abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:21:16 #101
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_71500991
4-0 winst op Turnhout vanavond.
2 x Caracciolo (1 penalty), een eigen goal en één van El Idrissi.

Waarom speelde Scheimann niet?
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_71502689
Ik hoorde zeggen dat ie geblesseerd was, maar die bron was niet echt betrouwbaar. Heb dus geen idee.

Het was overigens bagger, voor in de eerste helft, maar toch een aardige overwinning. Caracciolo heb ik nog geen enkele keer goed zien voetballen, maar zolang ie maar scoort vind ik alles best .
pi_71520884
quote:
Turnhout liep in 's Hertogenbosch een verdiende maar overdreven nederlaag op. Het was de laatste oefenpartij voor de Nederlanders voor de competitiestart.

De Schutter (bil) ontbrak. Er waren ook twee testers die deelnamen aan het spel: voor de rust Chulp en na de rust De Jong. Beiden speelden centraal op het middenveld.

Dat Desaeyere het momenteel met een zeer kleine kern moet doen is geweten. Tot overmaat van ramp kwetste Mbemba zich in de openingsminuten. De Belgische-Congolees moest al vroeg vervangen worden.

Turnhout kwam er in de eerste helft nauwelijks aan te pas. Den Bosch domineerde de volledige eerste 45 minuten. Dank zij alweer knap werk van Horsten kon de schade beperkt worden tot 1 doelpunt. Kapitein Fabio Caracciolo vloerde Horsten met een knap afstandsschot.

Turnhout kon doelman Bart Tinus maar 1 keer belagen. Ven stak gepast door naar Noyen maar die besloot vanop links op de Bossche doelman. Ook na de pauze waren de Turnhoutse kansen schaars als pandaberen. Enkel Proost was dicht bij de 1-1 maar hij besloot net naast.

Den Bosch was ook na de koffie de betere ploeg. Diangi Matusiwa werd in de 16 licht geraakt door Loyens. Fabio Caracciolo mocht vanop de stip zijn tweede van de avond scoren.

Het derde doelpunt van de thuisploeg kwam er na een strakke voorzet van de ingevallen Van der Pluijm die door Loyens in eigen doel werd gewerkt. Horsten had nog een geweldige reflex in huis om erger te voorkomen. Het vierde en laatste doelpunt viel net voor affluiten en werd door een overduidelijke buitenspelfase voorafgegaan. Invaller Abid El Idrissi liet de kans niet liggen.

Een ronduit zwakke partij van KVT. Of was de tegenstander zo sterk? Horsten, Loyens, Tamsin en Ven waren de beste Turnhoutse spelers. Voor testers is dergelijke partij zeker geen zegen. Je kan ze daarom moeilijk beoordelen.
http://www.kvturnhout.be/01_Nieuws/2009-07/2009-07.htm#07-16
pi_71520984
Scheimann bleef uit voorzorg aan de kant met een lichte knieblessure, volgens de krant.

Het Belgische verslag had ik inderdaad ook al gelezen. Vooral de zin "Een ronduit zwakke partij van KVT. Of was de tegenstander zo sterk?" vind ik wel grappig. FC Den Bosch was niet best, maar Turnhout was echt slecht .
pi_71521155
Ik denk dat het wishful thinking is van onze Belgische vrienden. Als je maar gelooft dat jezelf een complete off-day hebt gehad en/of de tegenstander erg sterk is, hoef je je geen zorgen te maken over het kwaliteitsniveau van je team.

Ik denk dat na het vertrek van alle Wadi Degla-huurlingen (o.a. Lorenzo Rimkus) het een tamelijk kansloze oefening gaat worden voor Turnhout in de Belgische 2e klasse.

4-0 is voor de FC een mooie uitslag. Niet best spelen en dan toch 4-0 winnen, zo kun je kampioen worden.
  zondag 2 augustus 2009 @ 14:09:08 #106
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_71536548
Theo Lucius in een reportage bij Studio Sport op het trainings veld van FC.
Hopelijk realiseren sommige sponsors zich dat dit ook publiciteit meebrengt, door het salaris van zo'n jongen op te hoesten...
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_71536651
Ik vond het niet veel. Beetje algemeen geleuter, ik hoorde niets wat ik nog niet wist .
pi_71537278
Die Euvrard die bij St Truiden speelt en scoorde vrijdag heeft toch eens bij FCDB gespeeld? Kwam toen over van Genk staat me bij.
pi_71537368
Ja, Vincent Euvrard.
Met heel mijn hart.
pi_71537558
Klopt, vond ik ook bij FC altijd al wel een aardige speler. Had de pech dat ie bij ons speelde in de eredivisie, dat was (toen nog) misschien net te hoog gegrepen voor em. En hij was nog erg jong.

Toch zonde dat ze die toen zomaar hebben laten gaan. Raymakers is er nog zo een trouwens.
pi_71537841
Ik vond hem wat onbeholpen qua techniek, maar vond het geen verkeerde verdediger. Heeft ook niet heel veel kansen gehad.

Meije vond ik destijds in de Eredivisie ook een goede speler. Mij staat bij dat hij destijds een handvol wedstrijden heeft gespeeld in de Eredivisie, maar wel mee mocht doen tegen o.a. PSV en Ajax. Toen deed hij het best goed. Daarna heeft hij het nooit meer ergens echt kunnen maken.
pi_71540981
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:49 schreef Halcon het volgende:
Ik vond hem wat onbeholpen qua techniek, maar vond het geen verkeerde verdediger. Heeft ook niet heel veel kansen gehad.

Meije vond ik destijds in de Eredivisie ook een goede speler. Mij staat bij dat hij destijds een handvol wedstrijden heeft gespeeld in de Eredivisie, maar wel mee mocht doen tegen o.a. PSV en Ajax. Toen deed hij het best goed. Daarna heeft hij het nooit meer ergens echt kunnen maken.
Klopt, Meije was ook zo'n net-niet-voetballer. Deed het de afgelopen jaren bij Telstar goed en gaat nu bij Haarlem aan de slag...
pi_71666140
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:57 schreef Brord_ het volgende:
Ja, heb je gelijk in. Jij zat trouwens achter mij de 1e helft dus dan weet je (misschien) ook wie ik ben .
Hmmm, zou kunnen. Maar ik weet het niet meer eigenlijk...
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:00 schreef Yeahinho het volgende:
TR is meer dan een week op vakantie, dus op antwoord moeten we even wachten. Als ik het goed zag vanaf de overkant zat ie zowaar weer een keer met z'n matties op de M-Side, tussen het jong grut .
Eerste helft op M gezeten inderdaad. Daarna weer terug naar het inmiddels vertrouwde stekkie.

Morgen Volendam
pi_71667206
Morgen toevallig iemand die met de supportersbus gaat?
Met heel mijn hart.
pi_71669565
Nee mooi op eigen vervoer .
pi_71671712
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:26 schreef Brord_ het volgende:
Morgen toevallig iemand die met de supportersbus gaat?
Ik wel, heb mijn chocomel en krentenbollen al ingepakt.
pi_71686627
FOK!: \"FC Den Bosch wordt kampioen\"

Veel vertrouwen of een handige supporterssite?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71687536
Ben benieuwd naar vanavond
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_71690293
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:47 schreef methodmich het volgende:
FOK!: \"FC Den Bosch wordt kampioen\"

Veel vertrouwen of een handige supporterssite?

FCDB heeft best aardig ingekocht. Er staat een leuk elftal. Ik sla Cambuur en De Graafschap wat hoger aan, maar dat zegt niet veel. Vaak zie je dat op papier goede teams erg tegenvallen in het jaar na degradatie. Dat is ADO al eens overkomen en de Graafschap de vorige keer ook.
pi_71701477
1-1 tegen Volendam, lang geleden dat we een punt haalden op de dijk.

Ben niet ontevreden. Het staat positioneel heel aardig, Veel positiewisselingen, lopende mensen. En hard werken. Gelijk weer een goaltje voor Fabio, is belangrijk voor hem.

[ Bericht 57% gewijzigd door TerroRobbie op 08-08-2009 02:45:41 ]
pi_71702818
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 03:27 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik wel, heb mijn chocomel en krentenbollen al ingepakt.
Je moet iets als je nog geen 18 bent.
Met heel mijn hart.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:02:57 #122
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_71705141
Ondanks het punt ben ik tevreden al was het ook de verhouding.
Er werd eindelijk weer eens voor de volle 90 minuten gestreden en we hebben een spits die een bal kan vasthouden
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_71705508
Geweldige tweede helft. Wat een strijd, passie en sfeer. Hulde!
pi_71706809
1-1 uit bij een van de degradanten is een prima prestatie.
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:37:45 #125
7889 tong80
Spleenheup
pi_71712351
Klinkt goed

Knap bij Volendam verdiend een punt halen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')