abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:41:33 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71071694
Ik had nog een stukje, maar dat is ineens verdwenen door verbindingsproblemen.
Ik las in het darmkrampjes topic van iemand die deelden de nachten op.
De een sliep van 8 tot 1 en dan de ander van 1 tot 7 ofzo. Heb je nog maar een halve nacht, maar dan, met een beetje mazzel wel ongestoord.

Goh meid... ik zou willen dat ik DE gouden tip voor jullie had...
  Jubileum moderator vrijdag 17 juli 2009 @ 16:45:44 #102
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71071843
Wij deelden OF de nacht doormidden OF we sliepen om en om een nachtje door. Het werkte voor ons wel goed, je krijgt meer rust en minder frustratie daardoor "Oke, nu is het rot maar morgen mag ik de nacht slapen". Het is killing, ik weet het, en er lijkt geen einde aan te komen, maar heus ooit wordt het beter.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71073522
Vicky, wat fijn dat je zus maandag komt helpen. Misschien als dat goed gaat, kan je zus ook een keer alleen oppassen zodat jij lekker wat voor jezelf kunt gaan doen? (of slapen..)

Mijn Lief en ik gaan morgen ff saampjes naar de bioscoop, en mijn schoonzussen komen dan hier oppassen. Vind het wel heel spannend, maar ook wel ff goed om lekker samen weer ff wat te doen. Vind het soms best wel moeilijk, merk dat mijn Lief en ik ook wel snauwerig tegen elkaar gaan doen soms als Graeme huilt ofzo, of als de ander iets op een andere manier doet dan je zelf zou doen. Je bent toch alleen maar met de baby bezig, en dan is het ff lastig om ook nog gewoon aandacht voor elkaar te hebben, buiten alle baby dingen om zeg maar...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71074573
meiden, thanx voor jullie berichtjes!

Ik heb iig vanmiddag heerlijk een uurtje op de bank geslapen. Om en om slapen hebben we bij Amber ook gedaan en ik denk dat we dat komende nacht ook maar eens gaan doen.
Hopelijk vannacht geen onweer en een Amber die in haar bed blifjt liggen, dat zou al heel veel schelen want tegen de tijd dat zij weer naar bed gaat 's nachts wordt Tess wakker.

Tessie, veel plezier in de bios! Wij gaan binnenkort ook met mijn zusje en zwager naar de bios en dan past mijn moeder op.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71076295
Morgen om 10.00 to uurtje of 15.00 gaat amber naar de ene opa en oma en morgenavond slaapt zebij de andere opa en oma
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71077380
Vicky, ik hoop dat je lekker mag uitrusten (en Vicky-man ook)
pi_71078605
Vicky, dat jullie maar wat kunnen bijtanken
Fake it till you make it...
pi_71105349
Mijn Lief en ik zijn vandaag lekker samen naar de bios geweest. Was echt wel heel fijn om er even samen tussenuit te zijn, gewoon als Jaap en Tessa en niet als papa en mama zeg maar. En mijn 2 schoonzussen waren hier aan het oppassen, heb alle vertrouwen in hun, dus kon Graeme ook gewoon met een gerust hart achter laten. En ze vonden het zelf super leuk om op te komen passen gelukkig. Denk dat we dat wel vakar gaan doen nu we allebei nog lekker vrij zijn deze zomer
pi_71110879
lekker tessie, dat klinkt goed!
Fake it till you make it...
  zondag 19 juli 2009 @ 08:58:11 #110
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71111353
Tessie, echt blijven doen hoor! jullie zijn idd nog steeds Jaap en Tessa en daar moet je soms even aan herinnerd worden.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71111428
Klinkt goed Tessie!

