Hier is het weer ook perfect! Heb zelfs vanaf het station naar kantoor de jas maar uit gedaan, zo warm was 't alquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:14 schreef leonieke het volgende:
Oh, dat lijkt me altijd wel een fijn gebeuren, Ynske![]()
En hopelijk hebben jullie ook zo'n mooie blauwe hemel als hier
Het is juli, de kans dat het mooi weer is is natuurlijk aardig. Op onze trouwdag was het ook al 20 graden, 10 oktoberquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier is het weer ook perfect! Heb zelfs vanaf het station naar kantoor de jas maar uit gedaan, zo warm was 't al.
Degene die in het huwelijk treden hebben het ook wel getroffen met het weer zeg
ze hebben zeker geluk, door omstandigheden, ziekte in de familie is t maandag verzet van december naar vandaagquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier is het weer ook perfect! Heb zelfs vanaf het station naar kantoor de jas maar uit gedaan, zo warm was 't al.
Degene die in het huwelijk treden hebben het ook wel getroffen met het weer zeg
ik denk dat ik vanuit het trouwtopic dan weet wie je bedoeltquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze hebben zeker geluk, door omstandigheden, ziekte in de familie is t maandag verzet van december naar vandaag
ja. zeker heel fijn! daar wil ik, en had tijd, echt wel aan meehelpenquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik denk dat ik vanuit het trouwtopic dan weet wie je bedoelt
heel fijn voor hen dat het allemaal nog wel gelukt is!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja. zeker heel fijn! daar wil ik, en had tijd, echt wel aan meehelpen
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
had geen idee dat jij hun fotograaf was!
zal voortaan meer aan je denken als ik een fotograaf zoek!
dat maakt eigenlijk ook helemaal niks uit!quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:49 schreef Ynske het volgende:
[..]dat hebben we maandag pas afgesproken
dank je
Dat vind ik nou ookquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat maakt eigenlijk ook helemaal niks uit!
gewoon goed dat jij kan!
neequote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gelukkig maar.. Hoefde je niet bij "het feest" te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |