abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70956562
Tja lekker confronterende titel, maar goed.

Ik weet nog van wat iemand bij de luchtmacht (grondpersoneel, geen vlieger) vertelde,
dat er lui 2x betrapt waren met wiet en hun spullen mochten pakken en vaarwel.
In hoeverre dit verhaal geheel klopt weet ik niet,

maar hier de vraag: Defensie wist dus 3 jaar geleden al dat ie lekker bezig was,
en kennelijk dus toen ook nog even doorgegaan.

Hoort hij er nu niet uitgezet te worden??? Hij heeft nogal een voorbeeld functie zo in de spotlights..

Heb persoonlijk niks tegen hem, maar hij staat nu wel overal als cokesoldaat,
wat denkt de rest van de bevolking nu over defensie? dat het een stel junks zijn ofzo??
pi_70956574
werd toch ook al aangegeven dat ontslag zal gaan volgen
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:16:10 #3
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_70956697
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 08:01 schreef MrDrako het volgende:
wat denkt de rest van de bevolking nu over defensie? dat het een stel junks zijn ofzo??
Generaliserende mensen zullen dat inderdaad denken. Net zoals mensen die denken dat iedereen op dance festivals drugaddicts zijn, omdat er 75 personen aangehouden zijn van de 40000.. dat is 1.875%.
pi_70956806
Hoor nu idd net op de radio dat ie eruit gezet zal worden..
En jack de vries zegt nu precies wat ik zei over voorbeeldfunctie...

naja duidelijk, geen voorkeursbehandeling dus, das wel netjes.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:25:30 #5
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_70956808
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 08:16 schreef Sanderrrr het volgende:
Net zoals mensen die denken dat iedereen op dance festivals drugaddicts zijn, omdat er 75 personen aangehouden zijn van de 40000.. dat is 1.875%.
dat heeft met incompetentie van de politie te maken, de realiteit is dat, afhankelijk van het feest, 75% of meer aan de drugs zit.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_70956816
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 08:16 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Generaliserende mensen zullen dat inderdaad denken. Net zoals mensen die denken dat iedereen op dance festivals drugaddicts zijn, omdat er 75 personen aangehouden zijn van de 40000.. dat is 1.875%.
mja maar zo denkt half nederland toch?
pi_70956887
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 08:01 schreef MrDrako het volgende:

Tja het is wel een beroepsgroep waar naar verhouding veel gebruikt wordt. Er komen ook vrij veel drugsschandalen naar buiten. Over dealende en smokkelende militairen.

Als ze niet overmatig gebruiken zijn ze in elk geval niet slim genoeg om het verborgen te houden...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:33:10 #8
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70956905
soldaten zijn net mensen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_70957111
Dat van die voorbeeldfunctie vind ik altijd zo'n gelul, daar heeft hij niet om gevraagd. Als je een keer met je kop op tv bent geweest heb je gelijk een voorbeeldfunctie. Hij wil gewoon de beste zijn op zijn gebied en daar heeft defensie mooi gebruik van gemaakt door hem als levend reclame-object voor het leger te gebruiken.
Dat coke niet helemaal in het perfecte plaatje past en hij dus geschorst/ontslagen wordt is logisch, dat zijn de regels bij defensie.
Hij blijft verantwoordelijk voor zijn eigen daden, niet voor de rest van Nederland.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:50:31 #10
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_70957144
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 08:48 schreef Adfundum het volgende:
Dat van die voorbeeldfunctie vind ik altijd zo'n gelul, daar heeft hij niet om gevraagd. Als je een keer met je kop op tv bent geweest heb je gelijk een voorbeeldfunctie. Hij wil gewoon de beste zijn op zijn gebied en daar heeft defensie mooi gebruik van gemaakt door hem als levend reclame-object voor het leger te gebruiken.
Dat coke niet helemaal in het perfecte plaatje past en hij dus geschorst/ontslagen wordt is logisch, dat zijn de regels bij defensie.
Hij blijft verantwoordelijk voor zijn eigen daden, niet voor de rest van Nederland.
opzich is hij wel een goed voorbeeld.
van coke komt vroeg of later alleen elende
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_70957148
uh Adfundum, hij heeft er zelf voor gekozen bij defensie te werken, daar zaten kennelijk voorwaarden aan gebonden, en daar is hij mee akkoord gegaan.
pi_70957165
quote:
Dat van die voorbeeldfunctie vind ik altijd zo'n gelul, daar heeft hij niet om gevraagd.
Toch wel door te kiezen voor het topsportklasje van Defensie heeft hij er voor gekozen een uithangbord te worden en moet hij weten dat uitspattingen met drugs of doping aan alle kanten uitgelicht zullen worden.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:53:44 #13
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70957192
quote:
Hij gaat toch zelf pontificaal fungeren in advertenties voor de landmacht
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_70957209
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 08:50 schreef MrDrako het volgende:
uh Adfundum, hij heeft er zelf voor gekozen bij defensie te werken, daar zaten kennelijk voorwaarden aan gebonden, en daar is hij mee akkoord gegaan.
Ik zeg toch ook dat het logisch is dat hij ontslagen wordt, dat geldt voor iedere militair, of hij nu uithangbordje voor defendie is of ergens in de spoelkeuken werkt.
Ik vind alleen dat die voorbeeldfunctie die als extra last om zijn schouders wordt gehangen niet terecht.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:55:23 #15
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70957225
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 08:54 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat het logisch is dat hij ontslagen wordt, dat geldt voor iedere militair, of hij nu uithangbordje voor defendie is of ergens in de spoelkeuken werkt.
Ik vind alleen dat die voorbeeldfunctie die als extra last om zijn schouders wordt gehangen niet terecht.
maar daar heeft hij zelf voor gekozen
[..]
pi_70957322
Nee, hij is gewoon sportman, daar wil hij de beste in zijn. Dan krijg je de rest erbij, of je dat nou wil of niet en daar wordt dankbaar gebruik van gemaakt.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:03:57 #17
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70957370
Oh ja, dus hij kreeg een pistool tegen zijn kop om te figureren in de reclame canmpagnes van de landmacht
[..]
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:31:35 #18
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_70957914

RUDY! RUDY! RUDY!

YURI! YURI! YURI!
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:31:42 #19
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70957918
Ik las cokeslet, sorry.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:36:34 #20
11102 knep
Mountainfreak
pi_70958004
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:36:37 #21
105262 Peder
Pardon my French,Im Dutch
pi_70958006
Bier voor een kwartje, maar binnenkort mag je niet eens meer roken in je vrije tijd...?
Whats next? Verbod op niezen?

Vertrutting, ik zeg het je!

Echte soldaten spuiten speed in de nek en verkrachten meisjes van onder de 12 jaar...
The best sex is suprise sex! ... unless you're in prison.
Definition of a slut: A girl who tries wearing a tampon, but it keeps falling out!
pi_70958061
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 09:31 schreef Juicyhil het volgende:
Ik las cokeslet, sorry.
... en je voelde je aangesproken?
pi_70958198
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 09:36 schreef Peder het volgende:
Bier voor een kwartje, maar binnenkort mag je niet eens meer roken in je vrije tijd...?

Echte soldaten spuiten speed in de nek en verkrachten meisjes van onder de 12 jaar...
op welke kazerne kun je bier voor een kwartje halen dan??
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:48:15 #24
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70958242
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 09:36 schreef Peder het volgende:

quote:
Amerikaans leger onderzoekt totaal rookverbod

WASHINGTON - Het Pentagon onderzoekt of er in het Amerikaanse leger een totaalverbod op tabak moet komen. Dat bericht de nieuwszender CNN.

Een studie, die het Pentagon had besteld, stelt voor om over een periode van 5 tot 10 jaar een algeheel verbod op tabak in te stellen in het Amerikaanse leger. Roken zou op korte termijn de militaire paraatheid niet ten goede komen en over de langere termijn tot ernstige gezondheidsproblemen leiden.

Maar de voorstellen vallen niet overal in goede aarde. Zo zegt de gepensioneerde generaal Russel Honore dat strijdende soldaten nood hebben aan een sigaret, en opperen anderen dat het Amerikaanse leger nu al een hoog zelfmoordpercentage kent.

De medische top van het Pentagon onderzoekt nu de studie en zal vervolgens aanbevelingen doen bij de leiding van het defensieministerie en bij minister van Defensie Robert Gates.
[..]
  dinsdag 14 juli 2009 @ 11:55:12 #25
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_70961614
quote:

Je hebt een voorbeeldfunctie omdat je een Onderofficier bent ; Wat Yuri was.
Niet omdat je met je hoofd op tv bent geweest.

verder vind ik deze titel niet nodig, ik denk dat deze wel anders kan.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')