Iemand hier bekend met prikkelbare darm? Al dagen weer buikpijn.
Nu ook 's morgens misselijk en ongesteldheidsgevoel. Met opgeblazen buik lijk wel zwanger en nu voel ik me ook zo vanwege de klachten.
Op de grond spelen met Tyler en Kim is lastig zo, krijg ik meer last. Voel ik me schuldig. Yuk.
pi_71115632
Ik heb ook een prikkelbare darm Ingrid. Je kan via de huisarts van die zakjes met van dat vezelspul krijgen, of gewoon zorgen dat je zelf heel veel vezels binnen krijgt in je normale voeding.
pi_71115745
Movicolon bedoel je? Die heb ik wel. Stoelgang is over het algemeen wel goed. Maar toch veel last. Djeez opperde toch voor de zekerheid zwtest om dat uit te sluiten. Al slik ik wel gewoon de pil.
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 13:41:09 #114
5428 crew  miss_sly
pi_71116480
Mja, je hebt al een paar posts gepost die verwijzen naar een mogelijke zwangerschap, dus misschien is testen toch geen raar idee.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71117899
idd misschien maar ff een testje ertegenaan gooien Ingrid.. Pil misschien een keer vergeten?

Ik heb geen slaappilletjes mer.. Althans, ik heb ze wel maar ze zijn over de datum... Nou ja, vanancht iig wel goed geslapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 19 juli 2009 @ 15:54:58 #116
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_71120739
Vicky, fijn dat je vannacht goed geslapen hebt..

Ingrid, idd maar even een testje doen.
Make love, not war ☮
pi_71120844
Miss ik ga er niet vanuit hoor, ik slik elke dag om ongeveer dezelfde tijd de pil.
Maar zelfs de ha vroeg eerst of ik ook zwanger kan zijn. Ja in theorie kan het wel. Pil is niet 100% natuurlijk. Maar nu ik steeds vaker misselijk ben 's morgens, ongesteldheidsgevoel soms heb, had ik bij beiden in het prille begin van zwschap ook, en dus die bolle buik, toch maar testen.
Al zijn het ws toch mijn darmen die raar doen.
Zal het meteen op het boodschappenlijstje zetten Anders vergeet ik het ook nog.
pi_71121583
Tip: kruidvat, 2 testen voor 5,-
pi_71122354
Das niet duur!
pi_71122574
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Das niet duur!
Daarom
Het is wel met een pipetje, maar het is simpeler dan het er op de verpakking uitziet
pi_71123114
quote:
Op zondag 19 juli 2009 15:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zal het meteen op het boodschappenlijstje zetten Anders vergeet ik het ook nog.
Nog een zwangerschapssymptoom!
pi_71123151
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:06 schreef Raissa het volgende:

[..]

Nog een zwangerschapssymptoom!

Heb online wat besteld. Nog goedkoper zelfs.
  zondag 19 juli 2009 @ 18:23:15 #123
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71126061
Ingrid, ik vind je opmerkelijk luchtig doen over een evt zwangerschap...

Ligt het aan mij, of zijn Sjak en Lishe al een poos niet meer gesignaleerd hier? Dames, hoe is het met jullie? Of zijn jullie lekker met vakantie?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_71126147
Moonah het lijkt me zo sterk, gezien ik aan de pil ben.
  Jubileum moderator zondag 19 juli 2009 @ 18:46:50 #125
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71126732
quote:
Op zondag 19 juli 2009 09:19 schreef _Ingrid_ het volgende:

Iemand hier bekend met prikkelbare darm? Al dagen weer buikpijn.
Nu ook 's morgens misselijk en ongesteldheidsgevoel. Met opgeblazen buik lijk wel zwanger en nu voel ik me ook zo vanwege de klachten.
Op de grond spelen met Tyler en Kim is lastig zo, krijg ik meer last. Voel ik me schuldig. Yuk.
Ook dit valt onder de noemer ziek en zeer, en heeft niks met dit topic te maken he?
Oke een mogelijke zwangerschap weer wel, maar deze post, de aanleiding toch echt niet hoor.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')