quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:09 schreef Sjeen het volgende:
Met Marianne gaat het redelijk, al heeft ze de afgelopen jaren meer in het ziekenhuis gelegen dan dat ze thuis was. Ze staat nu op de wachtlijst voor een transplantatie... Ik heb met vlagen nog contact via msn en als we toevallig in de buurt van het ziekenhuis zijn en ik weet dat ze er ligt, dan gaan we altijd even langs
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:16 schreef BrandX het volgende:
OP gefixt, en posts daarover verwijderd voor de leesbaarheid van het topic
QFTquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:30 schreef yvonne het volgende:
Schitterend topic! Mooi om alles nog eens na te lezen,
wat kan FOK! toch mooi zijn
Heel mooi... Zo leuk ook om alles weer eens terug te lezen!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:30 schreef yvonne het volgende:
Schitterend topic! Mooi om alles nog eens na te lezen,
wat kan FOK! toch mooi zijn
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:05 schreef BrandX het volgende:
ik heb in het kader van deze actie nog met ElisaB midden in de nacht Raptorix uitgezwaaid in zijn Odessy naar Den Helder
Dat zou ik moeten zijn. Het is al weer twee jaar geleden, dus ik moet heel erg diep gaan graven. Ongetwijfeld staat het ergens in een van de topics.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
maar iemand enig idee hoeveel laptopjes oid er zijn gekocht van dat geld?
Ok, dus vervolgens:quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zou ik moeten zijn. Het is al weer twee jaar geleden, dus ik moet heel erg diep gaan graven. Ongetwijfeld staat het ergens in een van de topics.
Zo je op deze foto van mijn gangkast kunt zien, hebben wij in elk geval 6 laptops gekocht: Fokkers meet FOK!kers - DE EINDSTAND IS BEKEND (met toebehoren zoals laptoptassen, muizen, etc). Fok (de stichting dus) zelf heeft van het geld dat nog over was in elk geval de communicatie geregeld (draadloos internet dus, met de hardware en de abo's).
De laptops zijn niet aan de patienten (stom woord, maar ik kan geen beter woord bedenken) gegeven, maar bij Fok gebleven; als er iemand in het ziekenhuis lag, kon de laptop geleend worden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ok, dus vervolgens:
1) Eline
2) Marianne
3)
4)
5)
6)
Het mooiste zou zijn natuurlijk als die mensen zelf een berichtje konden plaatsen hoe goed de laptop het nog doet, maar dat zal niet in alle gevallen mogelijk zijn wss![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |