Raissa, wat fijn! En ook groots, dat gaat de goede kant op! Ik vind het knap van je.
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:23 schreef Moonah het volgende:Ligt het aan mij, of zijn Sjak en Lishe al een poos niet meer gesignaleerd hier? Dames, hoe is het met jullie? Of zijn jullie lekker met vakantie?

Lief dat je dat zo onthoud. En ja, Sjak is al een tijdje veel minder actief valgens mij, waar ben je?
En met mij gaat het gewoon goed. Ik ben niet 'de oude' maar dat is helemaal niet erg. Blijkbaar is dat gewoon een souvenir van 1 september. Ik ben over-all iets minder vrolijk en hysterischer dan ik was voor het gebeuren, aan de andere kant ben ik me wel heel erg bewust geworden van wat ik wel heb en het NU. En dat is goed en fijn. Ik ben een tijdje erg ontevreden geweest, maar dat is weg nu.
We 'missen' niks meer, we vragen ons soms vol verbazing af hoe het geweest zou zijn als het 3e kindje er nu wel geweest was. Maar het is gewoon goed zo. En ik ben nog jong genoeg voor een nakomertje, mocht de situatie daar zijn. Het is fijn dat lief me op het juiste moment ten huwelijk vroeg, ik heb me daar op gestort, het is geen vervanging maar wel iets anders heel leuks en groots voor ons.
Het benauwd me een beetje dat het bijna een jaar geleden is. Maar ik bof gewoon ontzettend met mensen om me heen die me het laten ervaren zoals ik wil. Dus dat is vast 100 keer herhalen hoe het toen ging. En 1000 keer herhalen hoe blij ik ben dat ik er nog ben.
Geluk zit in een klein
WolkjeWil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?