abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:41:33 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71071694
Ik had nog een stukje, maar dat is ineens verdwenen door verbindingsproblemen.
Ik las in het darmkrampjes topic van iemand die deelden de nachten op.
De een sliep van 8 tot 1 en dan de ander van 1 tot 7 ofzo. Heb je nog maar een halve nacht, maar dan, met een beetje mazzel wel ongestoord.

Goh meid... ik zou willen dat ik DE gouden tip voor jullie had...
  Jubileum moderator vrijdag 17 juli 2009 @ 16:45:44 #102
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71071843
Wij deelden OF de nacht doormidden OF we sliepen om en om een nachtje door. Het werkte voor ons wel goed, je krijgt meer rust en minder frustratie daardoor "Oke, nu is het rot maar morgen mag ik de nacht slapen". Het is killing, ik weet het, en er lijkt geen einde aan te komen, maar heus ooit wordt het beter.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71073522
Vicky, wat fijn dat je zus maandag komt helpen. Misschien als dat goed gaat, kan je zus ook een keer alleen oppassen zodat jij lekker wat voor jezelf kunt gaan doen? (of slapen..)

Mijn Lief en ik gaan morgen ff saampjes naar de bioscoop, en mijn schoonzussen komen dan hier oppassen. Vind het wel heel spannend, maar ook wel ff goed om lekker samen weer ff wat te doen. Vind het soms best wel moeilijk, merk dat mijn Lief en ik ook wel snauwerig tegen elkaar gaan doen soms als Graeme huilt ofzo, of als de ander iets op een andere manier doet dan je zelf zou doen. Je bent toch alleen maar met de baby bezig, en dan is het ff lastig om ook nog gewoon aandacht voor elkaar te hebben, buiten alle baby dingen om zeg maar...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71074573
meiden, thanx voor jullie berichtjes!

Ik heb iig vanmiddag heerlijk een uurtje op de bank geslapen. Om en om slapen hebben we bij Amber ook gedaan en ik denk dat we dat komende nacht ook maar eens gaan doen.
Hopelijk vannacht geen onweer en een Amber die in haar bed blifjt liggen, dat zou al heel veel schelen want tegen de tijd dat zij weer naar bed gaat 's nachts wordt Tess wakker.

Tessie, veel plezier in de bios! Wij gaan binnenkort ook met mijn zusje en zwager naar de bios en dan past mijn moeder op.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71076295
Morgen om 10.00 to uurtje of 15.00 gaat amber naar de ene opa en oma en morgenavond slaapt zebij de andere opa en oma
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71077380
Vicky, ik hoop dat je lekker mag uitrusten (en Vicky-man ook)
pi_71078605
Vicky, dat jullie maar wat kunnen bijtanken
Fake it till you make it...
pi_71105349
Mijn Lief en ik zijn vandaag lekker samen naar de bios geweest. Was echt wel heel fijn om er even samen tussenuit te zijn, gewoon als Jaap en Tessa en niet als papa en mama zeg maar. En mijn 2 schoonzussen waren hier aan het oppassen, heb alle vertrouwen in hun, dus kon Graeme ook gewoon met een gerust hart achter laten. En ze vonden het zelf super leuk om op te komen passen gelukkig. Denk dat we dat wel vakar gaan doen nu we allebei nog lekker vrij zijn deze zomer
pi_71110879
lekker tessie, dat klinkt goed!
  zondag 19 juli 2009 @ 08:58:11 #110
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71111353
Tessie, echt blijven doen hoor! jullie zijn idd nog steeds Jaap en Tessa en daar moet je soms even aan herinnerd worden.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71111428
Klinkt goed Tessie!

Iemand hier bekend met prikkelbare darm? Al dagen weer buikpijn.
Nu ook 's morgens misselijk en ongesteldheidsgevoel. Met opgeblazen buik lijk wel zwanger en nu voel ik me ook zo vanwege de klachten.
Op de grond spelen met Tyler en Kim is lastig zo, krijg ik meer last. Voel ik me schuldig. Yuk.
pi_71115632
Ik heb ook een prikkelbare darm Ingrid. Je kan via de huisarts van die zakjes met van dat vezelspul krijgen, of gewoon zorgen dat je zelf heel veel vezels binnen krijgt in je normale voeding.
pi_71115745
Movicolon bedoel je? Die heb ik wel. Stoelgang is over het algemeen wel goed. Maar toch veel last. Djeez opperde toch voor de zekerheid zwtest om dat uit te sluiten. Al slik ik wel gewoon de pil.
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 13:41:09 #114
5428 crew  miss_sly
pi_71116480
Mja, je hebt al een paar posts gepost die verwijzen naar een mogelijke zwangerschap, dus misschien is testen toch geen raar idee.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71117899
idd misschien maar ff een testje ertegenaan gooien Ingrid.. Pil misschien een keer vergeten?

Ik heb geen slaappilletjes mer.. Althans, ik heb ze wel maar ze zijn over de datum... Nou ja, vanancht iig wel goed geslapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 19 juli 2009 @ 15:54:58 #116
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_71120739
Vicky, fijn dat je vannacht goed geslapen hebt..

Ingrid, idd maar even een testje doen.
Make love, not war ☮
pi_71120844
Miss ik ga er niet vanuit hoor, ik slik elke dag om ongeveer dezelfde tijd de pil.
Maar zelfs de ha vroeg eerst of ik ook zwanger kan zijn. Ja in theorie kan het wel. Pil is niet 100% natuurlijk. Maar nu ik steeds vaker misselijk ben 's morgens, ongesteldheidsgevoel soms heb, had ik bij beiden in het prille begin van zwschap ook, en dus die bolle buik, toch maar testen.
Al zijn het ws toch mijn darmen die raar doen.
Zal het meteen op het boodschappenlijstje zetten Anders vergeet ik het ook nog.
pi_71121583
Tip: kruidvat, 2 testen voor 5,-
pi_71122354
Das niet duur!
pi_71122574
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Das niet duur!
Daarom
Het is wel met een pipetje, maar het is simpeler dan het er op de verpakking uitziet
pi_71123114
quote:
Op zondag 19 juli 2009 15:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zal het meteen op het boodschappenlijstje zetten Anders vergeet ik het ook nog.
Nog een zwangerschapssymptoom!
pi_71123151
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:06 schreef Raissa het volgende:

[..]

Nog een zwangerschapssymptoom!

Heb online wat besteld. Nog goedkoper zelfs.
  zondag 19 juli 2009 @ 18:23:15 #123
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71126061
Ingrid, ik vind je opmerkelijk luchtig doen over een evt zwangerschap...

Ligt het aan mij, of zijn Sjak en Lishe al een poos niet meer gesignaleerd hier? Dames, hoe is het met jullie? Of zijn jullie lekker met vakantie?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_71126147
Moonah het lijkt me zo sterk, gezien ik aan de pil ben.
  Jubileum moderator zondag 19 juli 2009 @ 18:46:50 #125
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71126732
quote:
Op zondag 19 juli 2009 09:19 schreef _Ingrid_ het volgende:

Iemand hier bekend met prikkelbare darm? Al dagen weer buikpijn.
Nu ook 's morgens misselijk en ongesteldheidsgevoel. Met opgeblazen buik lijk wel zwanger en nu voel ik me ook zo vanwege de klachten.
Op de grond spelen met Tyler en Kim is lastig zo, krijg ik meer last. Voel ik me schuldig. Yuk.
Ook dit valt onder de noemer ziek en zeer, en heeft niks met dit topic te maken he?
Oke een mogelijke zwangerschap weer wel, maar deze post, de aanleiding toch echt niet hoor.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71128167
Ik dacht met dit "Op de grond spelen met Tyler en Kim is lastig zo, krijg ik meer last. Voel ik me schuldig. Yuk." erbij wel.
Moet ik het weghalen?
  Jubileum moderator zondag 19 juli 2009 @ 19:33:51 #127
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71128324
Nee nu weghalen heeft geen zin meer he?
Gewoon niet meer doen
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71128544
never mind.

[ Bericht 71% gewijzigd door _Ingrid_ op 19-07-2009 19:50:06 ]
  zondag 19 juli 2009 @ 19:51:19 #129
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71128983
Ingrid, ik snap echt niet wat je nu niet begrijpt. Waar denk je nu zelf dat dit topic over gaat?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71129161
Ik zeg toch verder niks meer. Eerder mocht het wel, nu niet meer. In babietjestopic mag het blijkbaar wel, dus dan maar daar. Of sc.
  Jubileum moderator zondag 19 juli 2009 @ 19:57:43 #131
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71129196
Wat een flauwe reactie Ingrid.
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 19 juli 2009 @ 19:59:34 #132
190853 RockabeIIa
pi_71129247
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik zeg toch verder niks meer. Eerder mocht het wel, nu niet meer. In babietjestopic mag het blijkbaar wel, dus dan maar daar. Of sc.
Je zegt niks meer?
Ja, vooruit post het dan allemaal maar in het babytjestopic.

Of je opent een R&P-topic of post in SC.
pi_71129249
Ik vind het flauw dat ik op het matje geroepen word. Maar laat maar verder.
  zondag 19 juli 2009 @ 20:01:30 #134
190853 RockabeIIa
pi_71129302
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik vind het flauw dat ik op het matje geroepen word. Maar laat maar verder.
Welk matje? Er is nu een aantal keren gezegd door een van de mods dat dit topic bedoelt is zoals in de OP en niet vervuild moet worden als een of andere algemene klachtenbaak. Ik zou het als ik jou was vooral niet persoonlijk nemen maar dit had je (als je wel eens mee leest wat anderen schrijven in dit topic) echt wel kunnen weten!)

Weet je wat? Laat jij maar verder!
pi_71129351
Maar ik zei dat ik het juist vanwege tyler en kim lastig vind. Daarom vind ik het hier wel horen.
Jullie niet dus.
  Jubileum moderator zondag 19 juli 2009 @ 20:31:56 #136
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71130219
Nee sorry. Dan zijn de verstuikte enkels ook lastig vanwege de kinderen en zo kan ik er nog wel 16 verzinnen.
Op de 1e bladzij heb ik dat al duidelijk proberen te maken, en volgens mij was dat niet de 1e keer en jij bent vervolgens de 1e die het weer doet. Als het iemand anders was geweest had ik die ook aangesproken, maar toevallig ben jij het nu.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71133048
Ok.
pi_71159842
Vandaag was de eerste dag dat ik weer helemaal alleen, thuis, voor Mila gezorgd heb. Ik had er van het weekend nog een hard hoofd in, Mila was aardig zeurderig en ik was ergens wel een beetje bang dat ik het verleerd zou zijn Maar het ging eigenlijk zo goed vandaag! Ze was een engeltje en ze heeft me zo trots gemaakt vandaag, ik smelt helemaal als ze dan zo trots en vol plezier haar groentenhapje eet, als ze schaterend een gesprek voert met haar knuffels, als ze omrolt en je ondeugend aankijkt alsof ze wil zeggen "ja, dat deed ik zelf, knap hè", als ze om zich heen zit te kijken alsof ze de hele wereld begrijpt...

Ik wist niet dat het moederschap je zo trots kan maken
pi_71160315
Raissa heerlijk!
pi_71160547
Fijn dat zo'n 1e dag weer meevalt Raissa!
pi_71165531
Wat fijn dat jij en Mila zo'n leuke dag hadden en dat alles goed ging!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71165608
Raissa, wat klinkt je lief verliefd! Fijn dat het zo goed ging!
  maandag 20 juli 2009 @ 23:39:40 #143
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_71166055
Raissa, wat fijn! En ook groots, dat gaat de goede kant op! Ik vind het knap van je.
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:23 schreef Moonah het volgende:

Ligt het aan mij, of zijn Sjak en Lishe al een poos niet meer gesignaleerd hier? Dames, hoe is het met jullie? Of zijn jullie lekker met vakantie?
Lief dat je dat zo onthoud. En ja, Sjak is al een tijdje veel minder actief valgens mij, waar ben je?
En met mij gaat het gewoon goed. Ik ben niet 'de oude' maar dat is helemaal niet erg. Blijkbaar is dat gewoon een souvenir van 1 september. Ik ben over-all iets minder vrolijk en hysterischer dan ik was voor het gebeuren, aan de andere kant ben ik me wel heel erg bewust geworden van wat ik wel heb en het NU. En dat is goed en fijn. Ik ben een tijdje erg ontevreden geweest, maar dat is weg nu.
We 'missen' niks meer, we vragen ons soms vol verbazing af hoe het geweest zou zijn als het 3e kindje er nu wel geweest was. Maar het is gewoon goed zo. En ik ben nog jong genoeg voor een nakomertje, mocht de situatie daar zijn. Het is fijn dat lief me op het juiste moment ten huwelijk vroeg, ik heb me daar op gestort, het is geen vervanging maar wel iets anders heel leuks en groots voor ons.
Het benauwd me een beetje dat het bijna een jaar geleden is. Maar ik bof gewoon ontzettend met mensen om me heen die me het laten ervaren zoals ik wil. Dus dat is vast 100 keer herhalen hoe het toen ging. En 1000 keer herhalen hoe blij ik ben dat ik er nog ben.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 20 juli 2009 @ 23:53:31 #144
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_71166533
Wow, Lishe. Wat een geweldige update. En dat het alweer bijna een jaar geleden is.
Ik denk dat hier iedereen ook wel wil beamen en herhalen hoe blij we zijn dat je er nog bent
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_71169955
Ik heb even een vraag voor de moeders: ik ben een tijd geleden al weer begonnen met de pil, maar ik heb echt heel erg last van de bijwerkingen (pijnlijke borsten vooral). In de bijsluiter staat dat dit alleen in het begin is, maar ik vind het eigenlijk nu al te lang duren (3 maanden). Kan ik overstappen naar een andere pil of heeft dat hetzelfde effect??
pi_71170294
Koningin, ik zou het even overleggen met de huisarts... ik denk dat het wellicht een kwestie is van uitproberen...
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:36:00 #147
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71174067
Lishe weet gewoon niks zinnigs te zeggen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:47:28 #148
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71174451
Nou, Lishe, dat wat Livelink zegt!

De tranen springen me weer in de ogen bij deze regels:
quote:
Het is fijn dat lief me op het juiste moment ten huwelijk vroeg, ik heb me daar op gestort, het is geen vervanging maar wel iets anders heel leuks en groots voor ons.
Dat kan ik me zó goed voorstellen en ik vind het zo mooi dat hij dat ook gevoeld heeft en dat het dan gewoon weer glanzender wordt allemaal. Echt mooi.

En ik bied me te allen tijde aan als luisterend oor, mocht je er ondanks alle lieve mensen om je heen eens om verlegen zitten.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_71176415
koningin, mijn huisarts zei dat het ongeveer 3 maanden proberen was. Dan is je lichaam wel gewend..
Ik ga morgen maar eens bellen voor pil nr3.. Deze en de vorige vielen ook niet lekker qua bijwerkingen. Nu maar eens kijken of ik de Yazz of Yasmin mag hebben.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:17:52 #150
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71190011
Lishe, wat fijn dat er berusting en acceptatie is, tenminste, zo begrijp ik je.
Geniet maar lekker van de voor(huwelijkse)pret!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')