Leuk kereltje. Lijkt op jou of je vrouw?quote:
Hoe veel spinnen eet een mens ook al weer gemiddeld per jaar op?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb aan spinnen en ergere hekel dan aan wespen
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe veel spinnen eet een mens ook al weer gemiddeld per jaar op?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe veel spinnen eet een mens ook al weer gemiddeld per jaar op?
Ik dacht zo'n 5 of 6 per jaar.quote:
quote:
Een aantal keer per jaar smikkel je ze dus naar binnen zonder het te merken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:34 schreef Etcetera het volgende:
Heb wel eens gehad dat ik iets op m'n gezicht voelde 's nachts, het wegveegde, het licht aan deed en een dikke spin op de grond zag lopen![]()
In Azië had ik dat ook en toen was het een vleermuis......quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:34 schreef Etcetera het volgende:
Heb wel eens gehad dat ik iets op m'n gezicht voelde 's nachts, het wegveegde, het licht aan deed en een dikke spin op de grond zag lopen![]()
Gets...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:34 schreef Etcetera het volgende:
quote:
Ik stop nu met de verhalen. Ik weet welke gevolgen het op je kan hebben.quote:
Preciesquote:
Heb je een "krak" mogen horen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:37 schreef Tanjaa het volgende:
Ik heb pijn aan mn teen![]()
Net een volle wasmand op mn voet laten vallen
Nee gelukkig niet, mn teen is wel rood nuquote:
Je weet het, hè?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik stop nu met de verhalen. Ik weet welke gevolgen het op je kan hebben.
Dan is ie niet gebroken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:39 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, mn teen is wel rood nuZiet best wel geinig uit
Van Etcie zou ik best een zoentje willen krijgen.quote:
Dat had ik zelf ook wel bedacht jaquote:
Een kneusing gaat wel iets langer duren dan een breuk.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:37 schreef Tanjaa het volgende:
Ik heb pijn aan mn teen![]()
Net een volle wasmand op mn voet laten vallen
Hijs niet gekneusd hoor, alleen wat roodquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een kneusing gaat wel iets langer duren dan een breuk.
Ik hoop het voor je.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:47 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Hijs niet gekneusd hoor, alleen wat rood
quote:
Nee, ik heb ervaring.quote:
Laat jij ook altijd volle wasmanden op je teen vallen?quote:
ik gok een .50quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:52 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Laat jij ook altijd volle wasmanden op je teen vallen?
Of zo'n munitiekrat.....quote:
Nee, mijn tenen zijn breukgevoelig. Even stoten is genoeg om ze te breken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:52 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Laat jij ook altijd volle wasmanden op je teen vallen?
Auwaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, mijn tenen zijn breukgevoelig. Even stoten is genoeg om ze te breken.
De ervaring heeft mij mogen leren dat ik liever hoor dat ze breken dan dat ik ze kneus. Bij een breuk even met een tape bij een andere teen binden en klaar. Een kneuzing duurt gewoon langer om te herstellen.
Ik heb ooit een dik een jaar last gehad van gekneusde vingers....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, mijn tenen zijn breukgevoelig. Even stoten is genoeg om ze te breken.
De ervaring heeft mij mogen leren dat ik liever hoor dat ze breken dan dat ik ze kneus. Bij een breuk even met een tape bij een andere teen binden en klaar. Een kneuzing duurt gewoon langer om te herstellen.
Au, dat lijkt me pijnlijk.quote:
Dat heb ik wel eens gehad.quote:
Ik wil ook wel eens watquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van Etcie zou ik best een zoentje willen krijgen.
Name it!quote:
quote:En ze zeggen toch ook dat je beter gebroken ribben dan gekneusde ribben kunt hebben?
daar til je je een breuk aan tochquote:
Ook dat.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
daar til je je een breuk aan toch
Mijn maat heeft zijn gehele voet in puin geschopt met het vorige EK. We waren allemaal dronken en ze hadden van die betonnen bollen als voetballen beschilderd. Vult u de rest maar in.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
Dat heb ik wel eens gehad.3 gebroken tenen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn maat heeft zijn gehele voet in puin geschopt met het vorige EK. We waren allemaal dronken en ze hadden van die betonnen bollen als voetballen beschilderd. Vult u de rest maar in.
auwquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn maat heeft zijn gehele voet in puin geschopt met het vorige EK. We waren allemaal dronken en ze hadden van die betonnen bollen als voetballen beschilderd. Vult u de rest maar in.
[..]
Ja dat zei hij ook. Daarna gewoon naar huis gegaan en gaan pitten en de volgende morgen wakker worden en zien dat je voet drie maten groter is en rare kleuren heeft....quote:
In zijn defense er lagen daar ook grote ballonnen in voetbalvorm op dat plein..... Maar het blijft stom natuurlijk.quote:
Over het algemeen kun je die blijven gebruiken volgens mij. Alleen eentje uit 1965 ofzo niet meer geloof ik maar eentje die je vorig jaar gekocht hebt is nu nog gewoon tegebruiken hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
ofyles, hoe kan ik zien of de strippenkaart die ik heb nog geldig is, die dingen raken na prijsverhogingen toch ongeldig?
[..]
Precies. Ken je dat geintje met het colablikje?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is de reden dat ik nooit tegen schijnbaar lege zakken/doosjes schop. Je zult maar een grappenmaker hebben die het over zo'n ding heeft gelegd
de laatste keer dat ik een strippenkaart gebruikt heb weet ik niet eens meer te herinnerenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Over het algemeen kun je die blijven gebruiken volgens mij. Alleen eentje uit 1965 ofzo niet meer geloof ik maar eentje die je vorig jaar gekocht hebt is nu nog gewoon tegebruiken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |