Ja was helemaal mooi geweestquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:17 schreef iamredleader het volgende:
'navond
Goh, PS, had dan ff gebeld, ik was Tinuviel ophalen op Bijlmer, je had mee kunnen rijden
Beter dan hier zeuren dat je het zo graag wilt spelenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja was helemaal mooi geweestNou, zeg het maar, ben ik zo gek om als nog te gaan?
Als je het echt wilt: doenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja was helemaal mooi geweestNou, zeg het maar, ben ik zo gek om als nog te gaan?
Ja, je bent gekquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gek als een deurquote:
Succes!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gek als een deurtot later dan maar
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:50 schreef Whiteguy het volgende:
Oh inderdaad, congrats Yuri
thnxquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Verdammt noch mal, ich muss Yuri noch mal gratulieren!![]()
Oeh, *note to selfquote:
wie niet?quote:
effectief, maar ik ben lui hequote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
effectief, maar ik ben lui he
[ afbeelding ]
We hebben ze al eens opgevoerdquote:
Mjah, het is jouw feestjequote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We hebben ze al eens opgevoerdEn er gaat een grote vliegenvangerlamp mee, dus het knettert wel een paar keer in de tent. En het gaat stinken als ze knetteren
Het is nog leuker als je s'ochtends denkt een sigaret te pakken en je grijpt in die lamp.......quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We hebben ze al eens opgevoerdEn er gaat een grote vliegenvangerlamp mee, dus het knettert wel een paar keer in de tent. En het gaat stinken als ze knetteren
Hij stond naast mijn bed op een nachtkastje....en mijn sigaretten lagen er naast.....quote:
Nee hoor het lag aan de eikel die tot 10 maanden geleden altijd direct s'ochtends een sigaret moest hebben en zonder te kijken (ADD/ADHD) naar zijn pakje marlboro greep.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:56 schreef Etcetera het volgende:
Ah, maar dat ligt niet aan die lamp maar aan de plaatsing ervan
maar de vraag is, wat vinden die wespen van jou?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:58 schreef Etcetera het volgende:
Geweldig, blijkbaar veel wespen dit jaarIk haat wespen
Hoe is het met die vent afgelopen? Darwin Award?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor het lag aan de eikel die tot 10 maanden geleden altijd direct s'ochtends een sigaret moest hebben en zonder te kijken (ADD/ADHD) naar zijn pakje marlboro greep.
Misschien een lekker ding?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar de vraag is, wat vinden die wespen van jou?
Het zal mij een absolute rotzorg zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar de vraag is, wat vinden die wespen van jou?
Klein zapje gekregen en was gelijk goed wakker. Ik heb nu horren.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe is het met die vent afgelopen? Darwin Award?
Heb wel een verhaal gehoord over een visser die een meer onder stroom zette om alle aanwezige vissen te doden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klein zapje gekregen en was gelijk goed wakker. Ik heb nu horren.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb wel een verhaal gehoord over een visser die een meer onder stroom zette om alle aanwezige vissen te doden.
Het einde zal ik je niet verklappen.
Daar was niet veel van over van die gozer geloof ik.... ik kon het niet afzien......quote:
Stomme vraag van me.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar was niet veel van over van die gozer geloof ik.... ik kon het niet afzien......
Knetteren en roken eerst toen heb ik het uitgezet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Stomme vraag van me.
Maar het fikte wel goed zeker?
Je zoontje slaapt al?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:19 schreef iamredleader het volgende:ik ben moe... ga denk ik de was nog even ophangen en dan vroeg m'n nest in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |