abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:52:26 #181
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71225710
Ik mag volgende week voor nacontrole. Ik wilde dan ook meteen een spiraaltje laten zetten, iemand ervaring?
pi_71225936
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:52 schreef mikoxx het volgende:
Ik mag volgende week voor nacontrole. Ik wilde dan ook meteen een spiraaltje laten zetten, iemand ervaring?
Is voor ieder persoon anders. Ik was de 1e 10 weken ongesteld, toen heeft de dokter het draadje wat korter geknipt en toen was het na een dag over. Maar mijn libido was behoorlijk gedaald (lees: ik had geen libido)
En ik werd tegen het depressieve aan heel erg down... Voor mij geen spiraal ik ben 7 maanden niet ongesteld geweest dat was fijn maar de bijwerkingen waren geen pretje
Wat voor mij niet werkte, werkt voor 100 andere wel.
Het zetten viel me 100% mee, het is een beetje vervelend maar ach dat overleef je echt wel hoor
Er is ook een mirena topic in SEX ff zoeken naar de link
Gevonden: KLIK

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2009 20:00:29 ]
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 20:05:15 #183
5428 crew  miss_sly
pi_71226216

Ik heb nog niet heel veel te vertellen als kersverse moeder, maar ik ben er dus wel een...een nieuwe moeder.

Wat een ongelofelijke ervaring is dat, moeder worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71226256
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:05 schreef miss_sly het volgende:

Ik heb nog niet heel veel te vertellen als kersverse moeder, maar ik ben er dus wel een...een nieuwe moeder.

Wat een ongelofelijke ervaring is dat, moeder worden.
miss!! Welkom hier als kersverse mama!
pi_71226377
Miss Mama, welkom!!!
pi_71226665
Tessie die hormonen verdwijnen wel weer hoor

suzanna dan heb je het nog makkelijk als je een lijst krijg. ik kreeg niks van de dieetiste mee. ik moest maar doen hoe ik het nou deed. ik heb vrijdag maar afgebelt en gezegt dat ik niet meer kom. kreeg een rekening van 54 euro in de bus terwijl ik er amper 20min. ben geweest.
maar memmel en suzanna succes
mama van 3 kids!
pi_71226738
welkom Miss!

Mirena heeft ook een site.
Van de site:
quote:
Een (hormoonhoudend) spiraaltje kan het beste vanaf acht weken na de bevalling geplaatst worden. Voor die tijd is de baarmoeder eigenlijk nog te week.
om je vraag uit eht babietjestopic te beantwoorden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:39:13 #188
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71227508
Hmm.. dat is dan wel gek zeg. Zou het dan al wel kunnen? Vreemd dat ze het wel gewoon willen plaatsen dan...
pi_71229269
miss_sly, welkom! Hoe gaat het met je?
pi_71229586
Miss_sly, gefeliciteerd!!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:38:46 #191
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71229738
Mikoxx, bij mij is ie na 6 weken geplaatst, afgelopen vrijdag. Geen centje pijn!
Miss_Sly, welkom bij de mama's. Hoe bevalt het je tot nog toe? Overweldigend?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71230021
Welkom bij de mama's Miss Sly!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71230563
Welkom Miss Sly! Ik vind het zo leuk dat jij nu ook in het moedertopic komt posten

Wij hebben hier voor het eerst Graeme al boven in bed gelegd na zijn fles van 9 uur. Normaal bleef hij altijd beneden, tot we zelf ook naar bed gingen en dan kreeg hij boven zijn laatste flesje. Maar nu dus de 9 uur fles ook boven gedaan. En net was hij wel even aan het huilen, maar toen is mn Lief even boven gaan kijken en heeft hem even getroost, en daarna was het weer stil. Nu af en toe nog wat geluidjes enzo.. ben benieuwd of hij echt gaat slapen...
Oh, wet van Fok... hij begint nu weer te huilen geloof ik... denk dat hij zn speentje weer eens kwijt is...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 22 juli 2009 @ 22:15:45 #194
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_71231228
Mikoxx, ik heb nu ook weer voor de 3e keer een spiraaltje en ik vind het ideaal. Het zetten van een spiraaltje deed mij helemaal geen pijn. In het begin bloedde ik wat meer, maar nu zo goed als helemaal niet meer. Rond de periode dat ik eigenlijk ongi moet worden, heb ik wat puistjes waaraan ik kan zien dat ik eigenlijk ongi zou moeten zijn. Verder geen last van mijn libido

miss_sly welkom hier!! Zo bijzonder, jij bent nu ook gewoon een mama!!
Make love, not war ☮
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:19:12 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71233836
Diaan, heb je de mirena? Of eentje zonder hormonen?
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:22:53 #196
114177 Diaan73
pi_71234018
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:19 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, heb je de mirena? Of eentje zonder hormonen?
De mirena, had ik hiervoor ook al 2x... en ik vond/vind het echt "prettige" anti-conceptie.
Make love, not war ☮
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:24:04 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71234061
Ah ok.
Ja, F. zegt dat hij voor een knip gaat, dus op zich hoef ik strak niks meer als het goed is, maar mijn libido is normaal echt al heel laag en de pil, en ook de nuvaring waren daarop van invloed dus ik ben er huiverig voor.
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:27:17 #198
114177 Diaan73
pi_71234190
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok.
Ja, F. zegt dat hij voor een knip gaat, dus op zich hoef ik strak niks meer als het goed is, maar mijn libido is normaal echt al heel laag en de pil, en ook de nuvaring waren daarop van invloed dus ik ben er huiverig voor.
Wat die knip betreft, wij zijn er nog niet over uit of we evt. nog voor een 3e gaan, dus een knip is geen optie en condooms vinden we echt dus bleeft de Mirena over. De pil vind ik niet wat.

LL had er dus wel last van, het heeft denk ik op iedere vrouw een andere uitwerking denk ik. Je moet het ondergaan om uit te vinden.
Make love, not war ☮
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:29:14 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71234284
F. is tamelijk stellig over die knip, en dan met name over het niet willen van een derde, dus ik wacht dat wel af.
Tussen Sasha en deze in (en voor Sasha trouwens ook) gebruikten we condooms, maar dat is geen succes...
We waren er nog wel eens slordig mee. Vandaar die snelle zwangerschap. Ach.... bij Sasha raakte ik ook niet zomaar zwanger, kan wel een keertje.
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:38:05 #200
114177 Diaan73
pi_71234670
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:29 schreef Brighteyes het volgende:
F. is tamelijk stellig over die knip, en dan met name over het niet willen van een derde, dus ik wacht dat wel af.
Tussen Sasha en deze in (en voor Sasha trouwens ook) gebruikten we condooms, maar dat is geen succes...
We waren er nog wel eens slordig mee. Vandaar die snelle zwangerschap. Ach.... bij Sasha raakte ik ook niet zomaar zwanger, kan wel een keertje.
Dat is ook prima toch... fijn voor jou om geen anti-conceptie te hoeven nemen!!

oeps foutje... dat zou ons ook kunnen overkomen om te zeggen, nou we hebben 2,5 jaar gedaan over Lennon, kan wel een keertje zonder...
Make love, not war ☮
  donderdag 23 juli 2009 @ 08:00:30 #201
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71239653
En Ingrid, heb je al getest?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71239790
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:45 schreef Memmel het volgende:
Tessie
Gewoon maar 1 kopje koffie schenken of laten vallen dat je zo met de kleine naar het cb moet

Ik heb vanmorgen een startpakket voor een dieet gehaald bij de dietiste, heb de nacontrole gehad bij de vk, ben naar de kapper geweest (korter... ) en heb een vakantie geboekt: 2 weken Tunesie!
Kortom: ik voel me best OK!
Tunesië is erg leuk ja. Kijk wel uit, na 8 dagen vakantie daar kwam ik zwanger thuis

Nog even over de anticonceptie, die pil vind ik dus nu ook echt vreselijk. Nooit last van gehad voor de zwangerschap en nu dus toch wel. Mijn huisarts is natuurlijk met vakantie. Dus ik denk dat ik na zijn vakantie maar eens ga bellen wat ik het beste kan doen. Misschien inderdaad lichtere pil.
Condooms lijkt me echt niet ideaal.
  donderdag 23 juli 2009 @ 08:16:25 #203
62233 Jelief
ikke lief!
pi_71239800
Ik ga woensdag voor een Mirena,ik krijg eerst wat onderzoekjes en dan wordt er een afspraak gemaakt om hem te plaatsen.

Ik heb een lieve man,een mooi meisje, een stoere jongen, een mooi huis met een tuin voor én achter, lieve vrienden, een fijne baan in het verschiet. Ik ben blij!
Die nieuwebaan: Ik heb gesolliciteerd bij een kdv aan het einde van de straat, één groep en als ik daar ga werken mag Ruben waarschijnlijk mee.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_71239813
Koningin ik weet niet wat je nu leest (heb niet teruggelezen ) maar mischien kun je de Yasmin eens proberen...die heb ik ook gekregen als lichter pil zijnde..en ben er erg blij mee
pi_71239897
Ik zal het onthouden Bla als ik naar de huisarts ga, kijken wat die zegt.
pi_71240046
Ik stel nogal wat eisen aan anticonceptie en één daarvan is dat het hormoonvrij moet zijn, dus voor mij valt Mirena af. Koperspiraal ook, want die is nogal abortief...

Blijft over: condooms en NFP, NFP werkte bij ons voordat we l. kregen als een tierelier, maar dan moet je wel een cyclus hebben, dus na L was het geen optie.

Ik vind het maar lastig
  donderdag 23 juli 2009 @ 08:39:02 #207
35189 Troel
scherp en bot
pi_71240099
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:35 schreef freecell het volgende:
Ik stel nogal wat eisen aan anticonceptie en één daarvan is dat het hormoonvrij moet zijn, dus voor mij valt Mirena af. Koperspiraal ook, want die is nogal abortief...

Blijft over: condooms en NFP, NFP werkte bij ons voordat we l. kregen als een tierelier, maar dan moet je wel een cyclus hebben, dus na L was het geen optie.

Ik vind het maar lastig
Hier dus hetzelfde. Daarnaast wil ik nu niet meer het risico nemen op nog een zwangerschap. Gynaecoloog ziet toch echt het liefst een spiraaltje, maar dat wil ik dus pertinent niet. De aantekeningen zijn gemaakt, dus als ik straks daadwerkelijk de knoopjes wil, zitten er al enkele maanden bedenktijd voor gelukkig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 23 juli 2009 @ 08:45:35 #208
37843 lady-wrb
kortaf
pi_71240172
quote:
Op zondag 19 juli 2009 09:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Klinkt goed Tessie!

Iemand hier bekend met prikkelbare darm? Al dagen weer buikpijn.
Nu ook 's morgens misselijk en ongesteldheidsgevoel. Met opgeblazen buik lijk wel zwanger en nu voel ik me ook zo vanwege de klachten.
Op de grond spelen met Tyler en Kim is lastig zo, krijg ik meer last. Voel ik me schuldig. Yuk.
in [lif] lopen diverse topics over prikkelbare darm.
bijv. Obstipatie en Prikkelbare Darm Syndroom

en zo lopen er wel meer topics, ik ben alleen niet zo handig met de search.
pi_71240415
Wij hebben het ook over de knip gehad maar dat vinden we allebei toch wel TE definitief... dus vandaar dat ik aan de spiraal ga.

Blech.. volgens mij heb ik een koortslip. Weet het niet zeker, kan ook een sneetje in me lip zijn, maar me lip is wel een beetje dik..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71240442
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:39 schreef Troel het volgende:

[..]

Hier dus hetzelfde. Daarnaast wil ik nu niet meer het risico nemen op nog een zwangerschap. Gynaecoloog ziet toch echt het liefst een spiraaltje, maar dat wil ik dus pertinent niet. De aantekeningen zijn gemaakt, dus als ik straks daadwerkelijk de knoopjes wil, zitten er al enkele maanden bedenktijd voor gelukkig
Dat scheelt dan alweer

Hier ook geen knoopjes. Zucht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')