nee?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Precies. Ken je dat geintje met het colablikje?
Trust Cobraquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga meuren.
Etcie: ik hoor wel over je wens.
Nooit meer hoofdpijn is een goeiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga meuren.
Etcie: ik hoor wel over je wens.
Okay.quote:
Na prijsverhogingen blijven strippenkaarten nog een jaar geldig.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
ofyles, hoe kan ik zien of de strippenkaart die ik heb nog geldig is, die dingen raken na prijsverhogingen toch ongeldig?
Wil je hem uitleggen?quote:
Met een beetje mazzel kijken ze daar niet naar idd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:14 schreef TradeMarkie het volgende:
mijne kostte 6,80 en lager dan 6,90 is niet meer geldig, leer ov-info.nl mij, maar boeie, ik ga hem lekker gebruiken
Dit is een oud geintje wat vaak op vakscholen gemaakt werd. Colablikje haalde ze de bodem uit en stopte daar een elektrische ontsteker in. Staat het blikje dan is ie uit. Til je hem op dan krijg je een schok......quote:
Ook auwaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit is een oud geintje wat vaak op vakscholen gemaakt werd. Colablikje haalde ze de bodem uit en stopte daar een elektrische ontsteker in. Staat het blikje dan is ie uit. Til je hem op dan krijg je een schok......
Plus levensgevaarlijk als je een pacemaker hebt.....quote:
heftrucks die onder deuren doorwillen met de mast nog uitgeschoven, trekkers te water of op hun kant, diepladers niet vastkoppelen en bij de eerste bocht strooien, maar allemaal oud-collega's, niet ikzelf.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
heftrucks die onder deuren doorwillen met de mast nog uitgeschoven, trekkers te water of op hun kant, diepladers niet vastkoppelen en bij de eerste bocht strooien, maar allemaal oud-collega's, niet ikzelf.
Ik heb alleen maar een keer de spitmachine in het betonpad gezet
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:34 schreef TradeMarkie het volgende:
En een keer in de buurt van bordeaux blikseminslag gehad in een trekker, toen kon de nederlandse dealer in de auto stappen met z'n laptop en een nieuwe printplaat, het ding wilde geen meter voor of achteruit en in frankrijk hebben ze geen nederlandse programmatuur
Hoe dat zo?quote:
Geen idee.. niks te doen.quote:
Okay twee boeken uitlezen op 1 dag?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:44 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Geen idee.. niks te doen.
Vanmiddag mijn 2 boeken uitgelezen en ik kan atm niet gamen
Trusten TradeMarkiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:45 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga slapen
morgen vroeg eruit en laat erin
Neeneequote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay twee boeken uitlezen op 1 dag?Daar doe ik 2 jaar over gemiddeld....
Wow dat zijn flinke botsinkjes.....quote:
Ik vind die bovenste iets meer zichtbaar maar die onderste is ook prachtig.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:46 schreef Etcetera het volgende:
Auto's die in het donker achteruit inparkeren en een sloot over het hoofd zien(niet ik
)
Achteruit in willen parkeren en verkeerd inschatten waar een paal staat en zo de bumper eraf rijden (wel ik)
Ik heb een fotolijstje gekocht voor 3 foto's, 2 heb ik al bepaald maar ik twijfel nog tussen
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ik vind ze beiden mooi
Ah Harry Potter boeken die ik nooit zal lezen.... Cecelia Ahern ken ik niet. Is dat leuk?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:47 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
NeeneeAlleen het laatste stuk gelezen, ik was al eerder begonnen ^^
Harry potter en order of the Phoenix en Voor altijd van Cecelia Ahern
Die onderste is een beetje donker hequote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind die bovenste iets meer zichtbaar maar die onderste is ook prachtig.
Die onderste toch. Die is mystieker.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die onderste is een beetje donker he
Nem, doe 's helpenJij bent de fotograaf hier
Waarom niet?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah Harry Potter boeken die ik nooit zal lezen.... Cecelia Ahern ken ik niet. Is dat leuk?
Slaap lekkah!quote:
Houd van boeken over Ninja's, gangsterthrillers, Secret agentthrillers enzo. Ben niet zo fan van dat getover.quote:
Ik lees soms ook wel eens een roman maar ook dat gaat over vaak over Azië, of secret agents, assassins etc.quote:Nou, ik vind dit boek van haar echt heel leuk. Normaal lees ik thrillers maar dit is een roman, het zijn allemaal brieven. Echt heel leuk
Truste Etciequote:
Ik ook niet, alleen harry potterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Houd van boeken over Ninja's, gangsterthrillers, Secret agentthrillers enzo. Ben niet zo fan van dat getover.
Het mooiste boek wat ik heb is Saigon. Gaat over 2 families in de tijd van de Franse onderdrukking, de Amerikanen en het uiteindelijke vertrek van de Amerikanen. Heel mooi verhaal.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:56 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen harry potterIk heb geen idee waarom maar het zijn echt leuke boeken
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het mooiste boek wat ik heb is Saigon. Gaat over 2 families in de tijd van de Franse onderdrukking, de Amerikanen en het uiteindelijke vertrek van de Amerikanen. Heel mooi verhaal.
Deze:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:01 schreef Tanjaa het volgende:
[..]Die heb ik zien staan bij de schlechte, volgende keer toch maar eens meenemen
quote:
Tweede hands is prima hoor. Gewoon morgen gaan kopen. Heerlijk boek om te lezen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:05 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Alleen met een iets andere kaft, hij stond bij tweedehands. Ik moet eens kijken of ie ook gewoon tussen de normale boeken staat.
Moet ik eerst voor naar maastrichtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tweede hands is prima hoor. Gewoon morgen gaan kopen. Heerlijk boek om te lezen.
Je kan hem ook bestellen op Bol denk ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:13 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Moet ik eerst voor naar maastrichtDus dat word volgende week ofzo.
Dan doe ik dat morgen..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kan hem ook bestellen op Bol denk ik.
Okay. Karin Slaughter wat schrijft die?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dan doe ik dat morgen..Kan ik meteen karin slaughter meebestellen.
Ook thrillersquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Karin Slaughter wat schrijft die?
Ben weer lekker bezig..... nu vergeet ik dus een nummer......quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
AKQ SC # Met boeken die deze zomer gelezen moet worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |