestuurd van Ziggo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:23 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Preview periode verlopen en smartcard niet geregistreerd???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |