dus niet zo best geslapen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:47 schreef Ynske het volgende:
k ben moe
t ging behoorlijk te keer vannacht hier
ben tussendoor wakker geworden van de regen, t regende naar binnen, dus raam dichtgedaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dus niet zo best geslapen?
hier niks van gemerkt deze keer!
even lekker een bijkom dagje!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben tussendoor wakker geworden van de regen, t regende naar binnen, dus raam dichtgedaan.
verder wel aardig geslapen, maar gister heeft veel energie gekostdaarom nu nog moe. zometeen lekker terug mn bed in met een boek erbij en even genieten.
Ook zonder Freddy?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:28 schreef qu63 het volgende:
Ff zwaaien vanuit Londen!
Vanavond weer We Will Rock You gezien! Het blijft leuk!
Met Freddy wordt wat lastig.quote:
Vinden ze je al lief in dat durp dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:28 schreef es70 het volgende:
Ik verhuis hierna nooit meer.
Zal blij zijn als we de sleutel hebben, dan kunnen we tenminste gaan opbouwen ipv alleen maar afbreken.
Ik zit nog steeds in dit durpquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vinden ze je al lief in dat durp dan?
quote:
Echt nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet man. Alles boven de Hem is Zaanstreek.
Ooit was daar een haltequote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Echt niet.
De Hembrug, nostalgie.
Dat was nog 's écht kedeng kedeng met de trein...
Nog een keer dan maarquote:
Dat het zondag was?quote:
Neh, meer dat er gewoon een dag niet gepost was.quote:
vistaquote:Op maandag 20 juli 2009 09:47 schreef Pheno het volgende:
Gisteren was ik ook meer bezig met een pc. Ik ben die nerd die dat voor anderen doet
Oh, en VistaGeinstalleerd, krijg je meteen 74 updates voor je kiezen
Vista is heel zo erg nog niet. Werkt prima op de juiste hardwarequote:
Dat zoog inderdaad ook, om elke scheet begon dat ding te jankenquote:Op maandag 20 juli 2009 09:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vista is heel zo erg nog niet. Werkt prima op de juiste hardware. Enig puntje (en laat ze dat nou meegenomen hebben in Windows 7) waar ik een beetje over struikel is elke keer een 'akkoord' moeten geven als je wat wil installeren of wijzigen in het configuratiepanel.
Ga daarom ook zeker over naar Windows 7
Zo herkenbaar.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:47 schreef Pheno het volgende:
Gisteren was ik ook meer bezig met een pc. Ik ben die nerd die dat voor anderen doet
Oh, en VistaGeinstalleerd, krijg je meteen 74 updates voor je kiezen
MACquote:Op maandag 20 juli 2009 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zoog inderdaad ook, om elke scheet begon dat ding te janken
Ik ga naar Snow Leopard, die kost tenminste maar 30 euroIk heb geen Windows op mijn eigen computers, ik erger me dood aan die vermeende "we regelen het allemaal voor je, je bent n00b, dus laat ons nu alles doen" mentaliteit.
Hoi Ynske
sow jij bent enthousiastquote:
jaquote:
ik heb idd wel een beetje uitgeslapen vanochtend,quote:Op maandag 20 juli 2009 13:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja
k ben nog niet wakker
vanmorgen weer te vroeg op, k weet gewoon dat ik nog zoveel moet, maar kom er niet echt toe vandaag...
ben net maar een rondje Heerlerbaan gegaan op de fiets om toch maar wat te doen
ja daar heb ik last van jaquote:Op maandag 20 juli 2009 13:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb idd wel een beetje uitgeslapen vanochtend,
en al heerlijk lang met de honden op pad geweest!
hmm jij hebt het nog te maken van wat dagen die te vol waren?
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja daar heb ik last van ja
achja je moet toch wat he
was wel leuk gister in de repetitieruimte van de harmonie geweest waar mijn mams bij speelt
das gewoon de creche ruimte waar ik vroeger speelde
herkende alles gewoon nog
Slaapkop! Halverwege de dag pas wakker wordenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:44 schreef leonieke het volgende:
Zo, ik ben weer wakkerNog altijd wel een beetje een wrak, maar toch weeral wakker
En ik moet echt nog zoveel doen vandaag, maar geen beetje fut![]()
ik ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:27 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen, ben wel jaloers op mensen die lang kunnen slapen.
Ik niet, zonde van de dag.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:03 schreef Bengeltje het volgende:
Denk je: 'lekker lui op de bank met een flinke pot ijs'. Loop je naar beneden, kijk je in de vriezer.![]()
Roep je : "Wie heeft mijn ijs opgegeten." . " Wij samen". Ja funny.
Jij staat volgens mij nog vroeger op, ik ga altijd rond 06:00-06:15 uit bedquote:
Niet echt, ze lijken leesblind te zijn als het op eten aankomt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan moet je met grote letters je NAAM op het ijs schrijven
Of gaat dat niet werken?
Als je zo vroeg opstaat, hoe vroeg ga je dan naar bed??quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij staat volgens mij nog vroeger op, ik ga altijd rond 06:00-06:15 uit bed.
Vandaag was ik weer eens met de auto, en om dezelfde tijd weggegaan.. 07:30 op kantoor(ik zou rond 08:15 op kantoor zijn als ik met het OV gegaan zijn). Toch best jammer dat ik geen lease heb
Oftewel de oudste heeft het ijs in zijn eentje opgegeten?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet echt, ze lijken leesblind te zijn als het op eten aankomt.En mijn jongste vond die niet eens lekker.
Rond 22:00-22:15quote:[..]
Als je zo vroeg opstaat, hoe vroeg ga je dan naar bed??
da's wel heel gemeenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:03 schreef Bengeltje het volgende:
Denk je: 'lekker lui op de bank met een flinke pot ijs'. Loop je naar beneden, kijk je in de vriezer.![]()
Roep je : "Wie heeft mijn ijs opgegeten." . " Wij samen". Ja funny.
Ik sta 5:00 ~5:15 op. OV is geen optie voor me. Gisteren bij U2 geweest, met de trein ben ik niet in een uur thuis, met de auto wel. Voor 12 euro kun je parkeren, ik wil niet eens weten wat het per persoon kost als ik met de trein zou gaan (en dan moet ik nog 30 minuten lopen om thuis te komenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij staat volgens mij nog vroeger op, ik ga altijd rond 06:00-06:15 uit bed.
Vandaag was ik weer eens met de auto, en om dezelfde tijd weggegaan.. 07:30 op kantoor(ik zou rond 08:15 op kantoor zijn als ik met het OV gegaan zijn). Toch best jammer dat ik geen lease heb
En wat vond je van het geluid dan? Geen irritante galmbak?quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta 5:00 ~5:15 op. OV is geen optie voor me. Gisteren bij U2 geweest, met de trein ben ik niet in een uur thuis, met de auto wel. Voor 12 euro kun je parkeren, ik wil niet eens weten wat het per persoon kost als ik met de trein zou gaan (en dan moet ik nog 30 minuten lopen om thuis te komen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:49 schreef draculettetje het volgende:
hallo allemaal!
doe je dan vandaag weer een beetje rustig aan yns?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:34 schreef Ynske het volgende:
llo
gister even naar nijmegen op en neer gereden naar paps toe
ben er nog kapot van, maar hij was er erg blij mee
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe je dan vandaag weer een beetje rustig aan yns?
alstquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:08 schreef Ynske het volgende:
[..]ben net pas op, en ga zometeen lekker met een boek in de patio zitten
mits t droog blijft heet dat
dank je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |