Generaliserende mensen zullen dat inderdaad denken. Net zoals mensen die denken dat iedereen op dance festivals drugaddicts zijn, omdat er 75 personen aangehouden zijn van de 40000.. dat is 1.875%.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:01 schreef MrDrako het volgende:
wat denkt de rest van de bevolking nu over defensie? dat het een stel junks zijn ofzo??
dat heeft met incompetentie van de politie te maken, de realiteit is dat, afhankelijk van het feest, 75% of meer aan de drugs zit.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:16 schreef Sanderrrr het volgende:
Net zoals mensen die denken dat iedereen op dance festivals drugaddicts zijn, omdat er 75 personen aangehouden zijn van de 40000.. dat is 1.875%.
mja maar zo denkt half nederland toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:16 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Generaliserende mensen zullen dat inderdaad denken. Net zoals mensen die denken dat iedereen op dance festivals drugaddicts zijn, omdat er 75 personen aangehouden zijn van de 40000.. dat is 1.875%.
Tja het is wel een beroepsgroep waar naar verhouding veel gebruikt wordt. Er komen ook vrij veel drugsschandalen naar buiten. Over dealende en smokkelende militairen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:01 schreef MrDrako het volgende:
wat denkt de rest van de bevolking nu over defensie? dat het een stel junks zijn ofzo??
opzich is hij wel een goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:48 schreef Adfundum het volgende:
Dat van die voorbeeldfunctie vind ik altijd zo'n gelul, daar heeft hij niet om gevraagd. Als je een keer met je kop op tv bent geweest heb je gelijk een voorbeeldfunctie. Hij wil gewoon de beste zijn op zijn gebied en daar heeft defensie mooi gebruik van gemaakt door hem als levend reclame-object voor het leger te gebruiken.
Dat coke niet helemaal in het perfecte plaatje past en hij dus geschorst/ontslagen wordt is logisch, dat zijn de regels bij defensie.
Hij blijft verantwoordelijk voor zijn eigen daden, niet voor de rest van Nederland.
Toch wel door te kiezen voor het topsportklasje van Defensie heeft hij er voor gekozen een uithangbord te worden en moet hij weten dat uitspattingen met drugs of doping aan alle kanten uitgelicht zullen worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:48 schreef Adfundum het volgende:
Dat van die voorbeeldfunctie vind ik altijd zo'n gelul, daar heeft hij niet om gevraagd.
Hij gaat toch zelf pontificaal fungeren in advertenties voor de landmachtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:48 schreef Adfundum het volgende:
Dat van die voorbeeldfunctie vind ik altijd zo'n gelul, daar heeft hij niet om gevraagd. Als je een keer met je kop op tv bent geweest heb je gelijk een voorbeeldfunctie. Hij wil gewoon de beste zijn op zijn gebied en daar heeft defensie mooi gebruik van gemaakt door hem als levend reclame-object voor het leger te gebruiken.
Dat coke niet helemaal in het perfecte plaatje past en hij dus geschorst/ontslagen wordt is logisch, dat zijn de regels bij defensie.
Hij blijft verantwoordelijk voor zijn eigen daden, niet voor de rest van Nederland.
Ik zeg toch ook dat het logisch is dat hij ontslagen wordt, dat geldt voor iedere militair, of hij nu uithangbordje voor defendie is of ergens in de spoelkeuken werkt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:50 schreef MrDrako het volgende:
uh Adfundum, hij heeft er zelf voor gekozen bij defensie te werken, daar zaten kennelijk voorwaarden aan gebonden, en daar is hij mee akkoord gegaan.
maar daar heeft hij zelf voor gekozenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:54 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het logisch is dat hij ontslagen wordt, dat geldt voor iedere militair, of hij nu uithangbordje voor defendie is of ergens in de spoelkeuken werkt.
Ik vind alleen dat die voorbeeldfunctie die als extra last om zijn schouders wordt gehangen niet terecht.
op welke kazerne kun je bier voor een kwartje halen dan??quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:36 schreef Peder het volgende:
Bier voor een kwartje, maar binnenkort mag je niet eens meer roken in je vrije tijd...?
Whats next? Verbod op niezen?
Vertrutting, ik zeg het je!
Echte soldaten spuiten speed in de nek en verkrachten meisjes van onder de 12 jaar...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:36 schreef Peder het volgende:
Bier voor een kwartje, maar binnenkort mag je niet eens meer roken in je vrije tijd...?
Whats next? Verbod op niezen?
Vertrutting, ik zeg het je!
Echte soldaten spuiten speed in de nek en verkrachten meisjes van onder de 12 jaar...
quote:Amerikaans leger onderzoekt totaal rookverbod
WASHINGTON - Het Pentagon onderzoekt of er in het Amerikaanse leger een totaalverbod op tabak moet komen. Dat bericht de nieuwszender CNN.
Een studie, die het Pentagon had besteld, stelt voor om over een periode van 5 tot 10 jaar een algeheel verbod op tabak in te stellen in het Amerikaanse leger. Roken zou op korte termijn de militaire paraatheid niet ten goede komen en over de langere termijn tot ernstige gezondheidsproblemen leiden.
Maar de voorstellen vallen niet overal in goede aarde. Zo zegt de gepensioneerde generaal Russel Honore dat strijdende soldaten nood hebben aan een sigaret, en opperen anderen dat het Amerikaanse leger nu al een hoog zelfmoordpercentage kent.
De medische top van het Pentagon onderzoekt nu de studie en zal vervolgens aanbevelingen doen bij de leiding van het defensieministerie en bij minister van Defensie Robert Gates.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:48 schreef Adfundum het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |