Ik heb alle reacties doorgelezen en er was er 1 die ik leuk genoeg vond om op de hospiteer avond te laten komen. We gooien straks alle reacties op een grote hoop en nodigen dan 8 mensen uit. Het is een hele fijne kamer voor een zeeeeeeeeer schappelijke prijs, dus ik heb zoiets van.. Heey, waarom zou ik mijn mede fokkertjes geen kans gunnen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je al 80 reacties heb gekregen, waarom zet je hem hier dan ook nog neer? Of bang dat ze alle 80 niet voldoen?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb alle reacties doorgelezen en er was er 1 die ik leuk genoeg vond om op de hospiteer avond te laten komen. We gooien straks alle reacties op een grote hoop en nodigen dan 8 mensen uit. Het is een hele fijne kamer voor een zeeeeeeeeer schappelijke prijs, dus ik heb zoiets van.. Heey, waarom zou ik mijn mede fokkertjes geen kans gunnen?
Thnx.. En tevens wil ik diegene die het niet geworden zijn hier van Fok! duidelijk vertellen waarom niet zodat ze bij andere kamers eventueel meer succes kunnen makenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]oke dan, succes in ieder geval
Ik wilde al zeggen.. Of veel interesse of heul niet!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoi. Ik heb misschien wel een beetje interesse
Dank. Heb ik nog een aantal vragen voor jou:quote:
We willen verjonging in het huisquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:47 schreef kensei het volgende:
Die maximale leeftijd van 24 vind ik wel wat hypocriet gezien je eigen leeftijd
Kan nu wel liegen door te zeggen dat het niet uit maaktquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:12 schreef Koewam het volgende:
Hey, een vriend van me zoekt nog wat, maar hij is 19, is dat oke?
En weer een pmquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dank. Heb ik nog een aantal vragen voor jou:
Heb je een vriendin?
Waar wonen je ouders?
Heb je al eerder op kamers gewoond?
Ik ben er over een half uurtje niet meer, en vanavond weer laat terug.
Haha, inderdaad! I want I want!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Verhoogt het de kansen als je gaat stalken? Want dan ga ik er ook nog even moeite in steken.
Nee, 1 stalker vind ik wel genoeg, dat kan ik nog handelenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Verhoogt het de kansen als je gaat stalken? Want dan ga ik er ook nog even moeite in steken.
I know.. vandaag wordt de laatste hand aan de selectie gemaakt.. vanavond weet ik dus meerquote:Op zondag 19 juli 2009 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben ik te hebberig als ik me lichtelijk afvraag of er vorderingen zijn qua uitnodigingen ofzo? Ik bedoel, 1 augustus is al over 2 weken.
Mwah.. Als ik nog geen kamer had gevonden had ik niet gereageerd hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:29 schreef brushaway het volgende:
Lekker irritant![]()
Iedereen met wat gezond verstand wil deze kamer lijkt me!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |