abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:11:22 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71191872
Lishe, fijn dat het hele gebeuren een plekje lijkt te hebben voor nu.
pi_71192452
Koningin, vervelend dat je zo last hebt van die bijwerkingen. Ik zou gewoon een andere, lichte pil vragen hoor.

Wij zijn vandaag voor het eerst met Graeme met de trein geweest, we gingen shoppen in Hilversum. Ging heel goed allemaal. Voor het eerst wat langer van huis geweest dus, met ook onderweg verschonen en voeden enzo. Vond het wel spannend, maar ging gelukkig allemaal goed. Nu overwegen we zelfs om misschien nog een weekendje weg te gaan, naar Parijs of Antwerpen ofzo. Heb toch wel erg veel behoefte om er echt even uit te zijn.
En verder baal ik heel erg van die hormonen. Ik heb echt het idee dat die nog net zo erg zijn als toen ik zwanger was. Ik ben zo enorm snel aangebrand, echt enorm kort lontje. Heel vervelend. En dan weet ik zelf ook wel dat ik me aanstel, maar kan het niet tegenhouden.
En morgen komt mn leidinggevende van mn werk op kraambezoek, en ik zie er zo tegenop. Ik mag haar helemaal niet, en ik vind mijn werk ook heel erg stom (en denk ook niet dat ik er nog lang werk). Ik hoop maar dat ze snel weer weg gaat.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:45:02 #153
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71193231
Tessie
Gewoon maar 1 kopje koffie schenken of laten vallen dat je zo met de kleine naar het cb moet

Ik heb vanmorgen een startpakket voor een dieet gehaald bij de dietiste, heb de nacontrole gehad bij de vk, ben naar de kapper geweest (korter... ) en heb een vakantie geboekt: 2 weken Tunesie!
Kortom: ik voel me best OK!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71193402
Tessie, met die hormonen gaat weer over, echt Maar het is nu wel heel vervelend...

En ben je alleen als je baas komt? Zo nee: wederhelft assertief laten zijn
pi_71193423
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:45 schreef Memmel het volgende:

Ik heb vanmorgen een startpakket voor een dieet gehaald bij de dietiste, heb de nacontrole gehad bij de vk, ben naar de kapper geweest (korter... ) en heb een vakantie geboekt: 2 weken Tunesie!
Kortom: ik voel me best OK!
Klinkt goed!
En Tunesië Geweldig!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 21:06:53 #156
45621 Suzanna
Mama van...
pi_71194036
Wel lastig om een dieet vol te houden in het buitenland Memmel! of ga je die weken overslaan?

Ik heb trouwens helemaal geen pakket van de diëtiste gehad, maar alleen een lijst met 'aanbevolen voedingsmiddelen', de middenweg, en wat je liever niet te vaak moet eten / drinken. Wat voor iets heb jij?
pi_71194280
Mn Lief is er gelukkig ook bij morgen. En we hebben ook al heel veel dingen bedacht om haar maar snel (binnen het uur) de deur uit te werken, maar ik ben dus zo hormonaal aanstellerig dat ik zelfs een half uur al teveel vind, omdat ik haar gewoon helemaal niet wil zien. Ik wil helemaal niet aan mijn werk denken, zo stom vind ik het. (niet eens het werk, maar mijn collega´s) Nou ja, het zal vast wel loslopen. Misschien moeten we gewoon wat leuks verzinnen om te doen als ze weg is, dan heb ik wat om naar uit te kijken ofzo.

Memmel, wat lekker die vakantie! En een dieet, én nieuw kapsel!
Ik moet ook weer eens op dieet Maar het wil nog niet zo lukken. Elke keer denk ik, morgen begin ik. Erg he.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 21:32:15 #158
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71195017
Grrrrrmmmbllll....... had een heel verhaal getypt. met -jes voor Lishe en succes voor Memmel. En een sterkte voor tessie en een verhaal over mijn overstap van spiraal en microgonon naar Jazz. Daar ben ik erg tevreden over, maar tussentijdse bloedingen zijn niet uitgesloten.

En verder had ik geschreven dat het goed met me gaat. Ben nu 4 dagen met de meiden alleen en krijg wel hulp van de oppas (o.a. daar eten na mijn werk), maar ik geniet. Heb geen paniek-aanvallen of frustratie-uitvallen. Dus ben erg tevreden over mijn ontwikkeling het afgelopen half jaar. En natuurlijk is het voor veel moeders niet meer dan normaal dat ze alleen voor de kinderen zorgen als papa van huis is, maar ik ben erg blij dat het zo goed gaat.
pi_71195056
Ik heb mijn bazin heul geen beschuit met muisjes gegeven, omdat ik vond dat ze idioot laat kwam....hormonsterrrrr!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71196395
Chacama, wat fijn dat het zo goed gaat! Maakt toch niks uit hoe makkelijk of hoe moeiljlijk het voor iemand anders zou zijn, het gaat om hoe het voor jou is.

Karin, ik ga haar ook geen beschuit met muisjes geven hoor
pi_71197214
Sterkte tessie. Weet ze dat je haar stom vindt? Misschien, schrale troost, neemt ze wel een heul mooi cadeau mee.

Ik wil hier al een tijdje posten over hoe het met deze al niet meer zo nieuwe moeder gaat maar het is zo moeilijk in woorden te vatten. Goed, dat gaat het, wel moe maar echt goed. Sinds ik moeder ben (ik moet nog steeds een beetje lachen als ik mijzelf zoiets hoor of zie beweren, ik ben moeder, hihi) heb ik heel erg gevoel dat ik nu nu nu moet leven. Dat ik alles wat Lieuwe doet in me op moet zuigen zodat ik het niet meer kan vergeten. Ik heb wel eens tegen mijn man gezegd dat ik het liefst elke seconde van zijn leven zou willen filmen, bewaren, koesteren. Dit komt nooit meer terug, bedenk ik me zo vaak, het wordt nooit meer zoals nu. Soms word ik daar best een beetje verdrietig (of melancholisch) van, want ik vind het allemaal zo mooi maar het gaat zo snel en ik houd zoveel van hem en ik hoop dat ik dat ook nog doe als hij niet zo klein en hulpeloos meer is. Misschien kan een meer ervaren moeder hier een antwoord op geven?
Hij lijkt zoveel op mij, ik had niet gedacht dat ik dat zo fijn zou vinden maar dat vind ik wel. Hij kijkt net als ik, met dezelfde blik. Wildvreemden die hem bekijken zien het ook en dan ben ik heel erg trots.
Verder had ik verwacht dat ik me moederder zou voelen maar ik voel me eigenlijk nog precies hetzelfde, maar dan met kind. Ik vind het zo makkelijk gaan, eigenlijk, hij past er heel leuk tussen. Lieuwe is lief.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:33:45 #162
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_71197512
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:27 schreef Jore het volgende:
Sterkte tessie. Weet ze dat je haar stom vindt? Misschien, schrale troost, neemt ze wel een heul mooi cadeau mee.

Ik wil hier al een tijdje posten over hoe het met deze al niet meer zo nieuwe moeder gaat maar het is zo moeilijk in woorden te vatten. Goed, dat gaat het, wel moe maar echt goed. Sinds ik moeder ben (ik moet nog steeds een beetje lachen als ik mijzelf zoiets hoor of zie beweren, ik ben moeder, hihi) heb ik heel erg gevoel dat ik nu nu nu moet leven. Dat ik alles wat Lieuwe doet in me op moet zuigen zodat ik het niet meer kan vergeten. Ik heb wel eens tegen mijn man gezegd dat ik het liefst elke seconde van zijn leven zou willen filmen, bewaren, koesteren. Dit komt nooit meer terug, bedenk ik me zo vaak, het wordt nooit meer zoals nu. Soms word ik daar best een beetje verdrietig (of melancholisch) van, want ik vind het allemaal zo mooi maar het gaat zo snel en ik houd zoveel van hem en ik hoop dat ik dat ook nog doe als hij niet zo klein en hulpeloos meer is. Misschien kan een meer ervaren moeder hier een antwoord op geven?
Hij lijkt zoveel op mij, ik had niet gedacht dat ik dat zo fijn zou vinden maar dat vind ik wel. Hij kijkt net als ik, met dezelfde blik. Wildvreemden die hem bekijken zien het ook en dan ben ik heel erg trots.
Verder had ik verwacht dat ik me moederder zou voelen maar ik voel me eigenlijk nog precies hetzelfde, maar dan met kind. Ik vind het zo makkelijk gaan, eigenlijk, hij past er heel leuk tussen. Lieuwe is lief.
Als je je zo voelt, is het toch gewoon goed!! Zo hoort het volgens mij ook te zijn. En wat betreft je vraag... hij is en blijft je zoon, nu hij nog zo klein is, maar ook over 5 jaar en als hij 18 jaar of ouder is. Die liefde is volgens mij gewoon oneindig. Natuurlijk is het soms fijn dat hij zo afhankelijk van je is, maar als ze wat ouder zijn en wat zelfstandiger zijn, blijft het aandoenlijk en soms ook wel weer handiger. Zo heeft elke leeftijd zn voor- en nadelen, zn leuke en minder leuke dingen. Ik vind Twans leeftijd 7 erg leuk, je kunt hele gesprekken met hem voeren en samen lezen enz. maar ook met Lennon vind ik het erg leuk, beetje vertroetelen. Soms ben ik met beide aan het knuffelen, Lennon op schoot en Twan in mn ene arm
Make love, not war ☮
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:34:31 #163
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71197549
Jore, heel herkenbaar, dat opslaan. Soms sloot ik mijn ogen en sloeg ik wat ik zag op, en die beelden die ken ik nog... Ik voel ze ook nog van hoe ik me toen voelde
Zo mooi he, je eigen kleintje <3 En nog elke dag hou ik meer van hem. Elke dag.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71197708
Ja joh, laat me allemaal nog even wat harder rammelen! Nondeju...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:39:34 #165
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71197746
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:41:19 #166
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71197822
Jore, wat mooi omschreven. En hoe herkenbaar. En dan moet ik ook weer aan dat gedichtje van Vivi denken. En die gevoelens bij elkaar maken het ouderschap zo bijzonder denk ik.

Suzanna, ik mag van de ha en de dietiste het Prodimed dieet gaan doen. Vandaar het pakket (met zakjes voor mijn prakjes). En dat zet ik tijdens de vakantie effe stop!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71198143
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:27 schreef Jore het volgende:
Jore, wat heerlijk dat 't zo goed gaat met jou en je zoon!

je verhaal komt me zeer bekend voor, ik had dat destijds toen Piet er nog niet zo heel lang was precies zo kunnen opschrijven volgens mij. en, om je vraag te beantwoorden want ik val inmiddels (na bijna 6 jaar ) onder de meer ervaren moeders geloof ik: ik ben nog steeds even stapelgek op 'm, hij lijkt nog steeds erg veel op me maar is ook heel duidelijk echt een eigen persoon die me vrijwel dagelijks verbaast / verrast met geweldig leuke eigen ideeën en vragen en dromen en plannen. kortom: dat genieten gaat steeds maar door! maar het gaat ook inderdaad wel héél hard allemaal. en je kunt niet alles vastleggen, maar het is wel echt zeer waardevol om regelmatig wat filmpjes en foto's te maken want je vergeet toch ook veelteveel! (al voelt het op dat moment vaak alsof je dat noooooit zult vergeten. ).
pi_71198194
Jore, wat mooi wat je geschreven hebt

En mijn leidinggevende weet niet dat ik haar stom vind. Ik zag haar op mn werk ook haast nooit, omdat ze alleen maar officieel mijn leidinggevende was omdat ik nog niet in een team ben ingedeeld, terwilj ik wel al gewoon in een team zat... beetje vaag allemaal. En een kadomand hadden ze al opgestuurd, dus ik denk niet dat ze nog wat mee heeft. Maar ja.. ik overleef het vast wel. Als ik een bevalling kan overleven, moet dit ook wel lukken
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:52:29 #169
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71198260
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:50 schreef tessie het volgende:
.... Als ik een bevalling kan overleven, moet dit ook wel lukken
Nou....
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:00:18 #170
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_71198551
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:49 schreef bixister het volgende:

[..]

Jore, wat heerlijk dat 't zo goed gaat met jou en je zoon!

je verhaal komt me zeer bekend voor, ik had dat destijds toen Piet er nog niet zo heel lang was precies zo kunnen opschrijven volgens mij. en, om je vraag te beantwoorden want ik val inmiddels (na bijna 6 jaar ) onder de meer ervaren moeders geloof ik: ik ben nog steeds even stapelgek op 'm, hij lijkt nog steeds erg veel op me maar is ook heel duidelijk echt een eigen persoon die me vrijwel dagelijks verbaast / verrast met geweldig leuke eigen ideeën en vragen en dromen en plannen. kortom: dat genieten gaat steeds maar door! maar het gaat ook inderdaad wel héél hard allemaal. en je kunt niet alles vastleggen, maar het is wel echt zeer waardevol om regelmatig wat filmpjes en foto's te maken want je vergeet toch ook veelteveel! (al voelt het op dat moment vaak alsof je dat noooooit zult vergeten. ).
Precies!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:26:19 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71199553
Wat een mooie post Jore en wat een fijne antwoorden ook.
Want dat is waar ik aan twijfelde toen ik zwanger was van Sasha, en nu soms nog wel een beetje: ik wilde wel een baby, maar ik heb nog steeds geen idee wat ik et een 6-7-8-jarige aan moet.
Zo kan ik andermans baby's en peuters enzo heel leuk vinden, maar 6-7-8 jarige jongetjes vind ik over het algemeen op dit moment iig nog voornamelijk luidruchtig enzo (als ze buiten spelen enzo. )
En dan vraag ik me idd ook wel eens af 'zou ik nog steeds zo gek zijn op dat kleine mannetje van mij als hij over een jaar of wat ook zo door de poort loopt te rennen en roepen enzo.

Maar dat gaat helemaal goedkomen lees ik al. Fijn!
  woensdag 22 juli 2009 @ 00:17:36 #172
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_71201329
Ja hoor, dat komt echt goed . Ik had ook nooit iets met grotere kinderen, als in 6-7-8 .

Maar die van mij, die is zo leuk joh
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_71202070
die van jou ook al???!!! dat verkleint de kans op nóg meer leuke 6/7-jarigen natuurlijk wel danig he, ukkie-moeders.
  woensdag 22 juli 2009 @ 04:57:58 #174
35189 Troel
scherp en bot
pi_71203882
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:06 schreef tessie het volgende:
Chacama, wat fijn dat het zo goed gaat! Maakt toch niks uit hoe makkelijk of hoe moeiljlijk het voor iemand anders zou zijn, het gaat om hoe het voor jou is.

Karin, ik ga haar ook geen beschuit met muisjes geven hoor
Juist wel! Eten met volle mond is onbeschoft en wellicht verslikt ze zich in de muisjes en gaat ze daardoor eerder weg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 22 juli 2009 @ 06:53:42 #175
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_71204139
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:42 schreef bixister het volgende:
die van jou ook al???!!! dat verkleint de kans op nóg meer leuke 6/7-jarigen natuurlijk wel danig he, ukkie-moeders.

Het goede nieuws is dat ik als moeder ook stapelgek ben op mijn grote lastpostje
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_71204163
Ik kan het ook bevestigen.

Ik wilde ook altijd graag dat de jongens klein zouden blijven, zelfs babies, maar wat zijn grotere kinderen leuk.
Had ik nooit gedacht.
Ik vind het geweldig om een zoon van 8 te hebben. Ik vind het zowat leuker eigenlijk.

Het zijn dan echt individuen, met eigen meningen, idealen en verhalen. Erg leuk!!

Je groeit er als moeder gewoon in, het gaat vanzelf. Goed geregeld heh
pi_71207416
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 04:57 schreef Troel het volgende:

[..]

Juist wel! Eten met volle mond is onbeschoft en wellicht verslikt ze zich in de muisjes en gaat ze daardoor eerder weg
Haha! Das ook wel een plan ja *zoekt beschuit met muisjes weer op*

Ik vind grotere kinderen wel altijd heel leuk (tot de puberleeftijd dan...... ) En ik kijk er ook naar uit dat Graeme wat groter is, maar aan de andere kant wil ik ook heel graag dat hij zo´n kleine baby blijft, nu hij niet meer in maatje 50 past, word ik toch ook wel erg emo. Beetje dubbel gevoel dus.
pi_71207493
Pubers zijn geweldig

Maar ik vind best veel basisschoolkinderen saai.
Gaat vast wel over bij mijn eigen, haha. En dan ga je de vriendjes daarvan vast ook wel waarderen
pi_71223866
Het viel zo mee vandaag! (oftewel, ik heb me gewoon heel erg aangesteld ) Ze deed best wel aardig, ok, niet geinteresseerd in babydingen ofzo, maar er vielen geen rare stiltes ofzo. En ze had bloemen mee, en ook nog bloemen en een kaartje van een wel aardige collega. Heb het heel goed overleefd dus En nu ga ik tot 13 september niet meer aan mn werk denken.
En we hebben daarna nog ff lekker een wandeling gemaakt met de draagdoek, was ook wel fijn. Best een goede dag vandaag eigenlijk, voel me ook niet zo hormonaal vandaag (zowaar de hele dag geen ruzie gemaakt ). Is wel eens fijn voor de verandering.
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:00:45 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71224043
Fijn Tessie! Stap voor stap.

Macka, ik bedacht me ineens vanmiddag... hoe is het met jou eigenlijk?
Merk je al verbetering? Er staat me iets bij van medicijnen, maar ik twijfel een beetje aan mijn geheugen.
Ik moest vanmiddag aan je denken omdat ik mezelf bedacht dat de zomer wellicht wel een van mijn minder favoriete seizoenen is, die warmte enzo hoeft van mij niet. En toen dacht ik weer dat het voor anderen juist DE tijd is vanwege het licht enzo. En toen dacht ik aan jou.
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:52:26 #181
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71225710
Ik mag volgende week voor nacontrole. Ik wilde dan ook meteen een spiraaltje laten zetten, iemand ervaring?
pi_71225936
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:52 schreef mikoxx het volgende:
Ik mag volgende week voor nacontrole. Ik wilde dan ook meteen een spiraaltje laten zetten, iemand ervaring?
Is voor ieder persoon anders. Ik was de 1e 10 weken ongesteld, toen heeft de dokter het draadje wat korter geknipt en toen was het na een dag over. Maar mijn libido was behoorlijk gedaald (lees: ik had geen libido)
En ik werd tegen het depressieve aan heel erg down... Voor mij geen spiraal ik ben 7 maanden niet ongesteld geweest dat was fijn maar de bijwerkingen waren geen pretje
Wat voor mij niet werkte, werkt voor 100 andere wel.
Het zetten viel me 100% mee, het is een beetje vervelend maar ach dat overleef je echt wel hoor
Er is ook een mirena topic in SEX ff zoeken naar de link
Gevonden: KLIK

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2009 20:00:29 ]
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 20:05:15 #183
5428 crew  miss_sly
pi_71226216

Ik heb nog niet heel veel te vertellen als kersverse moeder, maar ik ben er dus wel een...een nieuwe moeder.

Wat een ongelofelijke ervaring is dat, moeder worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71226256
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:05 schreef miss_sly het volgende:

Ik heb nog niet heel veel te vertellen als kersverse moeder, maar ik ben er dus wel een...een nieuwe moeder.

Wat een ongelofelijke ervaring is dat, moeder worden.
miss!! Welkom hier als kersverse mama!
pi_71226377
Miss Mama, welkom!!!
pi_71226665
Tessie die hormonen verdwijnen wel weer hoor

suzanna dan heb je het nog makkelijk als je een lijst krijg. ik kreeg niks van de dieetiste mee. ik moest maar doen hoe ik het nou deed. ik heb vrijdag maar afgebelt en gezegt dat ik niet meer kom. kreeg een rekening van 54 euro in de bus terwijl ik er amper 20min. ben geweest.
maar memmel en suzanna succes
mama van 3 kids!
pi_71226738
welkom Miss!

Mirena heeft ook een site.
Van de site:
quote:
Een (hormoonhoudend) spiraaltje kan het beste vanaf acht weken na de bevalling geplaatst worden. Voor die tijd is de baarmoeder eigenlijk nog te week.
om je vraag uit eht babietjestopic te beantwoorden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:39:13 #188
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71227508
Hmm.. dat is dan wel gek zeg. Zou het dan al wel kunnen? Vreemd dat ze het wel gewoon willen plaatsen dan...
pi_71229269
miss_sly, welkom! Hoe gaat het met je?
pi_71229586
Miss_sly, gefeliciteerd!!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:38:46 #191
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71229738
Mikoxx, bij mij is ie na 6 weken geplaatst, afgelopen vrijdag. Geen centje pijn!
Miss_Sly, welkom bij de mama's. Hoe bevalt het je tot nog toe? Overweldigend?
pi_71230021
Welkom bij de mama's Miss Sly!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71230563
Welkom Miss Sly! Ik vind het zo leuk dat jij nu ook in het moedertopic komt posten

