Estrys, vervelend dat het zo gaat. Ik hoop dat je snel elders terecht kunt. Het lijkt me nl moeilijk het eerste negatieve gevoel weer van je af te zetten en met haar door te gaan.
Oh en nog even voor Vivi: hoe herkenbaar en soms ook pijnlijk, die tekst. Hoe gaat het nu met je? Heeft het verlies van je moeder veel effect op hoe jij je nu als moeder opstelt?
Ik voel me momenteel echt goed. Alles loopt en dat doet mij ook goed. Ik heb een afspraak gemaakt bij een dietiste en vandaag wat leuks voor mezelf gekocht.
Komende dinsdag nog naar de vk voor de nacontrole. Het blijft vreselijk beurs daar (giga-geel/blauwe plek nog) en ik voel 1 hechting echt heel erg zitten als ik bijv op mijn hurken zit. Kan ik bij haar ook zo'n chronologisch verslag van de bevalling opvragen of moet dat via het zkh? Ik mis wat tijdstippen en die wil ik toch graag weten.
Ben verder mijn bevalling aan het opschrijven. Niet zozeer de feiten, als wel wat ik erbij voelde. 't wordt eigenlijk bijna een kort verhaal. Misschien maak ik er wel een boek van!

Je leest vaak wel van alles over het moment tot de bevalling, maar nooit eens over hoe het erna gaat.
En verder...had ik echt verwacht dat 'gevoel' kwijt te zijn na de geboorte van de 2e. Maar nee...het blijft knagen en ik durf nu serieus hardop te zeggen dat ik dolblij zou zijn als ons over een paar jaar nog een derde gegund zou zijn. Zeg ik nu. Zouden dit de hormonen nog zijn? Of is het gevoel echt?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.