en tuinbroeken.quote:
Ze zitten ook lekker.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:51 schreef Jonathan1989 het volgende:
"Maar ze zitten zo lekker", zegt de gemiddelde Birkenstock-slipper-bezitter dan...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:07 schreef DE_krumpel het volgende:
Eindelelijk iemand die ervoor uit durft te komen dat die dingen gewoonweg afzichtelijk zijn.
en dan het soort mensen dat die dingen draagt hebben nog van die schrikwekkend lelijke voeten ook nog
Ja, maar bezit is dan ook het enige wat ik er mee heb. Ik draag ze niet en vind ze lelijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:09 schreef denkjedat het volgende:
[..]
jij bezit ook een paar birkenstock?
ik stiekem ook
ik draag ze wel mooi is anders iddquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja, maar bezit is dan ook het enige wat ik er mee heb. Ik draag ze niet en vind ze lelijk
Zo'n standaard tegen-'argument'...quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee dan lekkere dikke schoenen aan in de zomer_!
Zelfs in fatsoenlijke schoenen heb ik last van de warmte....quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:35 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Zo'n standaard tegen-'argument'...
In fatsoenlijke schoenen heb je geen last van de warmte.
Dan ben jij één van de uitzonderingen..quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zelfs in fatsoenlijke schoenen heb ik last van de warmte....
blote voeten
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zelfs in fatsoenlijke schoenen heb ik last van de warmte....
blote voeten
Ik loop dagelijk is een pak en wat ben ik dan blij als ik thuis ben en die verrotte schoenen uit kan flikkeren en het pak uiteraardquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten
Zomer = tshirtje + korte broek + slippers
Ik heb dan wel nepperds (de zilveren versie), maar net als de echte, zitten ze zooo lekker!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:51 schreef Jonathan1989 het volgende:
"Maar ze zitten zo lekker", zegt de gemiddelde Birkenstock-slipper-bezitter dan...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |