abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71370745
Voor dat vervallen uitvak van Volendam durven ze 20 euro te vragen
pi_71370988
De laatste keer dat je er mag staan, volgend jaar staat daar ook zo'n betonblok.
- verwijderd door admin -
pi_71371284
Nog net zo lelijk als vroeger:

dinsdag 28 juli 2009 @ 22:45:40 #79
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_71411686
1-2 verloren van Bolton.

Toch een aardige 2e helft gezien van onze FC.

En ik ben benieuwd of we Scheimann komend seizoen nog in het blauw-wit zien spelen.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_71414014
Inderdaad veruit beste speler van de selectie. Kan moeiteloos mee in de eredivisie.
Verdedigend staat het sowieso wel, Van Buuren ook Jupiler+ kwaliteiten. Nieuwendaal was controlerend ook best ok.

Verder lijkt het elftal wel zo jong alsof ze nog niet uitgegroeid zijn. Lavenmiddenveld. En wie o wie moet voor het aanvallend vermogen gaan zorgen, want dat is dramatisch. Hopen dat Janse weer snel fit is.
pi_71414205
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor dat vervallen uitvak van Volendam durven ze 20 euro te vragen
Zit er een all inclusive-arrangement aan de Dijk bij ofzo?
pi_71414224
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:55 schreef N.i.c.k het volgende:
Inderdaad veruit beste speler van de selectie. Kan moeiteloos mee in de eredivisie.
Verdedigend staat het sowieso wel, Van Buuren ook Jupiler+ kwaliteiten. Nieuwendaal was controlerend ook best ok.

Verder lijkt het elftal wel zo jong alsof ze nog niet uitgegroeid zijn. Lavenmiddenveld. En wie o wie moet voor het aanvallend vermogen gaan zorgen, want dat is dramatisch. Hopen dat Janse weer snel fit is.
Caracciolo schopt er dit seizoen minimaal 20 in.
pi_71414382
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Caracciolo schopt er dit seizoen minimaal 20 in.

Van Moorsel en Wijlaars zijn trouwens eigen kweek? Misschien dat ze daarom nog wat meer krediet verdienen, anders gratis af te halen zou ik zeggen.
pi_71414439
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:06 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

Van Moorsel en Wijlaars zijn trouwens eigen kweek? Misschien dat ze daarom nog wat meer krediet verdienen, anders gratis af te halen zou ik zeggen.
Ja, komen uit de jeugd. Al heeft Wijlaars ook bij PSV in de jeugd gespeeld. Het zijn breedtespelers. Als de financiele middelen beperkt zijn, moet je de selectie aanvullen met spelers van dit kaliber.
pi_71415677
Brys zet ze anders toch verdacht veel in de basis, deze oefencampagne. Van Moorsel werd zelfs niet eens gewisseld vandaag, zeer vreemd.

Jans (zonder -e) is overigens echt niet de reddende engel, zoals velen lijken te denken. Aardige spits hopelijk, maar echt niet de verlosser die er ineens 30 zal gaan maken hoor.
pi_71415759
Jans heeft het los van een seizoen bij VVV toch nooit goed gedaan? Is bij elke club uiteindelijk gedumpt. Dan hecht ik toch meer waarde aan de goals van Caracciolo bij bij Eindhoven.
pi_71415868
Ik vind Wijlaars het best goed doen, de laatste wedstrijden vorig seizoen dat hij speelde en ook de voorbereiding dit jaar. Maargoed de leken zullen hem wel niks vinden.
pi_71415947
Wijlaars doet het inderdaad opvallend goed. Vorig jaar riep ik nog dat ie er nooit ging komen (en daar was ik heilig van overtuigd), maar hij heeft me verbaasd. Hij is echter maar 1 meter 60 groot en gaat toch net tekort komen ben ik bang.

Van Moorsel is een goeie voetballer, maar blijft spelen als een A-junior. Probeert het nu al drie jaar geloof ik, maar komt fysiek tekort en zal het dus ook net niet gaan maken, ben ik bang. Tot zover mijn leken-oordeel .
pi_71416047
Sjang viel ook weer niet slecht in, gaan we plezier aan beleven.
  woensdag 29 juli 2009 @ 02:42:03 #90
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_71417162
Ik ben geweest, aardige pot gezien! Ik moet verder zeggen - potverdrie, die Scheimann kan een aardig balletje trappen! Vond ik eigenlijk gewoon de beste speler van het hele veld, hoewel Zaari natuurlijk aardig ballen ving.
Ik wens je een dolfijne dag
pi_71417185
Van Moorsel is nog steeds maar 19, dus er kan nog veel gebeuren. Overigens zit het supportershome er een stuk beter uit met die foto's en de vlaggetjes. Jammer dat het bier weer duurder is geworden. De muntjes zijn ook kut.
Met heel mijn hart.
pi_71421258
Die zijn niet kut, das gewoon even wennen. Dalijk heeft iedereen muntjes en dan gaat het lekker snel.
pi_71434812
Ja, heb je gelijk in. Jij zat trouwens achter mij de 1e helft dus dan weet je (misschien) ook wie ik ben .
Met heel mijn hart.
pi_71436386
TR is meer dan een week op vakantie, dus op antwoord moeten we even wachten. Als ik het goed zag vanaf de overkant zat ie zowaar weer een keer met z'n matties op de M-Side, tussen het jong grut .
pi_71437494
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:00 schreef Yeahinho het volgende:
TR is meer dan een week op vakantie, dus op antwoord moeten we even wachten. Als ik het goed zag vanaf de overkant zat ie zowaar weer een keer met z'n matties op de M-Side, tussen het jong grut .
en jij stiekem Cola drinken, schurk! wel dapper met die wespen.
pi_71444840
Op de hoofdtribune is de chocomel wel gratis
Met heel mijn hart.
pi_71445555
Chocomel gratis op de hoofdtribune?! Had ik dat maar geweten, dan had ik m'n leven niet gewaagd om tussen die wespen een colaatje te drinken. En wie mag jij dan wel zijn Nick?
pi_71451482
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:42 schreef Yeahinho het volgende:
Chocomel gratis op de hoofdtribune?! Had ik dat maar geweten, dan had ik m'n leven niet gewaagd om tussen die wespen een colaatje te drinken. En wie mag jij dan wel zijn Nick?
ken je van gezicht van OJC. En wel eens in de likkepot biertje gezopen.
pi_71467536
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:23 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

ken je van gezicht van OJC. En wel eens in de likkepot biertje gezopen.
Ah, díe Nick. Wist niet dat je ook voetbal(FCDB-)fan was.
pi_71500312
pik af en toe wedstrijdje mee op vrijdag, en zaterdag de jeugd. Mijn hart ligt bij een andere club .

Brys was net vorkje aan het prikken bij Tic Tac For what it's worth.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')