http://www.kvturnhout.be/01_Nieuws/2009-07/2009-07.htm#07-16quote:Turnhout liep in 's Hertogenbosch een verdiende maar overdreven nederlaag op. Het was de laatste oefenpartij voor de Nederlanders voor de competitiestart.
De Schutter (bil) ontbrak. Er waren ook twee testers die deelnamen aan het spel: voor de rust Chulp en na de rust De Jong. Beiden speelden centraal op het middenveld.
Dat Desaeyere het momenteel met een zeer kleine kern moet doen is geweten. Tot overmaat van ramp kwetste Mbemba zich in de openingsminuten. De Belgische-Congolees moest al vroeg vervangen worden.
Turnhout kwam er in de eerste helft nauwelijks aan te pas. Den Bosch domineerde de volledige eerste 45 minuten. Dank zij alweer knap werk van Horsten kon de schade beperkt worden tot 1 doelpunt. Kapitein Fabio Caracciolo vloerde Horsten met een knap afstandsschot.
Turnhout kon doelman Bart Tinus maar 1 keer belagen. Ven stak gepast door naar Noyen maar die besloot vanop links op de Bossche doelman. Ook na de pauze waren de Turnhoutse kansen schaars als pandaberen. Enkel Proost was dicht bij de 1-1 maar hij besloot net naast.
Den Bosch was ook na de koffie de betere ploeg. Diangi Matusiwa werd in de 16 licht geraakt door Loyens. Fabio Caracciolo mocht vanop de stip zijn tweede van de avond scoren.
Het derde doelpunt van de thuisploeg kwam er na een strakke voorzet van de ingevallen Van der Pluijm die door Loyens in eigen doel werd gewerkt. Horsten had nog een geweldige reflex in huis om erger te voorkomen. Het vierde en laatste doelpunt viel net voor affluiten en werd door een overduidelijke buitenspelfase voorafgegaan. Invaller Abid El Idrissi liet de kans niet liggen.
Een ronduit zwakke partij van KVT. Of was de tegenstander zo sterk? Horsten, Loyens, Tamsin en Ven waren de beste Turnhoutse spelers. Voor testers is dergelijke partij zeker geen zegen. Je kan ze daarom moeilijk beoordelen.
Klopt, Meije was ook zo'n net-niet-voetballer. Deed het de afgelopen jaren bij Telstar goed en gaat nu bij Haarlem aan de slag...quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:49 schreef Halcon het volgende:
Ik vond hem wat onbeholpen qua techniek, maar vond het geen verkeerde verdediger. Heeft ook niet heel veel kansen gehad.
Meije vond ik destijds in de Eredivisie ook een goede speler. Mij staat bij dat hij destijds een handvol wedstrijden heeft gespeeld in de Eredivisie, maar wel mee mocht doen tegen o.a. PSV en Ajax. Toen deed hij het best goed. Daarna heeft hij het nooit meer ergens echt kunnen maken.
Hmmm, zou kunnen. Maar ik weet het niet meer eigenlijk...quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:57 schreef Brord_ het volgende:
Ja, heb je gelijk in. Jij zat trouwens achter mij de 1e helft dus dan weet je (misschien) ook wie ik ben.
Eerste helft op M gezeten inderdaad. Daarna weer terug naar het inmiddels vertrouwde stekkie.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:00 schreef Yeahinho het volgende:
TR is meer dan een week op vakantie, dus op antwoord moeten we even wachten. Als ik het goed zag vanaf de overkant zat ie zowaar weer een keer met z'n matties op de M-Side, tussen het jong grut.
Ik wel, heb mijn chocomel en krentenbollen al ingepakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:26 schreef Brord_ het volgende:
Morgen toevallig iemand die met de supportersbus gaat?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:47 schreef methodmich het volgende:
FOK!: \"FC Den Bosch wordt kampioen\"
Veel vertrouwen of een handige supporterssite?
Je moet iets als je nog geen 18 bent.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik wel, heb mijn chocomel en krentenbollen al ingepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |