abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70987476
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:19 schreef BigKahuna het volgende:
Eigenlijk wel.
Ik weet alleen dat IQM okee is, Beauregard of hoe ie ook mag heten een eikel is, met taalgebruik die onnodig gecompliceerd is, en Skylark een enorme player is, en ik Behangplakker hekel, en ik Bt niet zou geven, en dat Biels denkt dat ie een "baas" is.

Verder houdt mijn Klaagbaakkennis op.
  woensdag 15 juli 2009 @ 00:27:34 #277
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70987489
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat hij doet, is niet eens discusseren.

"Ik ben superieur aan jou want ik doe een acedemische opleiding" en verder komt ie niet.
Als je daar heel je wereldje aan ophangt heeft een discussie weinig zin.
Bullshit . Aan de andere kant roep jij dat je beter bent dan mensen omdat ze niet genoeg uitgaan danwel zich niet conformeren aan hoe jij "een leven" ziet.

Hoe ben jij anders? Behalve dan dat je minder eloquent bent.
  woensdag 15 juli 2009 @ 00:28:18 #278
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70987499
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:27 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik weet alleen dat IQM okee is, Beauregard of hoe ie ook mag heten een eikel is, met taalgebruik die onnodig gecompliceerd is, en Skylark een enorme player is, en ik Behangplakker hekel, en ik Bt niet zou geven, en dat Biels denkt dat ie een "baas" is.

En ik dan?
><(({°>
  woensdag 15 juli 2009 @ 00:28:29 #279
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70987504
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:27 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ga je nog aangeven waar ik Skylark danwel Beauregard in een discussie nodig had? Of roep je hier, wederom, zomaar wat?
pi_70987506
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:25 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Meestal ben jij toch degene die topics opent over hoe slecht alles wel niet is? Of heb ik dat mis?
Ja, duh. Nadat ik 100000 posts en 2000 topics aan heb moeten zien waarin mensen met drakenshirts samen doen alsof ze wat zijn en lekker veilig mensen gaan lopen bashen die het toch niet lezen.
-
pi_70987546
Wanneer gaan we christen-bash-topics maken dan? Dan ben ik die irritante drol die elke zin eindigt met een kotssmiley
Ga weg
pi_70987575
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:28 schreef Biels het volgende:
Of roep je hier, wederom, zomaar wat?
Jij gaat door voor de koelkast!
pi_70987586
wat een kanker discussie,serieus... waar gaat dit nou helemaal over?
je mag tegenwoordig dus wel,met je xxl kingsize zwaar over de top veesl te grote spijkerbroek en je kansloze gay shirtjes ouwe vrouwtjes verkrachten,en de hele dag "wholla mattie wat doe je?!" op straat lopen schreeuwen zoals al die achterlijke kut marokanen en weet ik t wat voor een tuig er allemaal rondloopt....

maar als je lang haar hebt,en band-shirts draagt wordt je meteen voor debiel uitgemaakt?
zou eerder andersom moeten zijn,ik begrijp dat het natuurlijk voor jullie stelletje mongolen wat maar achter de massa aanloopt lekker makkelijk is,om een kleine groep aan te vallen... maar wees als je dan al iemand een label wilt geven,eens echt objectief... en kijk naar de mongolen die het land naar de kloten helpen,en waar iedereen last van heeft.... ga die mensen eens de grond in lopen trappen,maar daar is de massa te laf voor....

dus waar gaat deze discussie nou werkelijk om?! precies,een luie massa die te laks is om hun eer te redden,te lui is om eens objectief en eerlijk na te denken,en te dom om in te zien dat ze genaaid worden bij het leven... dus jullie hebben geen eens een recht van spreken,trek voortaan je bek pas los als je echt wat zinnigs te melden hebt... en niet als je denkt dat het wel weer eens tijd wordt om iemand de grond in te stampen ...
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_70987622
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:31 schreef amvrosios het volgende:
je mag tegenwoordig dus wel,met je xxl kingsize zwaar over de top veesl te grote spijkerbroek en je kansloze gay shirtjes ouwe vrouwtjes verkrachten,en de hele dag "wholla mattie wat doe je?!" op straat lopen schreeuwen zoals al die achterlijke kut marokanen en weet ik t wat voor een tuig er allemaal rondloopt....

maar als je lang haar hebt,en band-shirts draagt wordt je meteen voor debiel uitgemaakt?
zou eerder andersom moeten zijn,ik begrijp dat het natuurlijk voor jullie stelletje mongolen wat maar achter de massa aanloopt lekker makkelijk is,om een kleine groep aan te vallen... maar wees als je dan al iemand een label wilt geven,eens echt objectief... en kijk naar de mongolen die het land naar de kloten helpen,en waar iedereen last van heeft.... ga die mensen eens de grond in lopen trappen,maar daar is de massa te laf voor....

dus waar gaat deze discussie nou werkelijk om?! precies,een luie massa die te laks is om hun eer te redden,te lui is om eens objectief en eerlijk na te denken,en te dom om in te zien dat ze genaaid worden bij het leven... dus jullie hebben geen eens een recht van spreken,trek voortaan je bek pas los als je echt wat zinnigs te melden hebt... en niet als je denkt dat het wel weer eens tijd wordt om iemand de grond in te stampen ...
Goeie heer dit is de slechtste post in dit topiek en dat zegt nogal wat !!!!!!!!!
Ga maar lekker uniek doen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg
pi_70987626
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:24 schreef Biels het volgende:

[..]

Oh, gister het bijzettafeltje, nu het hartje? Zo werkt dat dus niet, he. Je moet me verdienen.
! Ik zal m'n uiterste best doen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_70987642
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:27 schreef Biels het volgende:

[..]

Bullshit . Aan de andere kant roep jij dat je beter bent dan mensen omdat ze niet genoeg uitgaan danwel zich niet conformeren aan hoe jij "een leven" ziet.
Nee, dat maken anderen (o.a. jij) er van. Ik zeg slechts dat mensen die zelf nooit uitgaan of uberhaupt iets leuks doen hun muil moeten houden over mensen die wél wat van hun leven maken.
quote:
Hoe ben jij anders? Behalve dan dat je minder eloquent bent.
Ik acht mezelf niet superieur. Schop slechts tegen wat laffe mensen aan die eens op moeten houden veilig vanachter hun schermpje een ongepast grote bek te hebben.
-
pi_70987645
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:28 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

En ik dan?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_70987667
quote:

Biels, moest je nou weer zo'n kutkloon aanmaken?
-
pi_70987697
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:32 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Goeie heer dit is de slechtste post in dit topiek en dat zegt nogal wat !!!!!!!!!
Ga maar lekker uniek doen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met zo'n reactie geef je alleen maar aan dat je het complete punt van me post compleet mist...
ik hoef me niet te profileren als een uniek persoon,het is namelijk al een heel oud gegeven dat elk mens per definitie uniek is...
maar dat snap jij als massa mongooltje met je grote bek toch niet...
pi_70987698
Ik ga slapen, veel plezier met elkaar bashen.
-
  woensdag 15 juli 2009 @ 00:35:09 #291
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70987702
Ik ga erop reageren!
quote:
Waar worden dit soort dingen precies gewaardeerd in deze discussie?
quote:
Dat is correct. .
quote:

Omdat ik geen bandshirts draag, ben ik lui en deel van de massa? Ik snap het niet.
><(({°>
pi_70987707
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:33 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, dat maken anderen (o.a. jij) er van. Ik zeg slechts dat mensen die zelf nooit uitgaan of uberhaupt iets leuks doen hun muil moeten houden over mensen die wél wat van hun leven maken.
[..]

Ik acht mezelf niet superieur. Schop slechts tegen wat laffe mensen aan die eens op moeten houden veilig vanachter hun schermpje een ongepast grote bek te hebben.
Dus als je nooit uitgaat mag je niets zeggen over mensen die wel uitgaan? Heel logisch ja.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_70987731
Onterecht klacht. Dat is juist grappig. Wij hadden een tijdje geleden een Amerikaanse Christen die ons aansprak omdat een iemand Hendrix iets te hard zei, geweldig wat er allemaal uit zijn mond kwam. Ik heb iig genoten.
  woensdag 15 juli 2009 @ 00:36:30 #294
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70987741
quote:

Ik was dus laatst bij een metalconcert he. 50.000 man met hetzelfde bandshirt, 5 man zonder. Iemand vroeg serieus aan me "wat ik hier kwam doen als ik toch geen bandshirt draag". Op de vraag waarom ik dat zou moeten doen kreeg ik te horen dat ik anders geen fan was.

En dan durf jij en dat gore langharige kankertuig dat bij je hoort een grote bek te geven over conformeren aan de massa? !!!!!
  woensdag 15 juli 2009 @ 00:37:49 #295
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70987774
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

! Ik zal m'n uiterste best doen.
Je weet waar je tieten zitten en je weet waar m'n PM-box is.
pi_70987806
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:36 schreef Biels het volgende:

[..]

Ik was dus laatst bij een metalconcert he. 50.000 man met hetzelfde bandshirt, 5 man zonder. Iemand vroeg serieus aan me "wat ik hier kwam doen als ik toch geen bandshirt draag". Op de vraag waarom ik dat zou moeten doen kreeg ik te horen dat ik anders geen fan was.

En dan durf jij en dat gore langharige kankertuig dat bij je hoort een grote bek te geven over conformeren aan de massa? !!!!!
nu trek je het expliciet naar 1 voorbeeld toe,
terwijl mijn punt juist een stuk breder was als dat...
het lijkt me vrij duidelijk dat er hier nu gewoon maar door een stel populaire huppel kutjes bedacht wordt dat iedereen met zo'n shirt en/of met lang haar per definitie niet spoort....
  woensdag 15 juli 2009 @ 00:39:27 #297
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70987815
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:30 schreef Lamon het volgende:

[..]

Jij gaat door voor de koelkast!
Als je toch niks zinnigs te melden hebt, of iets dat überhaupt ergens op slaat, ga dan maar gewoon weg. Met je amateur-sociologie.
pi_70987843
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:36 schreef Biels het volgende:

[..]

jij bent gewoon geen echte fan. zeker pas als bands populair worden luister je ernaar nou zij al toen ze underground waren
  woensdag 15 juli 2009 @ 00:40:22 #299
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70987846
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:39 schreef amvrosios het volgende:

[..]

het lijkt me vrij duidelijk dat er hier nu gewoon maar door een stel populaire huppel kutjes bedacht wordt dat iedereen met zo'n shirt en/of met lang haar per definitie niet spoort....
Bullshit. Dat denk ik helemaal niet. Maar omdat jij het zo voelt is het ook zo. Over expliciet naar 1 voorbeeld trekken gesproken .
  woensdag 15 juli 2009 @ 00:40:33 #300
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70987851
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:39 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Wil je me even uitleggen waarom je zegt dat ik bij de massa hoor terwijl het enige dat je van me weet is dat ik geen bandshirts draag?
><(({°>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')