Wij hebben hier voor het eerst Graeme al boven in bed gelegd na zijn fles van 9 uur. Normaal bleef hij altijd beneden, tot we zelf ook naar bed gingen en dan kreeg hij boven zijn laatste flesje. Maar nu dus de 9 uur fles ook boven gedaan. En net was hij wel even aan het huilen, maar toen is mn Lief even boven gaan kijken en heeft hem even getroost, en daarna was het weer stil. Nu af en toe nog wat geluidjes enzo.. ben benieuwd of hij echt gaat slapen...
Oh, wet van Fok... hij begint nu weer te huilen geloof ik... denk dat hij zn speentje weer eens kwijt is...
  woensdag 22 juli 2009 @ 22:15:45 #194
114177 Diaan73
pi_71231228
Mikoxx, ik heb nu ook weer voor de 3e keer een spiraaltje en ik vind het ideaal. Het zetten van een spiraaltje deed mij helemaal geen pijn. In het begin bloedde ik wat meer, maar nu zo goed als helemaal niet meer. Rond de periode dat ik eigenlijk ongi moet worden, heb ik wat puistjes waaraan ik kan zien dat ik eigenlijk ongi zou moeten zijn. Verder geen last van mijn libido

miss_sly welkom hier!! Zo bijzonder, jij bent nu ook gewoon een mama!!
Make love, not war ☮
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:19:12 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71233836
Diaan, heb je de mirena? Of eentje zonder hormonen?
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:22:53 #196
114177 Diaan73
pi_71234018
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:19 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, heb je de mirena? Of eentje zonder hormonen?
De mirena, had ik hiervoor ook al 2x... en ik vond/vind het echt "prettige" anti-conceptie.
Make love, not war ☮
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:24:04 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71234061
Ah ok.
Ja, F. zegt dat hij voor een knip gaat, dus op zich hoef ik strak niks meer als het goed is, maar mijn libido is normaal echt al heel laag en de pil, en ook de nuvaring waren daarop van invloed dus ik ben er huiverig voor.
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:27:17 #198
114177 Diaan73
pi_71234190
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok.
Ja, F. zegt dat hij voor een knip gaat, dus op zich hoef ik strak niks meer als het goed is, maar mijn libido is normaal echt al heel laag en de pil, en ook de nuvaring waren daarop van invloed dus ik ben er huiverig voor.
Wat die knip betreft, wij zijn er nog niet over uit of we evt. nog voor een 3e gaan, dus een knip is geen optie en condooms vinden we echt dus bleeft de Mirena over. De pil vind ik niet wat.

LL had er dus wel last van, het heeft denk ik op iedere vrouw een andere uitwerking denk ik. Je moet het ondergaan om uit te vinden.
Make love, not war ☮
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:29:14 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71234284
F. is tamelijk stellig over die knip, en dan met name over het niet willen van een derde, dus ik wacht dat wel af.
Tussen Sasha en deze in (en voor Sasha trouwens ook) gebruikten we condooms, maar dat is geen succes...
We waren er nog wel eens slordig mee. Vandaar die snelle zwangerschap. Ach.... bij Sasha raakte ik ook niet zomaar zwanger, kan wel een keertje.
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:38:05 #200
114177 Diaan73
pi_71234670
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:29 schreef Brighteyes het volgende:
F. is tamelijk stellig over die knip, en dan met name over het niet willen van een derde, dus ik wacht dat wel af.
Tussen Sasha en deze in (en voor Sasha trouwens ook) gebruikten we condooms, maar dat is geen succes...
We waren er nog wel eens slordig mee. Vandaar die snelle zwangerschap. Ach.... bij Sasha raakte ik ook niet zomaar zwanger, kan wel een keertje.
Dat is ook prima toch... fijn voor jou om geen anti-conceptie te hoeven nemen!!

oeps foutje... dat zou ons ook kunnen overkomen om te zeggen, nou we hebben 2,5 jaar gedaan over Lennon, kan wel een keertje zonder...
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')