quote:De disclaimer: according to Lois
Wat is de (oorspronkelijke) bedoeling van dit topic?
Omdat ik overal verspreid over het forum berichten vind over terugplooien ( ! ), slaapgebrek, ontzwangeren en nog veel meer besloot ik het maar een beetje in 1 topic te verzamelen.
Als je zwanger bent kun je al je zorgen en kwaaltjes kwijt in het Z&G topic, je leuke verhalen over de baby in het babytopic, maar echt een topic voor ontzwangerende dames en moeders is er nog niet.
Vandaar deze dus, een spotlichtje op de moeders, een topic om even lekker ervaringen uit te wisselen over alles wat er met je gebeurd als je eenmaal moeder bent.
We willen graag dat jullie het "hoe gaat het met de moeders" topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.
Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)
* Pandora73 duwt Ingrid op de bank en zegt: "Slapen!"quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Pandora, ik ga mijn best doen. Net wel heel de voortuin van onkruid ontdaan. Nu kapot.
He, duw niet zo hard!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:49 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
* Pandora73 duwt Ingrid op de bank en zegt: "Slapen!"
Sorry Ingrid... Knuffffffquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
He, duw niet zo hard!
Mochten beeb en peuter straks nog gaan slapen, kan ik het ook proberen.
hee ingrid dat moet je dan ook niet doen hè met een slijmbeursontsteking in de heup.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Pandora, ik ga mijn best doen. Net wel heel de voortuin van onkruid ontdaan. Nu kapot.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:52 schreef Asyniur het volgende:
Estrys, meld je anders aan bij maatschappelijk werk. Daar zijn de wachtlijsten niet zo lang, de hulp is gratis en het kan genoeg zijn om alleen daar te ventileren. En als het niet genoeg is, heb je dit ter overbrugging naar oktober...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:45 schreef Vicky het volgende:
Hoort het hebben van opvliegers ook bij het ontzwangeren??
Ik heb af en toe van die opvliegers, niet normaal... het zweet breekt me dan echt aan alle kanten uit.
Ik heb 3 maanden opvliegers gehad en wist ook niet dat het erbij hoorde. Wel dus volgens de mensen om mij heenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:45 schreef Vicky het volgende:
Hoort het hebben van opvliegers ook bij het ontzwangeren??
Ik heb af en toe van die opvliegers, niet normaal... het zweet breekt me dan echt aan alle kanten uit.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:50 schreef tessie het volgende:
Kan je zo´n verslag ook krijgen als je in het ziekenhuis bevallen bent?
En Memmel, wat vervelend dat je nu nog steeds zo´n beurs gevoel hebt, wist niet dat dat zo lang kon duren. Hier voelt het ook nog steeds beurs, maar ik vond dat ook al zo lang... En nu bij mij alleen dat knoopje al weggeknipt is van die hechting, voelt het al een stuk beter. Hoop dat dat bij jou na dinsdag ook zo is..
Ik dacht trouwens ook dat na de geboorte van Graeme het heel lang zou duren (als het al zou komen) voordat ik misschien nog een kindje zou willen, maar ik heb dat ook nu al. Ik zou echt heel blij zijn als we al best wel snel nog een kindje zouden mogen krijgen....
Zo eentje ken ik er ook... Heel vervelend als het allemaal anders loopt dan je had gedacht! Ik hoop dat je snel een oplossing in zicht krijgt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:56 schreef Estrys het volgende:
Ik heb het allemaal wel weer erg onderschat denk ik, een kind op de wereld zetten, opvoeden en werken en huishouden. Ik had verwacht dat het allemaal wel zou gaan lopen denk ik, gewoon zomaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |