Ik moet tegenwoordig al lachen om z'n UI.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zit wat in. Ik moest lachen om die lange post van hem op pagina 3 ofzo.
..toch wordt het moeilijker zonder je vriendje Skylark, je hebt nu geen directe backup meer, en dat Beaugard weg is helpt ook.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:08 schreef Biels het volgende:
Overal waar hij zijn schrijnend gebrek aan kennis van de mensheid tentoon kan spreiden, toch?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:12 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig al lachen om z'n UI.
Je bedoelt vast KLB. En Beauregard. En Skylark is MIJN vriendjequote:Op woensdag 15 juli 2009 00:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
..toch wordt het moeilijker zonder je vriendje Skylark, je hebt nu geen directe backup meer, en dat Beaugard weg is helpt ook.
Ik ga gewoon KB terugnemen, heb ik vandaag besloten.
Hij is geband. En Beauregard is schaaknerd nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:16 schreef Ritmo het volgende:
Post die naam nou niet. Straks komt die schaaknerd hier weer.
Alsof ik ooit in een discussie met jou heb gezeten waar Skylark danwel Beauregard me kwam helpenquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
..toch wordt het moeilijker zonder je vriendje Skylark, je hebt nu geen directe backup meer, en dat Beaugard weg is helpt ook.
Ik ga gewoon KB terugnemen, heb ik vandaag besloten.
Bang dat je weer verbaal geowned wordt, Ritmo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:16 schreef Ritmo het volgende:
Ik kan al die pubers en hun namen en relaties met elkaar toch niet uit elkaar houden, dat kan je toch ook niet van me verwachten...?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je bedoelt vast KLB. En Beauregard. En Skylark is MIJN vriendje!
Schaaknerd? Wie? Beauregard schaakt niet, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:16 schreef Ritmo het volgende:
Eigenlijk wel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kan al die pubers en hun namen en relaties met elkaar toch niet uit elkaar houden, dat kan je toch ook niet van me verwachten...?
Hij zal niet zo erg zijn als Emmie, maar ben nu toch wel heel benieuwd of het niet ook iemand is die z'n onzekerheden maskeert met een grote mond over z'n opleidingsniveau.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij is geband. En Beauregard is schaaknerd niet.
Ik kan je vertellen dat dit niet het geval is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij zal niet zo erg zijn als Emmie, maar ben nu toch wel heel benieuwd of het niet ook iemand is die z'n onzekerheden maskeert met een grote mond over z'n opleidingsniveau.
Ja, straks ben ik niet populair meer op een internetsite.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:18 schreef Biels het volgende:
[..]
Bang dat je weer verbaal geowned wordt, Ritmo?.
Ah ok. Helaas.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dit niet het geval is.
Ik kan me nog wel een ander persoon herinneren met een grote bek over lelijke alto's.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij zal niet zo erg zijn als Emmie, maar ben nu toch wel heel benieuwd of het niet ook iemand is die z'n onzekerheden maskeert met een grote mond over z'n opleidingsniveau.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je de discussies nooit kunt winnen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, straks ben ik niet populair meer op een internetsite.
Biels.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een ander persoon herinneren met een grote bek over lelijke alto's.
Ja, gek he dat ik een keer terugschop als ze hier weer massaal op normale mensen lopen af te geven.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een ander persoon herinneren met een grote bek over lelijke alto's.
Oh, gister het bijzettafeltje, nu het hartje? Zo werkt dat dus niet, he. Je moet me verdienen.quote:
Het codewoord is ironie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, gek he dat ik een keer terugschop als ze hier weer massaal op normale mensen lopen af te geven.
Wat hij doet, is niet eens discusseren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je de discussies nooit kunt winnen.
Meestal ben jij toch degene die topics opent over hoe slecht alles wel niet is? Of heb ik dat mis?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, gek he dat ik een keer terugschop als ze hier weer massaal op normale mensen lopen af te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |