vandaag wezen skateren met de homies in einje gramma jeweetz. voor de terugweg rookt TS een djonko en chillt hem dik in de trein, todat hij aangesproken wordt door een moeder en haar zoon van17(?)
Meneer deed ook al 5 jaar skateren en hij wou mijn plankje dan ook overkopen, omdat hij nog nooit een proboard gehad zou hebben(

) hij vertelde ook dat hij regelmatig op de Yard in utrecht skate ( dat terwijl de yard al enige tijd onskatebaar is).
gast was benieuwd naar mijn trukendoos en vroeg dan ook of ik een hardflip kon(een flip die tussen je benen flip) en ik bevestigde dat ik deze truuk dan ook zwaar stylo kan van trappen enzulks. jongeman vertelde mij dat hij helemaal weg was van rodney mullen en dan ook alleen maar zijn truken probeerde na te doen. hij moest zich alleen aan een paal vasthouden of omhoog trekken om ook daadwerkelijk de truuk na te doen

.
als laatste onderwerp wou hij het nog hebben over skatefilms en zulks, en vertelde me dat hij zo vaak mogelijk naar life of ryan kijkt(ryan sheckler

) en heel vaak BAM margera kijkt omdat hij 'reckless' zou zijn.
hierna kapte ik het gesprek af omdat gesprekken over ryan sheckler en alle andere bovenstaande onderwerpen nogal van laag 'skate' niveau waren.
nadat ik thuis kwam opende ik maar gelijk een topic

voor de mensen die niet weten wie ryan sheckler is:
[quote]
Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]