Je hebt helemaal gelijk, laten we allemaal nooit meer aangifte doen, dat werkt en lost op!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
Aangifte doen heeft geen nut. Heb hetzelfde meegemaakt.
Is puur dat de wouten in kaart hebben hoevaak criminaliteit voorkomt in een buurt, zodat ze kunnen afwegen om er al dan niet te patrouilleren.
En wanneer je de daders niet betrapt in dit soort zaken, dan is de kans dat je ooit weet wie het is nihil.
hangt van de banden af.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:25 schreef Desunoto het volgende:
Hoe laag kan je zinken?
Aangifte doe je toch alleen voor de verzekering?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
Is puur dat de wouten in kaart hebben hoevaak criminaliteit voorkomt in een buurt, zodat ze kunnen afwegen om er al dan niet te patrouilleren.
En wanneer je de daders niet betrapt in dit soort zaken, dan is de kans dat je ooit weet wie het is nihil.
De criminaliteitscijfers zijn dan wel laag iigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, laten we allemaal nooit meer aangifte doen, dat werkt en lost op!
Ik heb voor mijn banden die lek waren nooit geld terug gezien van de verzekering....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:27 schreef Horloge het volgende:
[..]
Aangifte doe je toch alleen voor de verzekering?
ik durf er nogal veel op verwedden dat TS geen anti-vandalisme clausule in zijn verzekering staan heeft. zo'n optie kost jaarlijks meer dan dat een 205 waard isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:27 schreef Horloge het volgende:
[..]
Aangifte doe je toch alleen voor de verzekering?
en het oplossingpercentage hogerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:27 schreef Keiichi het volgende:
[..]
De criminaliteitscijfers zijn dan wel laag iig
En waar zeg ik dat ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, laten we allemaal nooit meer aangifte doen, dat werkt en lost op!
Had je hiervoor niet bij Danny moeten zijn?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn banden die lek waren nooit geld terug gezien van de verzekering....
1) ik denk serieus nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En waar zeg ik dat ?
Of denk je serieus dat wanneer jij aangifte doet vanwege een paar lekgestoken banden dat er een hele rechercheteam op zit ?
-verhaal-
Agenten hebben de tijd niet om dat soort relatief kleine zaken te onderzoeken...
Aha een troll.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:31 schreef opgebaarde het volgende:
Had je hiervoor niet bij Danny moeten zijn?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En waar zeg ik dat ?
Of denk je serieus dat wanneer jij aangifte doet vanwege een paar lekgestoken banden dat er een hele rechercheteam op zit ?
Je aangifte komt gewoon op de grote stapel en na X-tijd verdwijnt ie in een digitaal-archief en kijkt er geen hond meer naar om.
Zelfde als hier een jaar geleden:
Werd in een dorp in de omgeving enkele honden vergiftigd door een malloot die worsten met gif verspreidde. Op de regionale zender en in de krant zei een of andere chef van de politie dat men er alles aan deed om de dader te vinden.
Toevallig werkt een vriend van me bij de politie en die zei dat er niet anders mee om wordt gegaan als een diefstal, vandalisme etc. M.a.w. op dezelfde stapel.
Agenten hebben de tijd niet om dat soort relatief kleine zaken te onderzoeken...
Ach ik heb het aangifte doen voor dit soort zaken wel opgegeven als ik heel eerlijk ben.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
1) ik denk serieus niet
2) ik snap wel wat je bedoelt maar is het niet een beetje een zwaktebod? Ik heb ook dat soort ervaringen zoals jij hoor en zo gaat het ook met inbraken, zelfs toen er in onze straat van 10 huizen in 2 weken tijd in 3 huizen werd ingebroken.
Dat is fucking belangrijk man !quote:
Hij heeft een 205 hequote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:40 schreef Timmor het volgende:
TS LET OP!!!
Dit is een truuk die vaker voorkomt! Ze vinden je velgen mooi, steken alle 4 je banden lek, jij vervangt ze en de volgende ochtend staat je auto op 4 kratjes zonder velgen en gloednieuwe banden![]()
Hou dus je auto heel goed in de gaten de komende tijd!
Mensen die velgen mooi vindenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:40 schreef Timmor het volgende:
Ze vinden je velgen mooi
Plaats dit bericht in minimaal 10 andere topics anders zal je moeder morgen een vogelbekdier baren.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:40 schreef Timmor het volgende:
TS LET OP!!!
Dit is een truuk die vaker voorkomt! Ze vinden je velgen mooi, steken alle 4 je banden lek, jij vervangt ze en de volgende ochtend staat je auto op 4 kratjes zonder velgen en gloednieuwe banden![]()
je had alles juist ingevuld?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
terwijl ik het juist had ingevult![]()
Het zat op het puntje van mijn toetsenbord om te sturen dat hij een mongool was. Maar verstandig en internetheld als ik ben, toch maar niet gedaan
Is dat een uitdaging?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Plaats dit bericht in minimaal 10 andere topics anders zal je moeder morgen een vogelbekdier baren.
Fail!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:26 schreef Athmozz het volgende:
[..]
hangt van de banden af.
Ik gok op 165 / 65 / 14's van banden, dus dat is dan zo'n 65mm dat je kan zinken
Spijker op zn kop.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:30 schreef PankPinther het volgende:
Ik denk dat je beter na kan gaan denken over met wie je de laatste tijd overhoop hebt gelegen.
Ik ga er gemakshalve even van uit dat jouw auto de enige was met lekke banden.
En om 4 banden lek te steken moet je om een auto heen lopen, dat is dus doelgericht en niet zomaar baldadigheid van iemand die langs loopt.
Dan heeft 't toch nut? Dan word er meer in je wijk gepatrouileerd en krijgt een andere wijk de kans om te verpauperen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
Is het voor hen niet praktischer om meteen de velgen + 'oude' banden al mee te nemen dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:40 schreef Timmor het volgende:
TS LET OP!!!
4 nieuwe banden kosten op zich ook nog redelijk wat geld, en op die manier weten ze direct dat ze je velgen + nieuwe banden kunnen stelen...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:13 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Is het voor hen niet praktischer om meteen de velgen + 'oude' banden al mee te nemen dan?
Nee, want na het leksteken zitten er nieuwe banden op -> meer geld waard met de verkoopquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:13 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Is het voor hen niet praktischer om meteen de velgen + 'oude' banden al mee te nemen dan?
Risico hoort bij het leven!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:32 schreef NoBody122 het volgende:
Zo ver was ik dan ook nog wel gekomen
Echter ze nemen dan wel een (minstens) dubbel zo hoog risico, zeker als het een inmiddels bekend truukje is.
Ik wist dat deze hilarische grap gemaakt zou worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:26 schreef Athmozz het volgende:
[..]
hangt van de banden af.
Ik gok op 165 / 65 / 14's van banden, dus dat is dan zo'n 65mm dat je kan zinken
Hoe lok je zoiets precies uit?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:31 schreef Big-Pun het volgende:
zul je wel uitgelokt hebben
inderdaadquote:
Go right ahead.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mag ik hem opzoeken, schiet ik zijn hoofdje eraf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |