Aangepast, ik heb het over deze falende dingen.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:55 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb ze ook, alleen die in de OP zijn vrouwenmodellen.
Nou dan koop je ze toch niet?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:56 schreef Paaskonijn het volgende:
En dan zonder gesp maar ook die voor mannen zijn afschuwelijk.
Nee.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou dan koop je ze toch niet?
Opgelost, slotje.
Want er mag niet over geklaagd worden omdat jij die grafdingen draagt? Sorry.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Goed zo, niet kopen inderdaad.
Roep jij een modje? Dan kan deze handel op slot.
daar heb je een puntquote:Op maandag 13 juli 2009 23:58 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind ze ook niet zo mooi nee. Maar terugdenkend aan de Crocs hype ben ik al heel gelukkig met deze dingen.
Nee, dat is een foute conclusie, ik heb nergens beweerd dat ik die dingen draag.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Want er mag niet over geklaagd worden omdat jij die grafdingen draagt? Sorry.
Je hebt ze wel, maar draagt ze niet? Logisch.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, dat is een foute conclusie, ik heb nergens beweerd dat ik die dingen draag.
Maar gewoon niet kopen/dragen, zeker niet als je zo lelijk vindt.
Klacht gedaan, opgelost.
Dat ik ze heb, wil niet zeggen dat ik ze heb gekocht, wat daardoor niet wil zeggen dat ik ze draag, wat ook niet wil zeggen dat ik ze mooi vind.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je hebt ze wel, maar draagt ze niet? Logisch.
Maar als je ze niet mooi zou vinden zou je niet over deze klacht klagen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat ik ze heb, wil niet zeggen dat ik ze heb gekocht, wat daardoor niet wil zeggen dat ik ze draag, wat ook niet wil zeggen dat ik ze mooi vind.
Ik klaag niet over jouw klacht, anders had ik wel een KLB topic geopend.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar als je ze niet mooi zou vinden zou je niet over deze klacht klagen.
Als je het eens bent, zeik dan niet zo. Gegronde klacht en topicwaardig.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik klaag niet over jouw klacht, anders had ik wel een KLB topic geopend.
Ik ben het eens met jouw klacht, als je ze niet mooi vind (wat natuurlijk geheel persoonlijk is).
Waar heb je het over? Je bent al 5 posts bezig met niets te zeggen. Geestelijke stoornis ofzo?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik klaag niet over jouw klacht, anders had ik wel een KLB topic geopend.
Ik ben het eens met jouw klacht, als je ze niet mooi vind (wat natuurlijk geheel persoonlijk is).
Hoe kan ik nu klagen over een mening van een ander?
Klacht is uiteraard gegrond, topicwaardig imo niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als je het eens bent, zeik dan niet zo. Gegronde klacht en topicwaardig.
Ehmz, deze dingen bestonden al jaaaaaaaaaaaaa(+100xa)ren voor de Crocs hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:58 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind ze ook niet zo mooi nee. Maar terugdenkend aan de Crocs hype ben ik al heel gelukkig met deze dingen.
Nee Feyenoorder. Oh dat komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Je bent al 5 posts bezig met niets te zeggen. Geestelijke stoornis ofzo?
Tegen zoveel stupiditeit kan ik weinig inbrengen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee Feyenoorder. Oh dat komt op hetzelfde neer.
Dat het je mag smaken kerel.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tegen zoveel stupiditeit kan ik weinig inbrengen.
Ja. Maar toen liep nog niet half Nederland erop.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, deze dingen bestonden al jaaaaaaaaaaaaa(+100xa)ren voor de Crocs hoor.
Die birkenstocks bestaan al zolang als ik terug kan denken in mijn leven.
Klopt, toen liep alleen mijn moeder eropquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja. Maar toen liep nog niet half Nederland erop.
guiltyquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:27 schreef Kopbal het volgende:
Bij vrouwen zijn ze best te doen, beter dan Crocs ofzo
Wist trouwens niet dat er ook mannen op liepen, dat is wel sad.
en tuinbroeken.quote:
Ze zitten ook lekker.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:51 schreef Jonathan1989 het volgende:
"Maar ze zitten zo lekker", zegt de gemiddelde Birkenstock-slipper-bezitter dan...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:07 schreef DE_krumpel het volgende:
Eindelelijk iemand die ervoor uit durft te komen dat die dingen gewoonweg afzichtelijk zijn.
en dan het soort mensen dat die dingen draagt hebben nog van die schrikwekkend lelijke voeten ook nog
Ja, maar bezit is dan ook het enige wat ik er mee heb. Ik draag ze niet en vind ze lelijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:09 schreef denkjedat het volgende:
[..]
jij bezit ook een paar birkenstock?
ik stiekem ook
ik draag ze wel mooi is anders iddquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja, maar bezit is dan ook het enige wat ik er mee heb. Ik draag ze niet en vind ze lelijk
Zo'n standaard tegen-'argument'...quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee dan lekkere dikke schoenen aan in de zomer_!
Zelfs in fatsoenlijke schoenen heb ik last van de warmte....quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:35 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Zo'n standaard tegen-'argument'...
In fatsoenlijke schoenen heb je geen last van de warmte.
Dan ben jij één van de uitzonderingen..quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zelfs in fatsoenlijke schoenen heb ik last van de warmte....
blote voeten
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zelfs in fatsoenlijke schoenen heb ik last van de warmte....
blote voeten
Ik loop dagelijk is een pak en wat ben ik dan blij als ik thuis ben en die verrotte schoenen uit kan flikkeren en het pak uiteraardquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten
Zomer = tshirtje + korte broek + slippers
Ik heb dan wel nepperds (de zilveren versie), maar net als de echte, zitten ze zooo lekker!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:51 schreef Jonathan1989 het volgende:
"Maar ze zitten zo lekker", zegt de gemiddelde Birkenstock-slipper-bezitter dan...
Nou en voel je je nu speciaal?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:55 schreef Salatrel het volgende:
hier loopt een "man" rond op birkenstocks
Kaker nog welquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:20 schreef Silentalarm het volgende:
Die dingen zijn inderdaad kakerlelijk. Het zou strafbaar moeten zijn. Al die mooie dames op birkenstocks![]()
Ja, ze lopen vast fijn, maar domme, doch aantrekkelijke blondjes kopen meestal mooie schoenen die voor geen meter lopen.quote:
quote:
Waarom komen mensen altijd met iets dat nóg erger is dan het onderwerp, in een poging om het onderwerp zelf goed te praten?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:02 schreef Manono het volgende:
beter dan crocs!
Want iedereen ervaart alles hetzelfde?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:48 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
![]()
Bjorn borg ''maar ze zitten zo fijn''
[insert breezah merk broek voor 150 euro] maar ze zitten zo fijn
flikker toch op
ik weet niet waarom andere mensen het doen, ik vind de birkenstock een opluchting tov de croc - beter kan ik het niet uitleggen!quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:27 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Waarom komen mensen altijd met iets dat nóg erger is dan het onderwerp, in een poging om het onderwerp zelf goed te praten?
Dat er een aantal mensen bij een vliegramp overlijdt is zeker ook niet erg, omdat er in WOII veel meer mensen zijn omgekomen?
Beter zoek je dan een goede sportschoolquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:12 schreef Manono het volgende:
[..]
ik weet niet waarom andere mensen het doen, ik vind de birkenstock een opluchting tov de croc - beter kan ik het niet uitleggen!
het voordeel vd gewone slipper ga je pas echt begrijpen als je vaak reist en veel voor overgewicht moet dokken
hij doelt op het bagagegewicht van gewone schoenenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:53 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Beter zoek je dan een goede sportschool
Goeie vergelijking ookquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:27 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Waarom komen mensen altijd met iets dat nóg erger is dan het onderwerp, in een poging om het onderwerp zelf goed te praten?
Dat er een aantal mensen bij een vliegramp overlijdt is zeker ook niet erg, omdat er in WOII veel meer mensen zijn omgekomen?
Eensch, deporteren graag.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:40 schreef MissJ het volgende:
Eens met klacht, Birkenstocks![]()
![]()
![]()
Echt lelijke grafdingen zijn dat en vooral bij vrouwen die er een Miss Etam outfit bij dragen + een vlot kort kapsel hebben![]()
Havaianas
NEE!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:09 schreef Rijpie het volgende:
[..]
hij doelt op het bagagegewicht van gewone schoenen
Toch...quote:
marokkaanse en turkse sletjes dragen deze !quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:24 schreef Rekkie het volgende:
Mijn vrouw wil/kan momenteel overigens niet anders, maar niet omdat ze nu zo geweldig mooi zijn
leuk voor je knul, maar wat heeft dat met mij te maken?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:13 schreef DavyE het volgende:
[..]
marokkaanse en turkse sletjes dragen deze !
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |