Neeneequote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay twee boeken uitlezen op 1 dag?Daar doe ik 2 jaar over gemiddeld....
Wow dat zijn flinke botsinkjes.....quote:
Ik vind die bovenste iets meer zichtbaar maar die onderste is ook prachtig.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:46 schreef Etcetera het volgende:
Auto's die in het donker achteruit inparkeren en een sloot over het hoofd zien(niet ik
)
Achteruit in willen parkeren en verkeerd inschatten waar een paal staat en zo de bumper eraf rijden (wel ik)
Ik heb een fotolijstje gekocht voor 3 foto's, 2 heb ik al bepaald maar ik twijfel nog tussen
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ik vind ze beiden mooi
Ah Harry Potter boeken die ik nooit zal lezen.... Cecelia Ahern ken ik niet. Is dat leuk?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:47 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
NeeneeAlleen het laatste stuk gelezen, ik was al eerder begonnen ^^
Harry potter en order of the Phoenix en Voor altijd van Cecelia Ahern
Die onderste is een beetje donker hequote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind die bovenste iets meer zichtbaar maar die onderste is ook prachtig.
Die onderste toch. Die is mystieker.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die onderste is een beetje donker he
Nem, doe 's helpenJij bent de fotograaf hier
Waarom niet?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah Harry Potter boeken die ik nooit zal lezen.... Cecelia Ahern ken ik niet. Is dat leuk?
Slaap lekkah!quote:
Houd van boeken over Ninja's, gangsterthrillers, Secret agentthrillers enzo. Ben niet zo fan van dat getover.quote:
Ik lees soms ook wel eens een roman maar ook dat gaat over vaak over Azië, of secret agents, assassins etc.quote:Nou, ik vind dit boek van haar echt heel leuk. Normaal lees ik thrillers maar dit is een roman, het zijn allemaal brieven. Echt heel leuk
Truste Etciequote:
Ik ook niet, alleen harry potterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Houd van boeken over Ninja's, gangsterthrillers, Secret agentthrillers enzo. Ben niet zo fan van dat getover.
Het mooiste boek wat ik heb is Saigon. Gaat over 2 families in de tijd van de Franse onderdrukking, de Amerikanen en het uiteindelijke vertrek van de Amerikanen. Heel mooi verhaal.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:56 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen harry potterIk heb geen idee waarom maar het zijn echt leuke boeken
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het mooiste boek wat ik heb is Saigon. Gaat over 2 families in de tijd van de Franse onderdrukking, de Amerikanen en het uiteindelijke vertrek van de Amerikanen. Heel mooi verhaal.
Deze:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:01 schreef Tanjaa het volgende:
[..]Die heb ik zien staan bij de schlechte, volgende keer toch maar eens meenemen
quote:
Tweede hands is prima hoor. Gewoon morgen gaan kopen. Heerlijk boek om te lezen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:05 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Alleen met een iets andere kaft, hij stond bij tweedehands. Ik moet eens kijken of ie ook gewoon tussen de normale boeken staat.
Moet ik eerst voor naar maastrichtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tweede hands is prima hoor. Gewoon morgen gaan kopen. Heerlijk boek om te lezen.
Je kan hem ook bestellen op Bol denk ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:13 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Moet ik eerst voor naar maastrichtDus dat word volgende week ofzo.
Dan doe ik dat morgen..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kan hem ook bestellen op Bol denk ik.
Okay. Karin Slaughter wat schrijft die?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dan doe ik dat morgen..Kan ik meteen karin slaughter meebestellen.
Ook thrillersquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Karin Slaughter wat schrijft die?
Ben weer lekker bezig..... nu vergeet ik dus een nummer......quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
AKQ SC # Met boeken die deze zomer gelezen moet worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |